Prachtig....quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Schilderij voor Huub van Henk Veen, deze afbeelding staat ook op de cover van zijn single.
[ afbeelding ]
Je moet wel oog voor kunst hebben om dit te waarderen hè?quote:
Vlgs Brian op een snellere manier naar zijn werk. Begint het nu al op te breken bij Mike?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
José: Is Mike wel werken, volgens mij staat zij fiets bij de buren.
Ow, is dat het...nou het zou prima staan in de openhaard....quote:Op maandag 17 maart 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel oog voor kunst hebben om dit te waarderen hè?
Ricardo heeft elke week een paar hotte items. Deze week zijn dat kutscheten, worme worsten tegen de knieën en vliegen die uit mensen hun mond komen....quote:Op maandag 17 maart 2008 11:55 schreef mootie het volgende:
Pfffffff zet geluid aan....... gelul over kutscheten..... laat maar weer.
Ja, Ricardo is aardig onder de indruk...hij raakt er maar niet over uitgepraat.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:55 schreef mootie het volgende:
Pfffffff zet geluid aan....... gelul over kutscheten..... laat maar weer.
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:19 schreef mootie het volgende:
Goffer, ik probeer het nog een keer, 1e wat ik hoor van Ricardo: Hoorde je mijn reetscheet?
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ricardo: In een relatie met een dominant persoon gaat het fout want ik blijf mijn grote mond houden.
Amanda: Je moet in een relaasie met een dominante man soms leren je mond te houden
Brian: Ja, Amanda was eerst ook zo, maar die begint het al te leren.
Het is echt niet te doen. Nu gaat het weer over neuken met paarden.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:19 schreef mootie het volgende:
Goffer, ik probeer het nog een keer, 1e wat ik hoor van Ricardo: Hoorde je mijn reetscheet?
Zou ze deze wijsheden nu ook gaan delen met de loverboys slachtoffers van loverboys?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Heerlijk gelijkwaardige relatie: 'Ze begint al te leren dat ze gewoon d'r bek moet houden wanneer ik dat zeg!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |