Je bent sociaal of je bent het niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:59 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda houden er weer heel erg rekening mee dat Mikey over 5 uur alweer op moet staan. (zij die nooit op tijd hun bed uit kunnen komen, zelfs niet na 12 uur slaap)
serieus.... hoe reageerde Wicardoquote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian: in het wilde westen, hij bedoeld...in het wilde weg...
Ricardo vraagt zich af, dat Brian nu moodswings heeft omdat hij zijn agressie probeert te beheersen en Brian reageert fel, dat dat niet zo is, hij slaat meteen een glas kapot...
Mikey is een mazzel pik: 5 uur...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je bent sociaal of je bent het niet.
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Brian, de romanticus: Amanda in 2 minuten uitwonen..en klaar!!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Op één vinger redt je dat zelfs, want langer dan 10 sec. is dat nooit geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De keren dat hun gezoend hebben (echt gezoend) zijn op 1 hand te tellen.......
Doe mij maar de combiquote:Op maandag 17 maart 2008 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Wat wordt het vandaag...wurgsex of anale sex?
Dank, dankquote:
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef T-lex het volgende:
Brian beft Amanda ff klaar...komt ze...
Ricardo heel droog: Nou ja....hou je er van?....het ruikt hier naar kut.
klopt, Wicardo heeft vrij eenzijdige interesses.... eigelijk net zo iets als RTL-zelfquote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....quote:Op maandag 17 maart 2008 00:31 schreef Lady-night het volgende:
Dat je homo bent vind ik geen probleem, maar die Ric is echt zo plat....ranzig ordi.....te erg
Chapeauquote:Op maandag 17 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |