Ooit eens ja. Maar ik vind het opzich wel een leuk liedjequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Sjoegerd heeft ook geklikt maar geeft het niet toe.
Heb je iets tegen metalheads dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef roze-meisje het volgende:
wanneer komt er een soort gelijk topic over metalheads?![]()
![]()
als persoon niet maar qua uiterlijk vind ik 't wat minderquote:
Zeer subtielquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
als persoon niet maar qua uiterlijk vind ik 't wat minder![]()
zo dat heb ik weer subtiel gebracht..
Ik heb het ook als mp3'tje op mijn pc staanquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ooit eens ja. Maar ik vind het opzich wel een leuk liedje
Maak dan!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef roze-meisje het volgende:
wanneer komt er een soort gelijk topic over metalheads?![]()
![]()
"No one knows it but me."quote:
Verkapte vorm van ik-wil-op-MM-lijkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:50 schreef Xyber het volgende:
[..]
"No one knows it but me."
en dan zet die douche het op internet
Minstensquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verkapte vorm van ik-wil-op-MM-lijken
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:35 schreef SicSicSics het volgende:
Owja, emo's bashen:
Hoor hier wat ze met een mooi nummer gedaan hebben! Ze hebben het gekaapt!!!
Die rechtse lijkt op George Michael!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De gast rechts is overigens wel cool.![]()
Pun! Sla ze allemaal dood!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]sla ze allemaal dood!
van wie is ;t origineel ook alweer?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die rechtse lijkt op George Michael!
Oh ow... Hij's toch niet groot he?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dat ga ik vet wel tegen hem zeggen!! Haha!
Ligt eraan hoe groot jij bent. Groot is subjectief.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oh ow... Hij's toch niet groot he?
Echt van die kut topics waarin ze elkaar 'begrijpen' en elkaar steunen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:20 schreef Ulreazj het volgende:
Onderwerp Gestart door Reacties Laatste
Wat is jouw top 5 bands Rosalinda 33 dinsdag, 18:19
Wat houd emo in? LisetteLove 4 dinsdag, 18:13
Hoe doe jij je make-up? Fran x_x 13 dinsdag, 18:10
kut emo's pieter dobear 3 zaterdag, 19:32
emo's gezocht voor Kidsweek Govrien 1 15 mrt, 15:33
meeting Laura'Chaos!! 1 15 mrt, 15:29
from first to last XvaagXkindX^^ 0 14 mrt, 22:08
Die onderwerpen./
1,96 en 95kgquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot jij bent. Groot is subjectief.
Nee, dat is omdat ze de pubertijd nog moeten bereiken. Duh.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:22 schreef SicSicSics het volgende:
En zie hier de reden waarom ik nog nooit een emo met baard heb gezien!
[ afbeelding ]
Fuck natuurlijk!... Ik voel me dom!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ze de pubertijd nog moeten bereiken. Duh.![]()
[ afbeelding ]
Hoe sexy is hij!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Fuck natuurlijk!... Ik voel me dom!![]()
Als het nou een echt mes was geweest...![]()
[ afbeelding ]
[StatingTheObviousMode]
Wat zijn er toch een hoop debielen in de wereld!
[/StatingTheObviousMode]
Geniaal!quote:
Met daar weer onder:quote:whoever created this is disturbed especially with the wrist slit crayon, people take the piss out of us emos and think we slit our wrists for fun. Do you know what its like to be so depressed you want to do yourself harm? i doubt it, emo is short for emotional and emotive not all emos hate everything everybody says i'm not an emo when i am, i cry over the smallest thing and that makes me emo, i am often depressed that makes me emo. just cos u lot live perfect lives dnt take the piss out of us who dnt.
Tof ja, die heb ik vannacht nog uitgewoond. Slikte heerlijk mn zaad door.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geniaal!
Sorrow!!! Je hebt een fan!
[ afbeelding ]
weet ik, wees niet gevreesd jonge apostelquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Als nou iedereen twee weken geen sex heeft behalve met zichzelf zijn we van het probleem af!
@ Sorrow... 'twas een grapje...
Spanking the monkey, choking the chicken of flogging the dolphin. Wordt het vanaf nu 'Killing the emo"quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
weet ik, wees niet gevreesd jonge apostel
Dan zijn er al veel emokids gestorven![]()
![]()
Gister zowieso al 2, de dagen ervoor ook al 1 per dag.. gaat hard!
Alhoewel ik deze dame toch eerst nog flink uit zal wonen voordat ik toelaat dat ze zich van haar eigen leven beroofdquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Als nou iedereen twee weken geen sex heeft behalve met zichzelf zijn we van het probleem af!
@ Sorrow... 'twas een grapje...
Als jij een regenworm bent ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Respect, ik heb gehoord dat hij erg gevaarlijk is
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Als jij een regenworm bent ja.
Volgens mij ken ik die linksequote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De gast rechts is overigens wel cool.De andere 2 zijn bezig zo extreem mogelijk over te komen. D.w.z. elkaar pijpen tijdens feestje enz. enz.
They only make me laugh.
wheheh die kerel heb ik een keer per ongelijk op zijn bek geramd in een moshpit tijdens een concert lange tijd geeden..quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geniaal!
Sorrow!!! Je hebt een fan!
[ afbeelding ]
Metalheads houden zichzelf in ieder geval nog in waarde,quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
als persoon niet maar qua uiterlijk vind ik 't wat minder![]()
zo dat heb ik weer subtiel gebracht..
Eensquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:49 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Metalheads houden zichzelf in ieder geval nog in waarde,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |