Roze-Meisje kan het weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:46 schreef House-Musik het volgende:
BB is volgens mij IRL echt een enorme bitch die de hele tijd mensen achter hun rug om zit te naaien/ over te roddelen![]()
Niks persoonlijks hoor...
Ja maar dan denken vrouwen ... "goh hij spreekt me met u aan, ik ben eigenlijk best oud .... " * huil huil*quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:05 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Roze-Meisje kan het weten.Ik roddel ook over jou. Be aware.. Be very aware.
Dus, tijd voor bed. Tataa lovebirds van me!!
Ps. Het is ook dik bettijd voor jou, Mr pubert.en het is U, als je tegen oudere mensen praat.
![]()
Kids van tegenwoordig, manierloos.
![]()
![]()
Ik schreef bedtijd met een t.![]()
![]()
haha! yes indeed!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:05 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Roze-Meisje kan het weten.Ik roddel ook over jou. Be aware.. Be very aware.
Dus, tijd voor bed. Tataa lovebirds van me!!
Neuh, dan voel ik me gewoon nog beter dan jou, grashopper!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ja maar dan denken vrouwen ... "goh hij spreekt me met u aan, ik ben eigenlijk best oud .... "* huil huil*
Nou oke, dank u voor uw wijze raadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Neuh, dan voel ik me gewoon nog beter dan jou, grashopper!![]()
Zo genoeg gefeest, tataa!
Learn fast you do, young master!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nou oke, dank u voor uw wijze raad
Hey, Amon Amarth is gewoon Metal jah!quote:
Neem dan Underoath oid. dat is nog wel om aan te horen ook!quote:the total utter shit people consider emo today is nothing more then a completely bastardized version of post emo...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef EyeMJR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:It is common knowledge that the emo subculture is only for middle-class white people, who have more problems than everyone else on the earth combined, such as being dumped, being rejected, being grounded etc. Basically those guys over in Ethiopia could only dream of the pain and torment that these emofags are going through.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey, Amon Amarth is gewoon Metal jah!
Niks geen emo-core, screamo of whatever!![]()
Verder moeten ze opzoek naar een nieuwe naam, emo is heel geen emoMy Chemical Romance, Fall out boy, TH
![]()
![]()
Heeft niets met emo te maken. Ja, er zitten soms een klein beetje hardcore punk/pop punk invloeden in, maar verder...
![]()
[..]
Neem dan Underoath oid. dat is nog wel om aan te horen ook!Dat is tenminste (post-) harcore, metalcore, screamo... Norma Jean, Hatebreed, Unearth (voor 'III In the Eyes of Fire')...
Shit ik luister emo muziek!
[ afbeelding ]
Verkapte ik ben gay post.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey, Amon Amarth is gewoon Metal jah!
Niks geen emo-core, screamo of whatever!![]()
Verder moeten ze opzoek naar een nieuwe naam, emo is heel geen emoMy Chemical Romance, Fall out boy, TH
![]()
![]()
Heeft niets met emo te maken. Ja, er zitten soms een klein beetje hardcore punk/pop punk invloeden in, maar verder...
![]()
[..]
Neem dan Underoath oid. dat is nog wel om aan te horen ook!Dat is tenminste (post-) harcore, metalcore, screamo... Norma Jean, Hatebreed, Unearth (voor 'III In the Eyes of Fire')...
Shit ik luister emo muziek!
[ afbeelding ]
Het is ver te zoeken, vandaar ook dat het er eigenlijk geen zak mee te maken heeft, maar een klein ietsiebietsie beetje hebben ze er wel naar geluisterd.quote:
Verkapte ik vind het jammer dat je een vriendin hebt post!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Verkapte ik ben gay post.![]()
Beetje jammer van je vriendin en je heterosexuele status.
PS. sinds wanneer behoort een Emotionfag naar hardcore punk te luisteren?![]()
Verkapte ik wil graag dat jij me wil post.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is ver te zoeken, vandaar ook dat het er eigenlijk geen zak mee te maken heeft, maar een klein ietsiebietsie beetje hebben ze er wel naar geluisterd.
[..]
Verkapte ik vind het jammer dat je een vriendin hebt post!![]()
![]()
Sinds emocore/screamo een afgeleide is van (hardcore) punk misschien?
Dit is toch gewoon vet!?l!![]()
Maar we zitten in onzin...hoor mij!
![]()
Verder ben ik het helemaal eens met het 'emo' gebash! Ik snap ook niet waar mijn verhaal opeens vandaan kwam... Maar de meeste mensen die zich emo vinden luisteren naar de verkeerde muziek... Maar OK!... Ik schaam me!.. In een hoekje... huilend... En ik heb zin om mezelf te snijden...
Ontopic!Deze is vast al een keer langsgekomen, maar als ik niet zoiets als dit postte voelde ik me helemaal pijnlijk nutteloos.
![]()
quote:Verder moeten ze opzoek naar een nieuwe naam, emo is heel geen emo My Chemical Romance, Fall out boy, TH Heeft niets met emo te maken.
Verkapte ik ben raar geweest maar heb wel gelijk en wil niet dat jij weet dat ik wil dat je me wil post!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Verkapte ik wil graag dat jij me wil post.![]()
![]()
Toen ik Cybergoth was, incl. vage gekleurde dreads, latex pakjes en foute make up, luisterde ik gewoon naar Britney Spears. En dat doe ik nog steeds.![]()
Sinds wanneer bepaald je muziekkeuze wie je bent? Als een homo geen Village People en Cher luistert, maar hardcore, maakt dat hem dan hetero en nazi?![]()
quote:Dus. Nu nutvol posten jah!
Verkapte ik geef je gelijk en wil je neuken post.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Verkapte ik ben raar geweest maar heb wel gelijk en wil niet dat jij weet dat ik wil dat je me wil post!![]()
![]()
[..]
![]()
Emo's zijn stom, omgeacht welke muziek ze luisteren! Emocore/screamo daarentegen is tot op zekere hoogte best te pruimen!
whahahahahaquote:
Godver!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Emo Forums > Emo Gallery > Cute Emo Boys > SoRroW...
[ afbeelding ]
TheSorrow! I found him. Geile emo die je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |