Dat kan je vinden, maar het is toch echt een hommage aan deel 1 t/m 8. Check dit maar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eerder aan 1 t/m 6, alhoewel 7 een super mooi deel is, weet 9 mij toch echt meer te trekken, 8 vind ik afgezien van 2 en 3 een van de minste.
Schijnt niet zo heel goed te zijn. Voor mij staat'ie laag op de prioriteitenlijst.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen die uitkijken naar FFAT2? Hij verschijnt volgende week voor de DS.
Fok is nog steeds traag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Twarres het volgende:
Waar blijft trouwens de link naar topic nr. 50 in de OP?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Fok is nog steeds traag.
Zal binnenkort wel even een mooi nieuwe OP in elkaar zetten zoals de FF-serie eigenlijk wel verdient.
Hiervoor heb ik een ps3 gekochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:53 schreef Twarres het volgende:
[Gerucht] Final Fantasy XIII nog dit jaar in Japan
Dat zou echt vet zijn. Ik ben vooral heel benieuwd naar het battle systeem!
Ik moet ook nog een PS3 kopen.
Ja, ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen die uitkijken naar FFAT2? Hij verschijnt volgende week voor de DS.
Hell yeah!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er naar uit.
Maar nog meer naar de remake van FF4.
quote:Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift IGN Review
10 Presentation
One of the best Japanese to English translations we've seen. The dialogue is well-written, the music is great -- everything has that classic Square Enix polish.
9.0 Graphics
This is a beautiful DS game. The sprites don't come with a lot of animation, but there are lots of flashy special effects and other eye candy. The world of Ivalice has been lovingly crafted.
9.0 Sound
Memorable, epic adventure tunes, with just a hint of electronica.
9.0 Gameplay
It doesn't break any new ground, but the strategy gameplay on offer is rock solid. You'll be hard-pressed to find a deeper game on the DS.
9.0 Lasting Appeal
There's a really impressive amount of content here, and many ways to play the game. 400 quests and loads of customization will keep you playing until the Chocobos come home.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://ds.ign.com/articles/883/883264p1.html
Ik ben er ook mee gestopt. Maar ik ben wel van plan er weer mee te beginnen. Na een tijdje spelen kwam ik wel in het verhaal, maar nu zit ik op een moment dat ik moet gaan levellen. Het spel ligt nu eerst weer onder op de stapel "nog te spelen spellen". Dan ga ik eerst bezig met Final Fantasy VII (als die vandaag binnenkomt).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:54 schreef Twarres het volgende:
Ik kan me er niet toe zetten om met FFXII door te gaan. Het spel boeit me totaal niet. Het verhaal is te langdradig, er gebeurt niets, ik voel me totaal niet genoodzaakt om Ashe te helpen. Nee. Ik zou nog bijna zeggen dat ik deel XII slechter vind dan FFVIII.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |