Wat leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef deedeetee het volgende:
Ben vandaag nog even gaan kijken voor een popje, hadden ze die nietMorgen maar ff verder gaan zoeken.
Heb hem vandaag een tijdje gezelschap gehouden en hij begon zowaar terug te fluiten en mooi !!![]()
En hij doet het veel beter dan ik.
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:05 schreef deedeetee het volgende:
Vorige week kwam mijn zoon heel blij aanzetten met een kanariepietje voor op zijn kamer. Leuk diertje, in de winkel hadden ze gezegd dat het een waterslager is.
Daar zit hij nu in z'n uppie op die kamer. Wel in een grote kooi maar toch.....
Kan er een 2 e pietje bij voor de gezelligheid ? En moet dat dan ook een waterslager zijn of maakt de soort kanarie niet uit.En maakt het uit of er een mannetje of een vrouwtje bij komt ? Wat zou eventueel het beste zijn.![]()
Ik heb gekeken of ik hier een centraal kananiepietentopic loopt maar ik kon niks vinden, vandaar dat ik het maar zo even vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop