Mikey is een mazzel pik: 5 uur...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je bent sociaal of je bent het niet.
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Brian, de romanticus: Amanda in 2 minuten uitwonen..en klaar!!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Op één vinger redt je dat zelfs, want langer dan 10 sec. is dat nooit geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De keren dat hun gezoend hebben (echt gezoend) zijn op 1 hand te tellen.......
Doe mij maar de combiquote:Op maandag 17 maart 2008 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Wat wordt het vandaag...wurgsex of anale sex?
Dank, dankquote:
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef T-lex het volgende:
Brian beft Amanda ff klaar...komt ze...
Ricardo heel droog: Nou ja....hou je er van?....het ruikt hier naar kut.
klopt, Wicardo heeft vrij eenzijdige interesses.... eigelijk net zo iets als RTL-zelfquote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....quote:Op maandag 17 maart 2008 00:31 schreef Lady-night het volgende:
Dat je homo bent vind ik geen probleem, maar die Ric is echt zo plat....ranzig ordi.....te erg
Chapeauquote:Op maandag 17 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
Wat een misselijk ventje is hetquote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
En ach, een tante meer of minder..............quote:Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
Claire: maar ik vond het een hele leuke avond
[ afbeelding ]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kanquote:Op zondag 16 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |