quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:19 schreef SicSicSics het volgende:
Tellen blauwe ogen ook als Emo?
En waar is The Sorrow? Ik heb hem nog wel zo'n vriendelijke handrijking gedaan!
Juist, met jou kan je geen discussie aangaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Moet ik hem nou wel of niet in mijn reet steken?![]()
Ik luister (slecht omschreven) emo muziekjes, ik ben geen emo. Ik kan dus ook geen foto plaatsen van mezelf, dan zou ik jou tegen je zere been schoppen en dat is wel het laatste wat ik wil.![]()
We moeten tenslotte wel een beetje netjes en lief blijven.![]()
De Peppel is een jeugd-/poppodium in Zeist en een goede reden om zijn naam te geven is dat ik dan die, voor jou vervelende foto die ik ter illustratie heb geplaatst, weg zal halen.![]()
Kusje?
De keel aan het doorsnijden ja, op de tekening van jouw lichaam die hier voor me ligt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:19 schreef lolMARKlol het volgende:
[..]
zie je wel, jij bent dus ook emo vanaf je 9e al.
gefeliciteerd!
[..]
Is zich aan het snije denk ik![]()
Dan reageer ik toch maar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:19 schreef SicSicSics het volgende:
Tellen blauwe ogen ook als Emo?
En waar is The Sorrow? Ik heb hem nog wel zo'n vriendelijke handrijking gedaan!
is het je vader?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Juist, met jou kan je geen discussie aangaanEn die naam krijg je toch niet, wat moet je ermee? Bel je hem op om te vragen of hij over je gezicht wil spuiten?
Kusje op de knuppel die met hoge vaart naar je gezicht komt
Ik wilde even weten of het inderdaad iemand is die 2 jaar geleden bij mijn zusje in de klas zat. Ik dacht hem te herkennen namelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Juist, met jou kan je geen discussie aangaanEn die naam krijg je toch niet, wat moet je ermee? Bel je hem op om te vragen of hij over je gezicht wil spuiten?
Kusje op de knuppel die met hoge vaart naar je gezicht komt
Wat een haat en nijd!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan reageer ik toch maar.
Je bent echt kanker domIn die tijd dat ik afwezig was, heb ik mij even heerlijk vermaakt met het afschieten van mensen. Kon ik dat maar bij jou doen!
ik ben op school, maar over het algemeen staan wij daar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoor jij niet op school te zitten, schavuit?
Hmm, donderdags kan ik nooit, dan is Syndicate er.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wilde even weten of het inderdaad iemand is die 2 jaar geleden bij mijn zusje in de klas zat. Ik dacht hem te herkennen namelijk.
Maar laat maar, ik luister vandaag naar BubblegumBarbie (Ik wil donderdag volgende week tenslotte nog wel een keer vreemdgaan.![]()
)
[..]
Wat een haat en nijd!![]()
Wat speel je? Mag je me misschien wel een keer pwnen!
Onverkapte ik wil toch niet neuken post!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:52 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hmm, donderdags kan ik nooit, dan is Syndicate er.Eneeuhh, bedragen zijn per uur en gaan in overleg met hem, eerste contact altijd via PM en spreek hem aan met U en meester.
Sorrow speelt viool. Dat weet toch iedereen..?![]()
Zo, posten sletten!Ik blijf het niet zeggen.
Op zich een leuke foto, alleen jammer van dat stukje weggeschoren haar!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:08 schreef TheSorrow het volgende:
Nieuwste rage, keelsnijden
[ afbeelding ]
Alleen klopt van beide niets. De halsslagader transporteert zuurstofrijkbloed, dwz lichtrood. Niet donkerrood. Verder vind ik het plaatje eigenlijk wel oké. Lekker wijf. Daar gaan we voor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:08 schreef TheSorrow het volgende:
Nieuwste rage, keelsnijden
[ afbeelding ]
I'm a little bit emo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Op zich een leuke foto, alleen jammer van dat stukje weggeschoren haar!
Voor de liefhebber die graag de hand in eigen boezem (huhuhuhu ik zei: "Boezem") steekt.
Testje
You're not very emoquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Op zich een leuke foto, alleen jammer van dat stukje weggeschoren haar!
Voor de liefhebber die graag de hand in eigen boezem (huhuhuhu ik zei: "Boezem") steekt.
Testje
Rick Ashley is niet emo!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
You're not very emo...
Check het profiel van deze emo eens![]()
LINK
Ik had geklikt, toen zag ik nog net Rick Ashley in jouw post staan, ik dacht zo van noooooooooooooooeeeeeeeeeeees!!!!!!!quote:
Sjoegerd heeft ook geklikt maar geeft het niet toe.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik had geklikt, toen zag ik nog net Rick Ashley in jouw post staan, ik dacht zo van noooooooooooooooeeeeeeeeeeees!!!!!!!![]()
![]()
Maartsjeh, toen was het al weer te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |