abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:37:16 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_57410978
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:33 schreef jassy het volgende:
RAT is er al weer uit, Amanda geloof ik nog niet. Toch liep er ook een dame door de kamer, maar aan de tieten te zien was het amanda niet.
Dat is wel Amanda. Ik lees op VOL dat Brian boos op haar is en een middelvinger naar haar opstak toen hij uit bed stapte.
Volgens mij is hij de oplader kwijt van de PSP, daar raakt je natuurlijk ook helemaal overstuur van.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57411046
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij zegt ze: En je bent nu 27? Rico: Ja ik ben nu 27.
dit is ook wat ik er van versta
We moeten niet te paranoia worden, volgens mij is Amanda echt 20 (ze zat toch bij Nena in de klas, dan zou Nena ook gelogen moeten hebben) BS imo
pi_57411066
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:12 schreef Borga het volgende:
Dit is oud nieuws. Ik weet het, maar ik wordt echt compleet misselijk van Bwian, wat een verschrikkelijke lage minne laffe hond is het ook. Om te kotsen.

http://www.clipser.com/watch_video/125161
Echt een filmpje met HELE mooie mensen!
Make my day!
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:43:29 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_57411087
Brian heeft weer een gezellig humeur. Kutlicht, zegt hij. Off stream is te horen dat hij tegen Amanda zegt dat iedereen ze uit elkaar probeert te halen. Foutje van de regie?

Edit: Ik krijg het gevoel dat het helemaal fout zit tussen B en A en ze off stream alleen maar ruzie hebben.
― Mark Twain
pi_57411143
ik zie nu dat filmpje van het bezoek van yuri.
Brian gaat het moeilijk krijgen buiten...yuri lijkt me nog wel wat vriendjes hebben...
Make my day!
pi_57411159
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:47 schreef agter het volgende:
ik zie nu dat filmpje van het bezoek van yuri.
Brian gaat het moeilijk krijgen buiten...yuri lijkt me nog wel wat vriendjes hebben...
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:50:30 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_57411184
Wicawdo en de luxezwerver maken ontbijt voor iedereen.

Ik hoor Wicawdo zeggen dat slijmspoor Charlotte vandaag komt.
― Mark Twain
  zondag 16 maart 2008 @ 12:50:39 #256
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57411188
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:32 schreef Borga het volgende:

Maar het is nu zo duidelijk. Yuri is, volkomen terecht, geirriteerd en teleurgesteld dat Bwian maar bleef volhouden dat hij had gewonnen . Zelfs wanneer Yuri hem daarmee confronteerd lult onze wandelende takke tijdbom er gewoon over heen.
Hans Nijman had het over dat Yuri een stocijnse Georgier is.

Borga, ik snap wat je bedoelt.

Je kan jouw post ook in het topic van K1 neerzetten.
pi_57411244
Uuh...waar zijn ze mee bezig?..Paasontbijt?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_57411253
Mikey vind ik redelijk te pruimen de laatste dagen, denk ook niet dat er kwaad in hem zit, hij moet zich alleen niet in de luren laten leggen door die rat en het hokje.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_57411271
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:54 schreef Katewalker het volgende:
Uuh...waar zijn ze mee bezig?..Paasontbijt?
Ja ik dacht ook al, voor tv natuurlijk
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 16 maart 2008 @ 12:59:35 #260
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_57411316
smiddags tezaam...mooie COS om terug te lezen!

interessante nachterlijke theorien..ik ben net als Py ook benieuwd naar deel 2.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_57411347
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:43 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft weer een gezellig humeur. Kutlicht, zegt hij. Off stream is te horen dat hij tegen Amanda zegt dat iedereen ze uit elkaar probeert te halen. Foutje van de regie?

Edit: Ik krijg het gevoel dat het helemaal fout zit tussen B en A en ze off stream alleen maar ruzie hebben.

Brian had vanochtend een moeilijke taak...Amanda z'n finalefase plan vertellen en uitleggen. Want vanavond wil hij het bij het eten in de groep gooien. Maarja je weet hoe dat gaat hé...ff iets aan Amanda d'r verstand brengen.
pi_57411367
Charlotte dat lasermens is in aantocht
pi_57411384
Mikey heeft eten gekookt voor iedereen... harstikke lief natuurlijk; maar ik vraag me af of iedereen er op zit te wachten (ze mogen nog 2 uur pitten)
pi_57411388
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:

[..]

