Nee, dit is geen 'verbeter zelf je tuin met intratuin'-shit-programma. Hij laat gewoon mooie tuinen zien en vertelt over de geschiedenis ervan.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:13 schreef DutchTrain het volgende:
Voor je het weet zit je ook naar alle tuinmagazines op RTL en SBS te kijken...

quote:Op maandag 24 maart 2008 13:27 schreef Bora-Bora het volgende:
@UIO: Ja, nu word je echt oud. I confirm.

Hoe overlééf je het?!!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:31 schreef Fogel het volgende: :
De temperatuurschommelingen zijn ook weer heerlijk... vandaag -0,5, morgen -13.

Ik vind jou niet aardig meer.quote:

Ze hadden het niet helemaal bij het juiste eind: -8 vanmorgen en +6 nu!quote:

Ga ik vanochtend naar het station in Rotterdam, rijden de treinen gewoon. Paar minuutjes vertraging, waardoor ik de vorige trein nog had en netjes precies op tijd voor mijn afspraak in het noorden van Noord Holland was. Helaas kwam de rest met de auto...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:06 schreef Thetallguy het volgende:
Ach 0-2mm sneeuw in Nederland en alles ligt weer overhoop. 1-na-drukste spitsdag ooit en heel Rotterdam er vanochtend uit bij de treinen.
hoe moet dat in de komende ijstijd?

Hik.
  Hik.

9:15 afspraak op school. half 7 de bus pakken in Venray, in Helmond op het station werd al omgeroepen om Rotterdam te mijden en via Utrecht te gaan, dat maar gedaan, veel gestressde en boze mensen gekekenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ga ik vanochtend naar het station in Rotterdam, rijden de treinen gewoon. Paar minuutjes vertraging, waardoor ik de vorige trein nog had en netjes precies op tijd voor mijn afspraak in het noorden van Noord Holland was. Helaas kwam de rest met de auto...
 . Uiteindelijk 10 minuutjes te laat aangekomen. Best netjes vond ik zelf.
 . Uiteindelijk 10 minuutjes te laat aangekomen. Best netjes vond ik zelf. 

Ik geef iedereen altijd eerst het voordeel van de twijfel. Noem het naïef.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |