Groeten, Nico
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 01 November 1999).]
quote:
op 11-01-1999 om 12:11 AM schreef doordevil het volgende:
een beetje korter dan anders.
Groeten, Nico
Ook een beetje later dan gepland(in het radioprogramma zei je half 12 ofzo), ik lag al half in m'n mandje, maar heb het toch weer mee kunnen pikken. Na your hersenspinsels slaap ik nou eenmaal beter.
Ruud: kennen jullie die eigenlijk nog, die prachtige zomerhit uit de jaren 80 "Vlamoes a la Playa" ?
quote:
op 11-01-1999 om 12:11 AM schreef doordevil het volgende:
Dag allemaal.. Goed dat Bianca er niet meer was, want die had zich dwars door twee muren de dagboekkamer binnengewerkt: een baan, een q-baan, als ik het huis uit kom, oohhh Ruud, ik krijg zo'n geweldig leven!!!
Jammer dat door een jammerlijk verwaarloosde scheurbuik haar gebit verworden was tot een gapend afdruiprek. Lekker nonchalant door dat huis banjeren. Prachtig.
Groeten, Nico
Hoe verzin je ze na zo'n *slopend* interview ?
Ha ha ha ha
een gapend afdruiprek..........Ik lig onder het toetsenbord
Groet,
Rob
Weer eens een mooi stukje zoals we gewent zijn van je......PRACHTIG!!!!!!
Dat ie wat korter is maakt niet uit,we hebben ook al jouw intervieuw gehad en ik heb inderdaad vanaf half 12 tot twaalf het forum weer goed in de gaten gehjouden,maar je stukje stond er nog niet op,maar ik heb het toch weer met plezier gelezen nu(net op om naar het werk te gaan,maar eerst nog even lezen),BRAVO.....
Ga zo door,altijd leuk!!!!!!!!!
Alsjeblieft zeg
(mede namens Lilly, die een nog grotere hekel aan die flauwe stukkies heeft)
quote:
op 11-01-1999 om 01:12 PM schreef Tetman het volgende:
Kan Doordevil ook weg? Zelfs zijn korte stukjes zijn nog te lang - hierbij vergeleken is Rolf X Wouters een Groot Komisch Talent.Alsjeblieft zeg
(mede namens Lilly, die een nog grotere hekel aan die flauwe stukkies heeft)
Je eigen mening hebben mag. Kritiek hebben mag zeker ook. Maar beledingen? Moet het echt?
quote:
op 11-01-1999 om 03:36 PM schreef Tetman het volgende:
Little Bird
Little Bird
Het moet, het moet, het moet, het moet
voor een Hollands Hollywood
???
Interview? Wat voor interview? Nico? Wie is Nico?
Dank bij voorbaat.
-----
BigBadMotherFokker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |