Dat is wel Amanda. Ik lees op VOL dat Brian boos op haar is en een middelvinger naar haar opstak toen hij uit bed stapte.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:33 schreef jassy het volgende:
RAT is er al weer uit, Amanda geloof ik nog niet. Toch liep er ook een dame door de kamer, maar aan de tieten te zien was het amanda niet.
dit is ook wat ik er van verstaquote:Op zondag 16 maart 2008 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze: En je bent nu 27? Rico: Ja ik ben nu 27.
Echt een filmpje met HELE mooie mensen!quote:Op zondag 16 maart 2008 12:12 schreef Borga het volgende:
Dit is oud nieuws. Ik weet het, maar ik wordt echt compleet misselijk van Bwian, wat een verschrikkelijke lage minne laffe hond is het ook. Om te kotsen.
http://www.clipser.com/watch_video/125161
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:47 schreef agter het volgende:
ik zie nu dat filmpje van het bezoek van yuri.
Brian gaat het moeilijk krijgen buiten...yuri lijkt me nog wel wat vriendjes hebben...
Hans Nijman had het over dat Yuri een stocijnse Georgier is.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:32 schreef Borga het volgende:
Maar het is nu zo duidelijk. Yuri is, volkomen terecht, geirriteerd en teleurgesteld dat Bwian maar bleef volhouden dat hij had gewonnen. Zelfs wanneer Yuri hem daarmee confronteerd lult onze wandelende takke tijdbom er gewoon over heen.
Ja ik dacht ook al, voor tv natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2008 12:54 schreef Katewalker het volgende:
Uuh...waar zijn ze mee bezig?..Paasontbijt?
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:43 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft weer een gezellig humeur. Kutlicht, zegt hij. Off stream is te horen dat hij tegen Amanda zegt dat iedereen ze uit elkaar probeert te halen. Foutje van de regie?
Edit: Ik krijg het gevoel dat het helemaal fout zit tussen B en A en ze off stream alleen maar ruzie hebben.
Zei hij daarom "ik blijf je niet steeds waarschuwen"quote:Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Brian had vanochtend een moeilijke taak...Amanda z'n finalefase plan vertellen en uitleggen. Want vanavond wil hij het bij het eten in de groep gooien. Maarja je weet hoe dat gaat hé...ff iets aan Amanda d'r verstand brengen.
Hij was de oplader kwijt van de PSP, daar was hij kwaad om. Ik hoorde hem ook heel duidelijk zeggen dat de rest probeert die 2 uit elkaar te krijgen. Mijn oren bedriegen me niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:
Brian had vanochtend een moeilijke taak...Amanda z'n finalefase plan vertellen en uitleggen. Want vanavond wil hij het bij het eten in de groep gooien. Maarja je weet hoe dat gaat hé...ff iets aan Amanda d'r verstand brengen.
hey Alex.....quote:Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
De streams stonden op de keuken, B en A waren beneden. Dit was duidelijk een foutje van de regie.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:05 schreef Margo37 het volgende:
Zei hij daarom "ik blijf je niet steeds waarschuwen"
Yep hoorde het ook en had volgens mij niets met een plan te makenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
De streams stonden op de keuken, B en A waren beneden. Dit was duidelijk een foutje van de regie.
Mooi dat jij het ook gehoord hebt.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:10 schreef Margo37 het volgende:
Yep hoorde het ook en had volgens mij niets met een plan te maken
klopt.... ik hoorde het ook BQquote:Op zondag 16 maart 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
De streams stonden op de keuken, B en A waren beneden. Dit was duidelijk een foutje van de regie.
tja...wat doet Huub:quote:Op zondag 16 maart 2008 13:17 schreef Margo37 het volgende:
Er zal wel weer een mooi stukje op VV komen, B en A zijn al fris en fruitig aan de brunch verschenen, zoiets?
Terwijl Huub Huub Huub .........
Die is er door de weeks meestal als eerste uit en bovenquote:
Het is een iers ontbijt, vertelde Mikey gisteren tegen Huubquote:Op zondag 16 maart 2008 13:20 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, Huub en Claire worden pas wakker gemaakt als het eten klaar is...Brian en Amanda beginnen alvast..de hebberds...
Dit is geen paasontbijt denk ik...meer een spontaan idee van Mike om voor Brian en Amanda ontbijt te maken...de slijmbal..
Ik had toch begrepen dat die PSP van Mike was, dus de oplader ook toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij was de oplader kwijt van de PSP, daar was hij kwaad om. Ik hoorde hem ook heel duidelijk zeggen dat de rest probeert die 2 uit elkaar te krijgen. Mijn oren bedriegen me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |