Wie?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:14 schreef aerodynamic het volgende:
Doet me denken aan die ene gothic in zijn tutu met op de achtergrond die super de boer tas.
Onverkapte ik hou van je post!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:38 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Verkapte ik geef je gelijk en wil je neuken post.![]()
![]()
Jij mag best Emocore luisteren hoor. Dat maakt je geen emo en dus houden wij evengoed nog van je.
http://www.emo-corner.com/ Look what I found.![]()
Ze hebben zelfs tips over hoe je haar te doen.Ik word ook emo.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Onverkapte ik hou van je post!![]()
![]()
Je zou maar Emo heten en lelijke kunst maken!![]()
Ik zou echt bijna medelijden met hem krijgen. Dit is een beetje een kip/ei verhaal...
1. Is hij zo geworden of omdat hij gepest werd?
2. Is hij gepest omdat hij zo geworden is?
3. Beide.
[ afbeelding ]
Dat ziet er bijna uit als de Peppel!quote:
Lekkerding! Wat is zijn nummer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:14 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
De linker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gast heeft ook rondgelopen met een band om zn neus, omdat hij zijn neus lelijk vond. 3 diademen in en allemaal roze haarspeldjes... WTF!!
Eerst een slechte bestempeling qua muziek, en nu post je deze foto, ik vind hier niets emo's aan hoor? Beter haal je hem gewoon weg ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ziet er bijna uit als de Peppel!![]()
Waarom hebben emo's super saiyan hairdo's?
Misschien een beetje offtyopic, maar:
[ afbeelding ]
BWAHAHAHA![]()
Ik regel hem a.s.a.p, VF komt er ook nog aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:36 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Lekkerding! Wat is zijn nummer?
You've got to be kiddin' mequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:36 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Lekkerding! Wat is zijn nummer?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Eerst een slechte bestempeling qua muziek,Ik heb gelijk! en nu post je deze foto, ik vind hier niets emo's aan hoor? Beter haal je hem gewoon weg ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
Steek je huilietopic maar ergens waar de zon niet schijnt. JE REET DUSquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Huilie, huilie doen we hier.
Ik word er anders best emo van en het was even ter illustratie!![]()
Maar ik ben de lulligste niet, als jij zegt wie 'die linker' gozer is op die foto gemaakt in de Peppel haal ik hem weg!
Moet ik hem nou wel of niet in mijn reet steken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Steek je huilietopic maar ergens waar de zon niet schijnt. JE REET DUS
Jij wordt er emo van... dat was je toch al? Waarom post je niet wat foto's van jezelf dat, ter ere van het topic?
Ik weet niet eens wat de Peppel is, waar het ligt, en waarom zou ik je zijn naam geven?
Ik weet het nog goed. Ik was 9 en ik had een roze barbie paardenstal voor mijn verjaardag gekregen met allemaal kleine spulletjes die je uit een soort frame moest snijden..quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:13 schreef lolMARKlol het volgende:
ik vind ze toch best grappig, en diep van binnen weten we dat we allemaal emo zijn.
we hebben ons allemaal wel eens gesneden
zie je wel, jij bent dus ook emo vanaf je 9e al.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:17 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. Ik was 9 en ik had een roze barbie paardenstal voor mijn verjaardag gekregen met allemaal kleine spulletjes die je uit een soort frame moest snijden..
Is zich aan het snije denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:19 schreef SicSicSics het volgende:
En waar is The Sorrow? Ik heb hem nog wel zo'n vriendelijke handrijking gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |