abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57429315
Op een zaterdag avond na het uitgaan word ik en mijn broer in neergeslagen met knuppels omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep.
Hierbij vroeg de ambtenaar in functie mij om mijn legitimatie , mijn gegevens schreef hij op in zijn boekje.
Ik ging er echter vanuit dat ik geen proces verbaal kreeg omdat dit mij niet gemeld werd.
Nou liep ik vervolgens naar huis en ongeveer een uur later rookte ik een sigaretje en werden we ingesloten door een stuk of 6 politie agenten en op dat moment werd ik gewezen op het feti dat ik moest doorlopen en ineens kreeg ik een geel briefje in mijn handen gedrukt op de manier ' o deze kreeg je nog ' en het tijdstip was meer dan 40 minuten eerder.

Is dit het waard om aan te vechten ?

Heeft de agent goed gehandelt ?

Het gaat trouwens om een verstoring van de openbare orde waar naar mijn weten geen sprake van was maar dat zeggen alle verdachte natuurlijk .

Alvast bedankt voor jullie hulp
pi_57429356
Wat een vaag verhaal.....

Maar je werd neegeknuppeld omdat je tegen een lantaarnpaal aanliep, vervolgens kwam 40 minuten later een heel arrestatieteam langs om je bonnetje te brengen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 12:02:17 #3
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_57429362
tvp
pi_57429412
@ droogdok ja en op het moment dat ik dus om legitimatie werd gevraagd hebben zij nooit gezegd wat ik mis daan had en ze schreven het proces verbaal toen niet dat hebben ze dus naderhand gedaan .

sebasser tvp ?!
pi_57429461
Je werd neergeslagen_
Klinkt als een sterk verhaal, wat heb je nu echt gedaan?
  maandag 17 maart 2008 @ 12:13:20 #6
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57429530
lijkt me niet.

wel knap dat je neergeslagen wordt door de politie??
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_57429537
Zit ik er ver naast als ik 'omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep' lees als 'omdat ik probeerde een lantaarnpaal omver te schoppen'?
pi_57429543
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
Je werd neergeslagen_
Klinkt als een sterk verhaal, wat heb je nu echt gedaan?
het klinkt meer als een lul verhaal.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_57429609
Erg vaag ja.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_57429614
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:13 schreef ruud.nl het volgende:
Zit ik er ver naast als ik 'omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep' lees als 'omdat ik probeerde een lantaarnpaal omver te schoppen'?
Denk van niet.

Vermoedelijk zal "neegeslagen met knuppels" betekenen "vriendelijk verzocht normaal te doen"
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 17 maart 2008 @ 12:20:38 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57429642
Was mijn koffie maar zo sterk als dit verhaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57429646
nee het is absoluut geen sterk verhaal snap dat het zo overkomt .
als ik het zo na lees begrijp ik het inderdaad dat jullie dat denken maar dat is dus absoluut niet het geval.
Probeerde gewoon op weg naar huis te gaan omdat we juist geen gezeik wilden en toen liep ik inderdaad tegen een lantaarnpaal aan omdat ik beetje slap liep te ouwehoeren met mijn broer .
Maar de wijze waarop ik dus het proces verbaal heb gekregen dat klopt toch niet ?!
pi_57429675
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:21 schreef Roll het volgende:
nee het is absoluut geen sterk verhaal snap dat het zo overkomt .
als ik het zo na lees begrijp ik het inderdaad dat jullie dat denken maar dat is dus absoluut niet het geval.
Probeerde gewoon op weg naar huis te gaan omdat we juist geen gezeik wilden en toen liep ik inderdaad tegen een lantaarnpaal aan omdat ik beetje slap liep te ouwehoeren met mijn broer .
Maar de wijze waarop ik dus het proces verbaal heb gekregen dat klopt toch niet ?!
En je krijgt daar een boete voor...

yeah, right..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_57429682
Je krijgt inderdaad geen proces verbaal voor een ongelukje zoals tegen een paal aanlopen.
Als je daar een boete voor krijgt zou ik bezwaar aantekenen.
  maandag 17 maart 2008 @ 12:24:22 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57429701
Als je voor tegen een lantaarnpaal aanlopen door agenten wordt neergeknuppeld, zou ik een klacht indienen.
Ik ga voor nog maar een bakje sterke koffie.
pi_57429704
Maar hoe er gehandelt is door de politie , niet vertellen waarom ze mijn gegevens willen hebben en later mij op weg naar huis het proces verbaal pas geven.
Daar klopt toch iets niet ?
pi_57429718
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:24 schreef Roll het volgende:
Maar hoe er gehandelt is door de politie , niet vertellen waarom ze mijn gegevens willen hebben en later mij op weg naar huis het proces verbaal pas geven.
Daar klopt toch iets niet ?
Er klopt inderdaad iets niet in het verhaal.
pi_57429721
Kerel, wat heb je nou ècht gedaan?
pi_57429726
Je zal wel strontlazerus door de straat heen hebben gelopen. Beetje schoppen tegen lantaren palen om te kijken of je ze uit krijgt.

Neuuh das het aanvechten niet waard.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 17 maart 2008 @ 12:26:41 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57429732
quote:
Op een zaterdag avond na het uitgaan word ik en mijn broer in neergeslagen met knuppels omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep.
't Kwam hard aan zeker, dat je taalvaardigheden zo naar de knoppen zijn?
censuur :O
  maandag 17 maart 2008 @ 12:26:42 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57429733
TS is tegen de lamp gelopen.
pi_57429738
Wij zijn juist weg gelopen van een discussie die op straat voortging waar wij dus niks mee te maken wilde hebben en 10 meter later gebeurde dit dus .
pi_57429752
@ remco
Ik ben inderdaad slecht in het verwoorden van mijn verhalen
pi_57429768
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:21 schreef Roll het volgende:

Probeerde gewoon op weg naar huis te gaan omdat we juist geen gezeik wilden
Maar waar liep je dan van weg omdat je geen gezeik wilde, en waarom zou je uberhaupt verwachten dat je ergens gezeik van krijgt?
pi_57429775
Wat staat er op de bon? Overtreding: "lantaarnpaalkoppen"?

Was je zo bezopen dat je het je nu pas kon herinneren?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')