Als je daarmee puur de dieren bedoelt (en daar ga ik van uit), dan vraag ik me af hoe je dat wilt beschermen. En hoe je dan die dieren wilt beschermen vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heel eenvoudig, omdat je met levend materiaal te maken hebt natuurlijk
Sterker nog, ik denk dat je geen dag zult overleven of zeer moeilijk de dag door zult komen als er niet zoiets bestond als de zege die dierproef heette. Dat begint namelijk al bij het uitzoeken van je kleding, je tandenpoetsen, misschien wel de boter die je op brood smeert, de schoenen die je aantrekt, de aspirine die je slikt tegen de hoofdpijn tot en met het behangplaksel op de muurquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef peaceman het volgende:
Ow ik zag weer wat over dierproeven en medicijnen staan... even 1 puntje daarover..
Dodendokter Mengele heeft een groot gedeelte van onze medische wetenschap bepaalt met vreselijke experimenten in Auswitch. Je kunt je afvragen of de prijs van die kennis niet veel te hoog is geweest (mijn inziens wel!) en zo is het dus ook met dierproeven. Ik zeg niet dat je nooit dierproeven zou moeten doen, maar voor bepaalde zaken zou je ze best kunnen verminderen/weglaten. Zoals bijvoorbeeld bij cosmetica produkten, wat Oaristus Aoristus overigens niet met mij eens is.
welke geluiden?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:40 schreef DS4 het volgende:
Ik heb andere geluiden gehoord. Ik was er niet bij natuurlijk.
Is niet zo vreemd. Circusmensen gaan snel over tot geweld.quote:Maar het is wel vreemd dat een protestactie zo'n tegenreactie op roept als alles zo netjes is gegaan...
Tuurlijk daar heb je een punt. Dat het lastig is te bepalen wie de waarheid zegt.quote:Het is ook bijzonder ongebruikelijk om van demonstranten te horen dat ze iets hebben gedaan wat niet mocht. Ook als er na afloop enkele ME-ers gewond zijn afgevoerd en de straat half open ligt komt er met droge ogen zo'n claim.
Ik bied je aan om eens mee te gaan met ons bij dit circus te protesteren en je voor te doen als activist.quote:Anders gezegd: het zou mij verbazen als het heel lief verliep en de boze circusmensen ineens zo extreem reageerden.
Dat is wat een circusfan ergens schreef in een reactie op een nieuwsartikel meen ik.quote:Ik ben er niet bij geweest, maar van wat ik heb begrepen waren ze hinderlijk aanwezig en vielen ze de bezoekers lastig.
asperine is dus zo een middel wat al millenia lang bestaat. Zonder dierproevenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:21 schreef Aoristus het volgende:
de aspirine die je slikt tegen de hoofdpijn
Dat is natuurlijk flauwekul, want de mens kon ook overleven voor de dierproef uberhaupt was uitgevonden. Maar goed, gelukkig denk je dat en geef je daarmee aan dat je het ook niet zeker weet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat je geen dag zult overleven of zeer moeilijk de dag door zult komen als er niet zoiets bestond als de zege die dierproef heette. Dat begint namelijk al bij het uitzoeken van je kleding, je tandenpoetsen, misschien wel de boter die je op brood smeert, de schoenen die je aantrekt, de aspirine die je slikt tegen de hoofdpijn tot en met het behangplaksel op de muur
natuurlijk ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk flauwekul, want de mens kon ook overleven voor de dierproef uberhaupt was uitgevonden. Maar goed, gelukkig denk je dat en geef je daarmee aan dat je het ook niet zeker weet.
Nou ja, Dove droogt de huid niet uit en dat is wel zo fijnquote:Maar goed, ik gaf al aan dat dierenproeven helaas niet helemaal te vermijden zijn. Voor bepaalde zaken hoeft het van mij echt niet dus. Met name luxe-produkten. (lees: geen medicijnen)
Excuses voor de foute spelling van de naam
Dan noem je het toch een middel tegen wagenziekte. Mij best hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:24 schreef TechXP het volgende:
[..]
asperine is dus zo een middel wat al millenia lang bestaat. Zonder dierproeven
Is daar iets mis mee dan? Want dat lijkt mij dan vraag 1.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
maar wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken is dat het mij om het welzijn van die dieren op de lange termijn gaat.
Omdat jij ook netjes op mijn vragen in gaat: tot 5.000 inwoners.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef TechXP het volgende:
Hoeveel inwoners vind je een klein dorp nog?
Je bent weer vrijblijvend. Jij denkt dat het wel goed komt (vooral ook omdat het je uit komt) en zo niet: jammer dan, want jij krijgt de kwade gevolgen toch niet voor je kiezen. Ik vind dat eigenlijk best wel asociaal om heel eerlijk te zijn. Ik hoor geen enkele overweging ten aanzien van de ondernemer.quote:En dat laatste lijkt mij waarschijnlijker aangezien mijn kennis van het publiek wat er komt.
Ik wil jou wel eens horen piepen als er mensen zijn die jouw klanten wegjagen... Want daar hebben we het over. Niet over normaal ondernemersrisico, want dat is idd. voor rekening van de ondernemer.quote:Heb zelf ook een eigen bedrijf en ik moet ook mijn weg vinden ondanks dat er enorme aantallen soortgelijke bedrijven zijn.
Nogmaals: dat is normaal ondernemersrisico. Daar hebben we het hier niet over.quote:Maar faillisement kan voor mijn bedrijf ook gebeuren. Zelfde voor een bakker waarnaast een supermarkt komt met een eigen bakkerij.
Het gaat niet om de inhoud van die plichten, maar om het feit dat je voordat je je rechten uit wenst te oefenen ook wel eens naar jouw plichten moet kijken. Ik merk dus een eenzijdigheid op.quote:Mag je me eerst noemen wat mijn plichten dan allemaal zijn volgens jou.
De kranten zuigen wel eens e.e.a. uit hun duim, maar dit toch echt niet hoor.quote:Ik ben niet bekend met onderzoeken naar dierenactivisme. En ik ben aardig op de hoogte van wat in den haag speelt.
Ik ben (onder meer) advocaat. Ik heb economie gestudeerd, maar er verder niets mee gedaan. Dat neemt niet weg dat ik wel weet dat het verbieden van dieren in het circus totaal niet leeft in de maatschappij.quote:Je bent van de marketing.
Dit soort omheen gepraat geeft al aan dat je zelf er al niet echt voor in staat... Wat denk je zelf wat ik er van vindt dan? Je baseert je dus op drijfzand.quote:Dat ligt eraan wat je betrouwbaar vind. Daar heb ik geen hoogte van.
Doe niet zo kinderachtig... Ofwel je hebt een goede bron (en dan zou je die wel produceren), ofwel niet en dan is dit een beetje mist op werpen...quote:Verder weinig zin om daar verder op in te gaan als je al een vooringenomen 'onzin' roept.
Ok, dat was niet duidelijk. Hoeveel circussen zijn er in totaal nog? Weet je iets over de werkgelegenheid? Allemaal zaken die toch van belang zijn om iets zinnigs te zeggen aan de hand van deze cijfers.quote:10 dierencircussen!!. Waren er in 2002 dus 12. In de statistieken is te zien dat de circussen met dieren verdwijnen en dat er diervrije circussen bij komen.
Mijn vrouw kan je een lijst opnoemen waar jij eng van wordt. Maar ze is er nu niet. Ik weet van haar (ze zit in die branche) wel dat zonder dierproeven het ontwikkelen van medicijnen verdomd lastig wordt. En dat is ook waarom onze regering zich zo vóór dierproeven heeft uitgesproken.quote:Ik ben benieuwd of je een paar medicatie kan opnoemen wat er niet was zonder dierproeven anders.
Dierproeven is meer dan de uiteindelijke go no go beslissing oproepen. Hoogstens een no go.quote:Peneciline bijvoorbeeld heeft gezorgd dat er op antibiotica vlak een hoop verder ontwikkeld is. Alexander flemming, de uitvinder had het op konijnen getest dus wat niet werkte. En gelukkig heeft die het niet weggegooid maar op mensen getest waar het wel bij werkte.
Je noemt nu een (discutabel) voorbeeld, maar weet jij hoeveel medicijnen er eigenlijk zijn (ik meen mij te herinneren 20.000 tot 25.000, maar pin me er niet op vast)?quote:Zoals hij zelf al zei:
"How fortunate we didn’t have these animal tests in the 1940s, for penicillin would probably never been granted a license, and possibly the whole field of antibiotics might never have been realized (Penicillin kills most animals)."
Nee, ze geven resultaten (die kloppen, tenzij ze verkeerd worden geregistreerd) en die worden verder verwerkt. Je gelooft toch zelf niet dat er op een dier wordt getest en als die niet snel beter wordt men het vooronderzoek in het ronde archief mikt? Kom op!quote:Dierproefresultaten geven foute resultaten.
Gelet op het krachtige standpunt van deze regering zullen ze wel een memo hebben gehad waaruit iets anders bleek. Of Wilders heeft gelijk en zijn ze knettergek geworden. Dat is ook mogelijk. Ik gok op de memo.quote:Als je informatie opvraagt bij de LNV/VWS over de wetenschappelijke argumenten voor de verplichting tot het doen van dierproeven, dan krijg je niets.
Nou, dat hebben dieren niet. Nog even en het stukje dode koe dat straks in de pan wordt gemikt (voor mijn smakelijke maaltijd) is door "moord" tot stand gekomen. Een dag later wordt mijn kat gearresteerd omdat deze wederrechtelijk een vogel van het leven heeft beroofd.quote:Het gaat erom dat er word erkent dat dieren niet zomaar gebruikt mogen worden voor onze doelen, dat deze dieren rechten hebben op vrijheid.
Jij ziet oprecht geen verschil tussen jezelf en Gandhi? Echt?quote:Wat is het verschil? Verlicht mij met je informatie...
Ik wil gewoon niets doen. Jij wil iets doen. Waarom beschuldig je mij dan van ingrijpen?quote:Dat betekent niet dat je alle ondernemingen moet behouden.
Nee, want vloeibaar zijn bij 20 gr. C. is een kenmerk van water en toch is niet alles wat vloeibaar is bij 20 gr. C. water.quote:Dan is iedereen geestesziek
Dat gaat over een enkel dier. En zou het al juist zijn (er zijn wellicht experts die er anders over denken), dan nog is het niet zo maar toepasbaar op een tijger. Integendeel (ik heb het gelezen...).quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:14 schreef TechXP het volgende:
Omdat experts dat aangeven?
http://www.elephanttrust.org/node/414
Er is meer voor een verbod nodig dan publieke opinie. Het spijt mij wel.quote:Ja, maar als de publieke opinie uiteindelijk de overheid reden geeft het te verbieden is dat gewoon zo.
Dieren vs. mensen... Ooit moet er een mens testen. Mengele deed juist de dierproef in de ban (uit efficiencyoverwegingen)...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef peaceman het volgende:
Dodendokter Mengele heeft een groot gedeelte van onze medische wetenschap bepaalt met vreselijke experimenten in Auswitch. Je kunt je afvragen of de prijs van die kennis niet veel te hoog is geweest (mijn inziens wel!) en zo is het dus ook met dierproeven.
Helemaal mee eens: voor cosmetica: niet doen. Puur uit belangenafweging. Maar volgens mij mag dat ook niet meer in de EU...quote:Ik zeg niet dat je nooit dierproeven zou moeten doen, maar voor bepaalde zaken zou je ze best kunnen verminderen/weglaten. Zoals bijvoorbeeld bij cosmetica produkten, wat Oaristus overigens niet met mij eens is.
Precies. En dan blijf ik toch staan met "waar twee kijven hebben twee schuld".quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:22 schreef TechXP het volgende:
Dat het lastig is te bepalen wie de waarheid zegt.
Ik ben bang dat ik er zo uit te pikken ben als zijnde geen activist... Maar het zou wel interessant zijn. Ik denk dat ik dan wel aan kan geven waar de irritatie in zit. Gewoon als observant. Maar goed, ben je ooit aan het protesteren in de regio Breda? Want ik ga er geen hele dag aan besteden.quote:Ik bied je aan om eens mee te gaan met ons bij dit circus te protesteren en je voor te doen als activist.
Dat is waar, maar de levensverwachting van de mens is met medicijnen omhoog geschoten... En daarnaast roep ik fijntjes op dat mens en dier altijd wel samen hebben geleefd, waarbij dier heel vaak werd gebruikt door de mens. Wat de mens er toe beweegt om voor het dier te zorgen. Win-win.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:26 schreef peaceman het volgende:
Dat is natuurlijk flauwekul, want de mens kon ook overleven voor de dierproef uberhaupt was uitgevonden.
Beren werden niet volgepompt met chemicalien, daarnaast werd het vlees ook gewoon gegeten. Ga jij een konijn opeten, wat volgestopt is met chemische troep en een onderbroek van konijnenvacht dragen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
natuurlijk ?
Gelukkig hoeven we niet meer in BERENVELLEN te lopen, toch?![]()
Tja ik hoef dat spul niet te gebruiken, dus ik weet dat nietquote:Nou ja, Dove droogt de huid niet uit en dat is wel zo fijn
Gebruikt om lading te verplaatsen of het ploegen van land is toch nog wel wat anders dan chemicalien in het lijf stoppen, maar goed we zijn het op zich eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de levensverwachting van de mens is met medicijnen omhoog geschoten... En daarnaast roep ik fijntjes op dat mens en dier altijd wel samen hebben geleefd, waarbij dier heel vaak werd gebruikt door de mens. Wat de mens er toe beweegt om voor het dier te zorgen. Win-win.
Zo is het leven nu eenmaal. Ik denk dat het best goed staat, zo'n onderbroek van konijnebont. Lekker dik, warm in de winter. Zelfs een beetje aaibaarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beren werden niet volgepompt met chemicalien, daarnaast werd het vlees ook gewoon gegeten. Ga jij een konijn opeten, wat volgestopt is met chemische troep en een onderbroek van konijnenvacht dragen?![]()
[..]
Tja ik hoef dat spul niet te gebruiken, dus ik weet dat niet![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:45 schreef DS4 het volgende:
Omdat jij ook netjes op mijn vragen in gaat: tot 5.000 inwoners.
Dat hoeft ook niet. Maatschappij en denkbeelden veranderen gewoon. Ik zie dat gewoon als een gevolg.quote:Je bent weer vrijblijvend. Jij denkt dat het wel goed komt (vooral ook omdat het je uit komt) en zo niet: jammer dan, want jij krijgt de kwade gevolgen toch niet voor je kiezen. Ik vind dat eigenlijk best wel asociaal om heel eerlijk te zijn. Ik hoor geen enkele overweging ten aanzien van de ondernemer.
Veranderingen in de markt zijn iets wat bij ondernemen hoort. Ik ben ook verandert in de richting die ik opging eerst. Dat heeft te maken met dat je inspeelt op de markt en die veranderingen. Niet meegaan is je eigen faillisement tekenen.quote:Ik wil jou wel eens horen piepen als er mensen zijn die jouw klanten wegjagen... Want daar hebben we het over. Niet over normaal ondernemersrisico, want dat is idd. voor rekening van de ondernemer.
Jawel, want je moet als bedrijf rekening houden met concurrentie, met omgevingsfactoren en veranderingen, met wensveranderingen, met publieke opinie, met wetten en regels en de veranderingen daarvan.quote:Nogmaals: dat is normaal ondernemersrisico. Daar hebben we het hier niet over.
Je gaat niet in op wat ik vraag. Als je het over plichten hebt wil ik wel horen wat je dan vind wat ik voor plichten heb inzake dit allemaal.quote:Het gaat niet om de inhoud van die plichten, maar om het feit dat je voordat je je rechten uit wenst te oefenen ook wel eens naar jouw plichten moet kijken. Ik merk dus een eenzijdigheid op.
Misschien doel je op het AIVD rapport? Dat gaat gewoon over het jaarrapport en niet over een onderzoek.quote:De kranten zuigen wel eens e.e.a. uit hun duim, maar dit toch echt niet hoor.
Als dat zo was dan zou er nooit zoveel over gediscussieerd worden.quote:Ik ben (onder meer) advocaat. Ik heb economie gestudeerd, maar er verder niets mee gedaan. Dat neemt niet weg dat ik wel weet dat het verbieden van dieren in het circus totaal niet leeft in de maatschappij.
RTL had een tijd terug een poll waarin 78% voor een verbod was. Een bepaalde krant, weet even niet meer welke, had een poll waarin het fifty-fifty ongeveer was. En zo zijn er nog meer onderzoekjes geweest. Ik gebruik die niet zozeer, omdat het maar wat 'polls' zijn.quote:Dit soort omheen gepraat geeft al aan dat je zelf er al niet echt voor in staat... Wat denk je zelf wat ik er van vindt dan? Je baseert je dus op drijfzand.
Het is was vooral een reactie naar de reactie van jou.quote:Doe niet zo kinderachtig... Ofwel je hebt een goede bron (en dan zou je die wel produceren), ofwel niet en dan is dit een beetje mist op werpen...
Voor mijn zijn die cijfers duidelijk. Het zijn cijfers uit Engeland waar dus dierencircussen zijn verdwenen en diervrije circussen zijn ontstaan. Specifieke getallen vanuit daar moet dan ergens in engeland bekeken worden. Animal Defenders International en Captive Animal Protection Society is daar in Engeland mee bezig.quote:Ok, dat was niet duidelijk. Hoeveel circussen zijn er in totaal nog? Weet je iets over de werkgelegenheid? Allemaal zaken die toch van belang zijn om iets zinnigs te zeggen aan de hand van deze cijfers.
Nee, ik ben ingelezen in wat de branche zegt. Ik kan grote lijsten geven van medicatie die door dierproeven doden enzo tot gevolg hebben gegeven. Erg lange lijsten.quote:Mijn vrouw kan je een lijst opnoemen waar jij eng van wordt.
Nee, die regering heeft geen enkele informatie echt over dierproeven. Ze gaan uit van wat mensen die dierproeven doen zeggen en wat de farmaindustrie zegt. Ze hebben die motie laatst aangenomen zonder eens te praten met artsen die tegen dierproeven zijn. Het is totaal vanuit de gedachte dat dierproeven MOET. Wat dus een foute gedachte is. M.i. zou er eens een goed wetenschappelijk debat moeten losbarsten.quote:Maar ze is er nu niet. Ik weet van haar (ze zit in die branche) wel dat zonder dierproeven het ontwikkelen van medicijnen verdomd lastig wordt. En dat is ook waarom onze regering zich zo vóór dierproeven heeft uitgesproken.
Dierproeven is gewoon gevaarlijk en kost mensenlevens. Het doel van de dierproeven kan anders zijn, maar de resultaten die uit dierproeven gebruikt worden zomaar te extrapoleren naar mensen is gewoon erg gevaarlijk. Dat geven ze zelfs toe, dat het foute resultaten geeft vaak.quote:Dierproeven is meer dan de uiteindelijke go no go beslissing oproepen. Hoogstens een no go.
Er zijn er een hoop inderdaad. Maar er gaan vaak ook veel variaties op medicatie op de markt en er worden er ook veel op de markt gebracht die weer teruggetrokken worden. En natuurlijk die al sneuvelen bij de human trials (of in diverse van die fases).quote:Je noemt nu een (discutabel) voorbeeld, maar weet jij hoeveel medicijnen er eigenlijk zijn (ik meen mij te herinneren 20.000 tot 25.000, maar pin me er niet op vast)?
Ok als je het stelt dat het resultaten zijn dat zeker. Maar ik noem het foute resultaten, omdat de zekerheid voor het doel (mensenmedicatie) niet vast te stellen is.quote:Nee, ze geven resultaten (die kloppen, tenzij ze verkeerd worden geregistreerd) en die worden verder verwerkt. Je gelooft toch zelf niet dat er op een dier wordt getest en als die niet snel beter wordt men het vooronderzoek in het ronde archief mikt? Kom op!
Nee, dat hebben ze niet. Ze hebben wel een brandbrief gekregen vanuit de industrie om te zeggen dat dierproefonderzoek belangrijk is. Daaropvolgend is er een motie ingediend die ondersteunt is door alle partijen, behalve de Partij voor de Dieren.quote:Gelet op het krachtige standpunt van deze regering zullen ze wel een memo hebben gehad waaruit iets anders bleek. Of Wilders heeft gelijk en zijn ze knettergek geworden. Dat is ook mogelijk. Ik gok op de memo.
Dat mag je vinden.quote:Nou, dat hebben dieren niet. Nog even en het stukje dode koe dat straks in de pan wordt gemikt (voor mijn smakelijke maaltijd) is door "moord" tot stand gekomen. Een dag later wordt mijn kat gearresteerd omdat deze wederrechtelijk een vogel van het leven heeft beroofd.
Geen stemrecht idd.. maar ik vind dat ze wel recht hebben op vrijheid.quote:Sorry, maar het is echt te zot voor woorden. Dieren hebben niet dezelfde rechten als mensen. Punt.
Waar ik het over gehad heb zijn de methoden van gandhi, mlk e.d.quote:Jij ziet oprecht geen verschil tussen jezelf en Gandhi? Echt?![]()
Lekker filosofisch he...quote:Nee, want vloeibaar zijn bij 20 gr. C. is een kenmerk van water en toch is niet alles wat vloeibaar is bij 20 gr. C. water.
Beetje makkelijke redenatie dat. Als iemand een kind aanrand, moeten we dan tegen de ouders zeggen: 'zo is het leven nu eenmaal'?quote:
En het vlees eet je dus ook op? Of dat dan weer niet?quote:Ik denk dat het best goed staat, zo'n onderbroek van konijnebont. Lekker dik, warm in de winter. Zelfs een beetje aaibaar
Dat gaat over olifanten.. was even een voorbeeld over experts. Zie voor de rest het oostenrijkse rapport. Is op te vragen via internet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:49 schreef DS4 het volgende:
Dat gaat over een enkel dier. En zou het al juist zijn (er zijn wellicht experts die er anders over denken), dan nog is het niet zo maar toepasbaar op een tijger. Integendeel (ik heb het gelezen...).
Die is te lezen op www.circusleed.nlquote:Maar goed, zoiets zou een reden kunnen zijn om olifanten te verbieden in het circus. Wat jij wil gaat veel verder en dus mis ik daar nog steeds de argumentatie.
Ja politieke wil.quote:Er is meer voor een verbod nodig dan publieke opinie. Het spijt mij wel.
Daar heb je natuurlijk gelijk. En dat zou hier van toepassing kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef DS4 het volgende:
Precies. En dan blijf ik toch staan met "waar twee kijven hebben twee schuld".
Waarom? Je hebt natuurlijk groepen waar alleen 'krakers' zijn enzo. Maar ook waar een hoop verschillende types zijn. Ik heb vanalles wat meestalquote:Ik ben bang dat ik er zo uit te pikken ben als zijnde geen activist...
Ik heb voorlopig niets gepland staan komende tijd ivm andere dingen, maar in Breda hebben we ooit ook wel actie gehouden. Mogelijk dat herman renz daar ook wel snel weer gaat staan. Ik zal je op de hoogte houden als we daar iets gaan doen. (als ik je niet vergeetquote:Maar het zou wel interessant zijn. Ik denk dat ik dan wel aan kan geven waar de irritatie in zit. Gewoon als observant. Maar goed, ben je ooit aan het protesteren in de regio Breda? Want ik ga er geen hele dag aan besteden.
het circus is hier ook, dus ff tijd om hippies af te tuigenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:59 schreef TechXP het volgende:
Hoorde net verhaal van een actie bij zelfde circus van vandaag. Politie en pers was volop aanwezig. Alleen op het laatst probeerde circusmensen weer wat mot te zoeken.
Een circusfan/medewerker wilde met zijn auto even met de banden zorgen dat er een hoop modder naar de activisten ging, maar geen activist werd geraakt. Wel een aantal agenten die erbij stonden, die daarop het nummerbord genoteerd hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |