abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 00:11:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_211963
Dag allemaal.
Net gekeken, op video, naar uitzending van vanavond. Toch wel weer erg genoten. Vooral van Ruud.
Die alpinopet met wormvormig aanhangsel. Ik zag direct dat het drukte op de linkerkwab van zijn Kleine Franse Taalcentrum, en ja hoor, daar kwamen de Edith Piaf citaten. Volgens mij was dit dezelfde alpinopet die Bianca als vanzelf de kunstzinnige richting opstuurde en met wat voor een geweldig resultaat! Binnen 2 dagen het huis uit.
Ruud legde lekker compact de Cubaanse revolutie Voor Beginners uit. Goed dat Bianca er niet meer was, want die had zich dwars door twee muren de dagboekkamer binnengewerkt: een baan, een q-baan, als ik het huis uit kom, oohhh Ruud, ik krijg zo'n geweldig leven!!!
Ruud had het ook steeds over Karim, waarmee mijn vermoeden is bevestigd dat er, steeds buiten beeld, een aanstormend bokstalent, furore makend in de de bamboe veder klasse , in het huis woont. Karim!!!
Ik heb niet alles echt heel grondig gekeken, maar het gesleep met die bedden was dat een Droog Zaad inspectie van Karin, of er na 24.00 niet meer wordt gehandjived? Ze heeft er flink de wind onder.
Ruud vond ik wel weer goed, met de, op een rand van een orgasme zwevende, bonkende en schurende uitleg van het spleetje tussen de borsten. Ikzelf heb dat ook, een fascinatie met spleetjes , maar ik dan veel meer, op een heel rare manier, als je de meter opnemer, met zijn hoofd in de rommelkast verdwijnend, tijdens het bukken bijna tot aan het scrotum in de broek kijkt. Het is volledig afstotend en toch ook fascinerend, die degeneratie. Vind ik overigens altijd wel een moment, iemand voor de verwarming, of een timmerman in je huis. Zit ik als een vreemde in mijn eigen woonkamer heel laf 7 x dezelfde krant te lezen, biddend dat ze niet, zeer luid ontlastend, gebruik gaan maken van het toilet. Ook heerlijk om de hele dag 3FM door je huis te horen razen. Dat is werkelijk genieten. De telefoonspelletjes vind ik het leukst.
Anouk vond ik, in het kader van nieuwe cd promoten, vanavond weer een fantastische gewone vrouw neerzetten.
Jammer dat door een jammerlijk verwaarloosde scheurbuik haar gebit verworden was tot een gapend afdruiprek. Lekker nonchalant door dat huis banjeren. Prachtig. Verzoekje, volgende keer graag Ben Cramer.of
Ronnie Tober. Bart zijn commando piercing zag je helemaal op en neer wippen van die oversized legerbroek.
Een fijn bezoek.
Dat Karin voor de Playboy wordt gevraagd lijkt mij bijna onmogelijk. Gaat zich wel bezig houden, heb ik gehoord, met een geinige rubriek, in Mondige Vrouw legt ze uit hoe je in een handomdraai, met wat crêpepapier en naald en draad een keukenschort met vrolijk opgeborduurde tieten kan fabrieken.
Ook weer wat geleerd vanavond: erotisch opgewonden zijn. Schat ik ben Erotisch Opgewonden van je. Nieuwe single van Dik Hout: Het is humaan als je Erotisch Opgewonden raakt.
Ben zelf ook een beetje Niet Erotisch Opgewonden van het radio-interview. Was het wat? Morgen, heel kort, meer er over.
Groeten, en soory, een beetje korter dan anders. Morgen weder een lange en bezielende.

Groeten, Nico

[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 01 November 1999).]

pi_211964
Te gek voor woorden: ik lees het altijd hardop Nico, en stik dan terwijl ik lees.
Nu ga ik je radio-interview beluisteren.
Bedankt!
pi_211965
Kort maar zoals gewoonlijk weer krachtig !
Ik heb ook nog een topic geplaast over je uitzending.Staat ook de mp3 van de uitzending op.(gemaakt door R@B)
Van alles is weer waardeloos

maandag 1 november 1999 @ 00:27:00 #4
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211966
quote:
op 11-01-1999 om 12:11 AM schreef doordevil het volgende:

een beetje korter dan anders.
Groeten, Nico

Ook een beetje later dan gepland(in het radioprogramma zei je half 12 ofzo), ik lag al half in m'n mandje, maar heb het toch weer mee kunnen pikken. Na your hersenspinsels slaap ik nou eenmaal beter.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_211967
Hij was erg scherp Nico, dank dank voor die prachtige columns, Hulde !

Ruud: kennen jullie die eigenlijk nog, die prachtige zomerhit uit de jaren 80 "Vlamoes a la Playa" ?

if you can see the light at the end of the tunnel you're looking the wrong way (barry commoner)

maandag 1 november 1999 @ 01:01:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_211968
quote:
op 11-01-1999 om 12:11 AM schreef doordevil het volgende:
Dag allemaal.

. Goed dat Bianca er niet meer was, want die had zich dwars door twee muren de dagboekkamer binnengewerkt: een baan, een q-baan, als ik het huis uit kom, oohhh Ruud, ik krijg zo'n geweldig leven!!!

Jammer dat door een jammerlijk verwaarloosde scheurbuik haar gebit verworden was tot een gapend afdruiprek. Lekker nonchalant door dat huis banjeren. Prachtig.

Groeten, Nico

Hoe verzin je ze na zo'n *slopend* interview ?

Ha ha ha ha
een gapend afdruiprek..........Ik lig onder het toetsenbord

Groet,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 1 november 1999 @ 01:27:00 #7
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_211969

Weer geen woorden ...
Bijna grotesk ..

Admin maandag 1 november 1999 @ 03:27:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_211970
Nico, ik heb uitbundig zitten zwaaien hoor, op de radio. Je hoort inderdaad in de bibliotheek thuis, maar dan wel met een gebundelde uitgave van je werk.
Klasse !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_211971
Doordevil

Weer eens een mooi stukje zoals we gewent zijn van je......PRACHTIG!!!!!!

Dat ie wat korter is maakt niet uit,we hebben ook al jouw intervieuw gehad en ik heb inderdaad vanaf half 12 tot twaalf het forum weer goed in de gaten gehjouden,maar je stukje stond er nog niet op,maar ik heb het toch weer met plezier gelezen nu(net op om naar het werk te gaan,maar eerst nog even lezen),BRAVO.....

Ga zo door,altijd leuk!!!!!!!!!

Lucky 13
  maandag 1 november 1999 @ 07:14:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_211972
Doordevil hij is weer "leuk" zoals je zelf zegt op de radio.
NEE, hij is prachtig!!!!!!
pi_211973
Jaaaaaaa! ik was idd al benieuwd wat je vanavond over Ruudje zou gaan schrijven...
Willem: 'Nou, Trut!'

pi_211974
Kan Doordevil ook weg? Zelfs zijn korte stukjes zijn nog te lang - hierbij vergeleken is Rolf X Wouters een Groot Komisch Talent.

Alsjeblieft zeg

(mede namens Lilly, die een nog grotere hekel aan die flauwe stukkies heeft)

pi_211975
quote:
op 11-01-1999 om 01:12 PM schreef Tetman het volgende:
Kan Doordevil ook weg? Zelfs zijn korte stukjes zijn nog te lang - hierbij vergeleken is Rolf X Wouters een Groot Komisch Talent.

Alsjeblieft zeg

(mede namens Lilly, die een nog grotere hekel aan die flauwe stukkies heeft)

Je eigen mening hebben mag. Kritiek hebben mag zeker ook. Maar beledingen? Moet het echt?

heb ik niet
pi_211976
Hij was wederom TOP!
Geweldig!!!!
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_211977
Little Bird
Little Bird

Het moet, het moet, het moet, het moet
voor een Hollands Hollywood

pi_211978
quote:
op 11-01-1999 om 03:36 PM schreef Tetman het volgende:
Little Bird
Little Bird

Het moet, het moet, het moet, het moet
voor een Hollands Hollywood

???

heb ik niet
  maandag 1 november 1999 @ 16:06:00 #17
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_211979
Is er iemand me wilt vertellen waar ik meer werk van deze man/vrouw kan inzien? En zijn hier misschien cd's van?

Interview? Wat voor interview? Nico? Wie is Nico?

Dank bij voorbaat.

-----
BigBadMotherFokker

BigBadMotherFokker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')