Ja, en deel 7 wordt al meer dan 10 jaar opgehemeld, terwijl het verschil met de andere delen maar heel klein is en blijft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:38 schreef Twarres het volgende:
Wat me nu ineens opvalt is dat mensen behoorlijk negatief zijn over FFXII terwijl het aanvankelijk zo opgehemeld werd.
Dat is juist mijn probleem met XII, die wijkt wat mij betrefd teveel af van de vorige delen, netzo als 7 dat indertijd bij mij ook deed, die heb ik dus aanvankelijk ook nooit aangeschaft, tot ergens vorig jaar. Mijn favoriet blijft toch deel 6(fantastisch script), gevolgd door deel 9 (mooie terugblik op de delen uit de 2d tijd) en deel 5 (vanwege dat job/ability systeem), deel 7 komt daarna pas (mssn zelfs nog op een gedeelde plaats met deel 4), de PS2 FFs vind ik over het algemeen niet echt tof, zeker als ik ze met andere rpgs op de ps2 vergelijk, mssn dat dat komt omdat de FF serie te mainstream is geworden waardoor er allemaal dingen ingestopt worden waarvoor ik wel eerst verplichte tutorials moet spelen, en ze ws nog tig keer moet herhalen om goede items te krijgen en/of verplicht ben om ze in de main story te gebruiken, terwijl ik het maar saaie troep vind (kaart systemen in VIII/IX, blitzball in X) ofdat het gewoon komt omdat er tegenwoordig veel meer console rpg titels in het engels beschikbaar zijn als zeg maar 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, en deel 7 wordt al meer dan 10 jaar opgehemeld, terwijl het verschil met de andere delen maar heel klein is en blijft.
Daar zeg je iets. M'n digitale penis moet weer eens nodig verlengd gaan worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal de 360-versie vanwege de achievements
Tegen die tijd kan mijn Home e-penis wel wat lengte gebruiken,... ik ga voor trophies!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal de 360-versie vanwege de achievements
Geweldigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy IV SNES vs. Final Fantasy IV DS.
Snap niet waarom mensen zo enthousiast over deze remake zijn. Ik heb echt weinig zin om een spel opnieuw te spelen alleen maar omdat de graphics op PSX niveau zijn. Nee, geef mij maar gewoon de SNES sprites.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef Pritt het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen zo enthousiast over deze remake zijn. Ik heb echt weinig zin om een spel opnieuw te spelen alleen maar omdat de graphics op PSX niveau zijn. Nee, geef mij maar gewoon de SNES sprites.
Spraak, mooiere graphics, nieuwe dungeons, nieuwe toevoegingen in het verhaal en het feit dat ik expres nog niet eerder aan FFIV ben begonnen zodat ik deze kan gaan spelen, maken mij erg enthousiast hierover.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef Pritt het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen zo enthousiast over deze remake zijn. Ik heb echt weinig zin om een spel opnieuw te spelen alleen maar omdat de graphics op PSX niveau zijn. Nee, geef mij maar gewoon de SNES sprites.
Op een klein scherm ziet het er sowieso scherper uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, respect voor die remake. Het is echt jammer dat de DS niet mooiere graphics aan kan...
Ik vind de characterart trouwens niet echt tof, te grote hoofdenMaar dat is persoonlijk. Ik vrees overigens dat ze eerst V en VI doen voordat VII aan de beurt is...
Het gaat om een spel van 16 jaar oud. Wil je 2D dan is Final Fantasy IV Advance ook nog te krijgen (helaas met wat kleine bugs). Zoals gezegd: betere graphics, extra dungeon, voice-acting (hoeft niet altijd beter te zijn uiteraard), vernieuwde muziek en een (veel) betere vertaling. Enige nadeel is dat de moeilijkheidsgraad lager is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij dvdboxoffice.com besteld. Andere bekende sites zijn videogamesplus.ca en play-asia.com.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:49 schreef Domokoen het volgende:
Waar hebben jullie FF4 DS besteld? Amazon.com weigert om hem naar Europa te verschepen...
vgp.ca is mijn favoriet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:49 schreef Domokoen het volgende:
Waar hebben jullie FF4 DS besteld? Amazon.com weigert om hem naar Europa te verschepen...
Ben het nu al met het cijfer eens. De inhoud van de review check ik vanavond wel. Mn maat is vanavond al terug, dus ik heb hem vanavond!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:25 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy IV DS -- Game Trailers review.
Ben je lekker op tijd meequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Was ik jullie toch helemaal kwijt!(ofwel: TVP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |