het klinkt meer als een lul verhaal.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Je werd neergeslagen_
Klinkt als een sterk verhaal, wat heb je nu echt gedaan?
Denk van niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:13 schreef ruud.nl het volgende:
Zit ik er ver naast als ik 'omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep' lees als 'omdat ik probeerde een lantaarnpaal omver te schoppen'?
En je krijgt daar een boete voor...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:21 schreef Roll het volgende:
nee het is absoluut geen sterk verhaal snap dat het zo overkomt .
als ik het zo na lees begrijp ik het inderdaad dat jullie dat denken maar dat is dus absoluut niet het geval.
Probeerde gewoon op weg naar huis te gaan omdat we juist geen gezeik wilden en toen liep ik inderdaad tegen een lantaarnpaal aan omdat ik beetje slap liep te ouwehoeren met mijn broer .
Maar de wijze waarop ik dus het proces verbaal heb gekregen dat klopt toch niet ?!
Er klopt inderdaad iets niet in het verhaal.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:24 schreef Roll het volgende:
Maar hoe er gehandelt is door de politie , niet vertellen waarom ze mijn gegevens willen hebben en later mij op weg naar huis het proces verbaal pas geven.
Daar klopt toch iets niet ?
't Kwam hard aan zeker, dat je taalvaardigheden zo naar de knoppen zijn?quote:Op een zaterdag avond na het uitgaan word ik en mijn broer in neergeslagen met knuppels omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep.
Maar waar liep je dan van weg omdat je geen gezeik wilde, en waarom zou je uberhaupt verwachten dat je ergens gezeik van krijgt?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:21 schreef Roll het volgende:
Probeerde gewoon op weg naar huis te gaan omdat we juist geen gezeik wilden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |