abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 21:01:16 #26
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57419983
Die Ajacieden hier...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_57426619
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef The_Verve het volgende:
Die Ajacieden hier...
Als hij slim is vertrekt hij naar PSV of naar het buitenland.. Alles wat van Roda naar Ajax vertrekt is altijd mislukt.. :S
4/5-7 FreeFunk 11-7 Dance Valley 18-7 Extrema Outdoor
  maandag 17 maart 2008 @ 09:41:01 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57426953
Meeuwis

Meeuwis heeft zelf al aangegeven niet klaar te zijn om de stap naar de top te maken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57427080
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:41 schreef DarkShine het volgende:
Meeuwis

Meeuwis heeft zelf al aangegeven niet klaar te zijn om de stap naar de top te maken.
wanneer was dat?
  maandag 17 maart 2008 @ 09:57:00 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57427126
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wanneer was dat?
Onlangs.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57427141
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef The_Verve het volgende:
Die Ajacieden hier...
Ach vent, het is toch mooi? Zo wordt de competitie weer wat spannender en zit er voor Ajax misschien wel een klein kansje voor het kampioenschap in!
Als Heerenveen volgende week door een goal van hem gelijkspeelt of verliest vind je hem ook een held.
pi_57427146
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Onlangs.
vreemd, lijkt mij het beste om juist nu de overstap te maken
  maandag 17 maart 2008 @ 16:04:10 #33
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57433739
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ach vent, het is toch mooi? Zo wordt de competitie weer wat spannender en zit er voor Ajax misschien wel een klein kansje voor het kampioenschap in!
Als Heerenveen volgende week door een goal van hem gelijkspeelt of verliest vind je hem ook een held.
Ach vent, welnee. Hij doet toch niets bijzonders?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:21:53 #34
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57434122
Laat maar bij Twente komen. Goede speler
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_57434219
ik denk wel dat ie hogerop wil als hij vertrekt
  maandag 17 maart 2008 @ 16:45:50 #36
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_57434582
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:58 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

vreemd, lijkt mij het beste om juist nu de overstap te maken
Hij zou anders aan het einde van dit seizoen transfervrij zijn, dus ik begrijp zijn keuze ook niet helemaal. Wanneer clubs geen miljoenen voor hem neer hoeven te leggen is hij denk ik voor veel ploegen een zeer interessante optie. Roda JC mag dus niet klagen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:48:22 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57434635
Een speler die zijn contract verlengt heeft is niet transfervrij.
Planning:
-
pi_57435078
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:04 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Ach vent, welnee. Hij doet toch niets bijzonders?
Ach vent, je zal wel blij met hem zijn
pi_57523887
27 april, 89e minuut, 0-1 Meeuwis
4/5-7 FreeFunk 11-7 Dance Valley 18-7 Extrema Outdoor
pi_57997172
quote:
'Groningen biedt twee miljoen voor Meeuwis'
11 april 2008

FC Groningen heeft een bod van twee miljoen euro gedaan op Roda JC-aanvoerder Marcel Meeuwis, zo meldt het Dagblad van het Noorden. De Limburgers zouden dit eerste bod van de noorderlingen hebben geweigerd.

Directeur Hans Nijland van FC Groningen laat in een reactie weten niet inhoudelijk op het gerucht in te willen gaan. Ofwel; de algemeen directeur ontkent de belangstelling niet, maar bevestigt ook niks. Meeuwis staat in Kerkrade nog tot medio 2012 onder contract. Naar verluidt staat de speler ook op lijstjes van onder andere Feyenoord en Ajax.
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:18:30 #41
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57998008
quote:
Groningen doet bod op Roda JC’er Meeuwis

FC Groningen heeft zijn zinnen gezet op Marcel Meeuwis. Trainer Ron Jans ziet in de Roda-middenvelder de ideale opvolger voor de naar Ajax vertrokken Ajax vertrokken Rasmus Lindgren.

Het eerste bod van twee miljoen euro zou door de Kerkraadse club van tafel zijn geveegd.

Zaakwaarnemer Louis Laros van Marcel Meeuwis bevestigt dat Groningen ‘zeer geïnteresseerd’ is. „Marcel heeft aangegeven in principe te willen luisteren naar Groningen”, aldus Laros. „Maar eerst moeten de clubs eruit zien te komen. Eerder zijn wij geen partij.”

Meeuwis kwam in de zomer van 2006 over van VVV en heeft zich de afgelopen anderhalf jaar ontpopt tot één van de steunpilaren van de Kerkraadse ploeg.

Bron: LD
Planning:
-
pi_57998017
Is nog niet de echte top, maar momenteel wel een stap omhoog.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:20:59 #43
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57998042
quote:
Roda kan voor Meeuwis vragen wat het wil

Volgens Huub Narinx heeft FC Groningen zich inderdaad gemeld in Kerkrade. De algemeen directeur van Roda wil geen uitspraken doen over de hoogte van het bod, behalve dat het genoemde bedrag voor de Limburgers absoluut onbespreekbaar is.

Marcel Meeuwis is bij Roda JC in rap tempo een ‘dragende’ speler geworden. Niet voor niets was er de Kerkraadse club veel aan gelegen de in 2009 aflopende verbintenis tussentijds open te breken. Dat lukte ook, want in november verlengde Meeuwis zijn contract tot 2012.

Volgens zijn zaakwaarnemer Louis Laros is daarin geen gelimiteerde transfersom opgenomen. „Roda kan dus een marktconforme prijs verlangen. De vraag is alleen hoe hoog die moet zijn. Als het bod van twee miljoen klopt, wat ik overigens niet weet, dan vind ik dat een aardig bedrag voor een voetballer uit de subtop. Dat geeft ook aan hoe serieus Groningen is.

Natuurlijk heeft Marcel nog een contract, maar ik weet niet of het verstandig is als Roda een absurde prijs gaat vragen. Zeker als je weet dat een speler best open staat tegenover een transfer. Bovendien is er absoluut geen interesse voor Marcel van clubs uit de topdrie. Die is er alleen in de winter geweest van Feyenoord, maar dat koos voor Landzaat.”

De komst van James Troisi naar Roda is zo goed als zeker van de baan. Narinx onderhield de afgelopen tijd nauwe contacten met het kamp van de linkspoot die mag vertrekken bij Newcastle United en in de winterstop een week op proef was in Kerkrade.

De financiële eisen van Troisi, die inmiddels Austalisch international is, zijn volgens Narinx dusdanig dat Roda deze week is afgehaakt.

Bron: LD
Planning:
-
pi_58079137
quote:
Zaakwaarnemer: "Meeuwis wil naar Groningen"
15 april 2008

Marcel Meeuwis hoopt komend seizoen in het shirt van FC Groningen te voetballen. De middenvelder speelt momenteel voor Roda JC, maar aast op een transfer naar de noorderlingen. "Marcel heeft inmiddels aan Roda verteld open te staan voor een vertrek", zegt zijn zaakwaarnemer Louis Laros tegenover het Algemeen Dagblad.

"Er is intern met hem iets voorgevallen, waarover ik echter niet wil uitwijden. En FC Groningen is een stap hogerop, dat blijkt wel uit de hoogte van het bod dat de club wil en kan betalen." Groningen heeft naar verluidt twee miljoen euro over voor Meeuwis.

Roda JC kan echter besluiten haar 27-jarige aanvoerder gewoon in Kerkrade te houden, aangezien hij nog een contract heeft tot medio 2012. "Wat wij Roda vragen is om in ieder geval eens met Groningen te praten. Ik verwacht niet dat dit voor de bekerfinale al gebeurt. Tot die wedstrijd gespeeld is, zal Roda de rust willen bewaren", zegt Laros.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:22:47 #45
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58081062
Denk eerder dat we hier weer een zaakwaarnemer hebben die de ¤$¤ in zijn ogen ziet staan.
Planning:
-
  Trouwste user 2022 woensdag 16 april 2008 @ 08:44:55 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_58081375
Hij verdient meer dan Groningen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 april 2008 @ 10:02:40 #47
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58082655
Nog een jaar Roda en hij zal naar de Bundesliga kunnen gaan.

Verder kan die 'in de buurt' van zijn restaurant in Goirle blijven, waar hij vaker wilt zijn. Lijkt me kut om dat telkens vanuit Groningen te moeten doen.
Planning:
-
pi_58082872
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef tong80 het volgende:
Hij verdient meer dan Groningen

Dat vind ik ook
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58083503
Ik vind Groningen niet echt een stap vooruit. Ook niet achteruit trouwens. Maarja, als je het niet met de trainer kan vinden...

Als ik Feyenoord was, had ik me gemeld
Woo-loo-loo!
pi_58084197
quote:
Meeuwis: 'De chemie tussen Atteveld en mij is weg'

16/04/2008 09:59

Ondanks een contract tot medio 2012 met Roda JC heeft Marcel Meeuwis wel oren naar een overstap naar FC Groningen. 'Mijn geloof in een verdere samenwerking met de trainer is verdwenen.'

'Ik heb een tijdje terug inderdaad bewust bijgetekend', zegt Meeuwis in de nieuwe Voetbal International. 'Maar er is de afgelopen maanden een aantal dingen gebeurd waardoor mijn geloof in een verdere samenwerking met de trainer is verdwenen. De chemie is weg. Daarom wil ik nu vertrekken.'

Meeuwis wil verder niet inhoudelijk op de situatie ingaan, maar het is een publiek geheim dat hij dit seizoen een aantal keren in de clinch heeft gelegen met trainer Raymond Atteveld. De interesse van FC Groningen, dat twee miljoen euro heeft geboden voor de 27-jarige middenvelder, moet uitkomst bieden voor de voormalige speler van Willem II en VVV-Venlo.

'Maar het bod van Groningen was onbespreekbaar', reageert algemeen directeur Huub Narinx tegenover VI. 'De inkt op zijn nieuwe contract is nauwelijks opgedroogd. Dan is het een beetje raar nu al over een transfer te praten. De afspraak is dat we niet moeilijk zullen doen als Marcel zich sportief kan verbeteren, maar in het geval van FC Groningen is daar geen sprake van.'

Meeuwis is het met die lezing niet eens. 'In mijn ogen betekent FC Groningen voor mij wél een sportieve verbetering. Het is nu een zaak tussen mijn zaakwaarnemer Louis Laros en Roda JC.'

VI.nl
Een relletje is in de maak, hoewel hij het voorlopig netjes houdt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')