Brian had vanochtend een moeilijke taak...Amanda z'n finalefase plan vertellen en uitleggen. Want vanavond wil hij het bij het eten in de groep gooien. Maarja je weet hoe dat gaat hé...ff iets aan Amanda d'r verstand brengen.
Zei hij daarom "ik blijf je niet steeds waarschuwen"
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 13:06:32 #265
135305 beequeen
Lost.
pi_57411398
quote:

Hij was de oplader kwijt van de PSP, daar was hij kwaad om. Ik hoorde hem ook heel duidelijk zeggen dat de rest probeert die 2 uit elkaar te krijgen. Mijn oren bedriegen me niet.
― Mark Twain
pi_57411430
quote:

[..]

hey Alex.....

Ik las in de vorige COS dat ze dachten dat je mijn Alex was...... maar (helaas ) De mijne is niet voor Brian & Amanda...... eigenlijk vindt tie DGK helemaal nix.... en als ik hem dwing iemand te kiezen, gaat tie voor Japie en dan Huub
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 13:09:40 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_57411433
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:05 schreef Margo37 het volgende:

Zei hij daarom "ik blijf je niet steeds waarschuwen"
De streams stonden op de keuken, B en A waren beneden. Dit was duidelijk een foutje van de regie.
― Mark Twain
pi_57411450
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

De streams stonden op de keuken, B en A waren beneden. Dit was duidelijk een foutje van de regie.
Yep hoorde het ook en had volgens mij niets met een plan te maken
pi_57411461
Verwacht Mike nou eigenlijk dat omdat hij dat ontbijt gemaakt heeft straks iedereen ineens aan tafel zit?! Ik ben benieuwd. Hij gaat zelfs Jaap wakker maken nu...
pi_57411480
Amanda die op je duikt met ongewassen haar/pruik
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 13:13:28 #271
135305 beequeen
Lost.
pi_57411487
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:10 schreef Margo37 het volgende:

Yep hoorde het ook en had volgens mij niets met een plan te maken
Mooi dat jij het ook gehoord hebt.

Slijmspoor Charlotte in da house.
― Mark Twain
pi_57411530
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

klopt.... ik hoorde het ook BQ

de geluidsstreams van Mikey & Ricardo, liepen door die van Brian en Amanda (terwijl Brian en Amanda niet op de streams te zien waren)
pi_57411545
Er zal wel weer een mooi stukje op VV komen, B en A zijn al fris en fruitig aan de brunch verschenen, zoiets?
Terwijl Huub Huub Huub .........
  zondag 16 maart 2008 @ 13:19:22 #274
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_57411566
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:17 schreef Margo37 het volgende:
Er zal wel weer een mooi stukje op VV komen, B en A zijn al fris en fruitig aan de brunch verschenen, zoiets?
Terwijl Huub Huub Huub .........
tja...wat doet Huub:

De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_57411574
Jaap, Huub en Claire worden pas wakker gemaakt als het eten klaar is...Brian en Amanda beginnen alvast..de hebberds...

Dit is geen paasontbijt denk ik...meer een spontaan idee van Mike om voor Brian en Amanda ontbijt te maken...de slijmbal..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_57411589
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:19 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

tja...wat doet Huub:

[ afbeelding ]
Die is er door de weeks meestal als eerste uit en boven
pi_57411599
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:20 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, Huub en Claire worden pas wakker gemaakt als het eten klaar is...Brian en Amanda beginnen alvast..de hebberds...

Dit is geen paasontbijt denk ik...meer een spontaan idee van Mike om voor Brian en Amanda ontbijt te maken...de slijmbal..
Het is een iers ontbijt, vertelde Mikey gisteren tegen Huub
pi_57411602
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij was de oplader kwijt van de PSP, daar was hij kwaad om. Ik hoorde hem ook heel duidelijk zeggen dat de rest probeert die 2 uit elkaar te krijgen. Mijn oren bedriegen me niet.
Ik had toch begrepen dat die PSP van Mike was, dus de oplader ook toch?
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 13:23:19 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_57411619
Ik mute slijmspoor, ik word echt niet goed van dat wijf. Wicawdo is zoooo mooooi, zijn lichaam is zooooo moooooi in proportie. Amanda is zoooooo sexy en Zdngmw is een mooie vrouw.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')