abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 03:40:21 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57407943
quote:
Op zondag 16 maart 2008 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen dat de Fam. R. daar 10k voor over heeft. Broertje, die alles doet om zijn media-bedrijf in de picture te krijgen. Pa, die tegen de stroom in aan de telefoon komt en in de villa komt. Iedere dag brieven van thuis. Claire, die helemaal idolaat van het thuisfront is ......

Wat is dan 10 mille als 'betaling' voor de nodige advertising ? Niet erg veel voor een 'media-bedrijf' !
Onder het mom van "there is no such thing as bad publicity"??
Ze spelen zich tot nu toe namelijk niet echt in de kijker, op wat gezeik over Schwarzkopf producten na....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 maart 2008 @ 03:47:28 #219
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_57407980
quote:
Op zondag 16 maart 2008 03:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onder het mom van "there is no such thing as bad publicity"??
Ze spelen zich tot nu toe namelijk niet echt in de kijker, op wat gezeik over Schwarzkopf producten na....
En zeker weten dat Schwarzkopf daarvoor al de helft van die 10 mille wil betalen ! Weken lang die grote standaard met rommel in de kapsalon, een hoop bonje met die Charlotte. Hoe vaker ze je naam noemen, hoe liever.
Broertje kwam met dat duo (naam vergeten) op TV, dus dat is ten minste 2500 euri extra CD-verkoop (250 CD's is echt niet veel) of een enkele boeking in een discotheek. En Claire is inmiddels een 'beroemde' visagiste. Ook 2500 euri waard. Bingo, de 10k euri is al weer terugverdiend.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 03:51:51 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57408001
quote:
Op zondag 16 maart 2008 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zeker weten dat Schwarzkopf daarvoor al de helft van die 10 mille wil betalen ! Weken lang die grote standaard met rommel in de kapsalon, een hoop bonje met die Charlotte. Hoe vaker ze je naam noemen, hoe liever.
Broertje kwam met dat duo (naam vergeten) op TV, dus dat is ten minste 2500 euri extra CD-verkoop (250 CD's is echt niet veel) of een enkele boeking in een discotheek. En Claire is inmiddels een 'beroemde' visagiste. Ook 2500 euri waard. Bingo, de 10k euri is al weer terugverdiend.
Claire laat zich dus gewoon door iedereen gebruiken?? In de villa laat ze zich door Huub naaien, en privé is het niet erg als papa en broerlief dmv haar aanwezigheid in DGK een paar centen extra binnenhalen??

Fuck... dat zal toch niet waar wezen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 16 maart 2008 @ 04:00:42 #221
bright side of life
pi_57408039
quote:
Op zondag 16 maart 2008 03:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Claire laat zich dus gewoon door iedereen gebruiken?? In de villa laat ze zich door Huub naaien, en privé is het niet erg als papa en broerlief dmv haar aanwezigheid in DGK een paar centen extra binnenhalen??

Fuck... dat zal toch niet waar wezen?
Nee, dat zie je verkeerd. Pa en broertje halen geen muntjes binnen over haar rug. Ze werken samen !

Broertje heeft Claire in dienst als visagiste en maakt reclame op zijn website voor haar. Pa levert allerlei ZwartKop spullen, die Claire gebruikt en hij geeft z'n baas 'gratis' publiciteit. Claire doet haar 'TellSell' act op DGK-TV en speelt de BlondKop. Ze blijft aan een stuk door haar broertje promoten : Via haar broer kun je haar naast visagiste nu ook als grimeuze inhuren !
Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 04:12:20 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57408079
quote:
Op zondag 16 maart 2008 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Pa en broertje halen geen muntjes binnen over haar rug. Ze werken samen !

Broertje heeft Claire in dienst als visagiste en maakt reclame op zijn website voor haar. Pa levert allerlei ZwartKop spullen, die Claire gebruikt en hij geeft z'n baas 'gratis' publiciteit. Claire doet haar 'TellSell' act op DGK-TV en speelt de BlondKop. Ze blijft aan een stuk door haar broertje promoten : Via haar broer kun je haar naast visagiste nu ook als grimeuze inhuren !
Ik weet het niet hoor, het klinkt heel eng........ vooral in combinatie met de volgzaamheid die ze tov vader en broer lijkt te hebben.... als dit puur uit eigenbelang is en niet ter meerdere glorie van de bedrijven van Pa en broerlief dan speelt ze het heel goed, maar als het eigenbelang ondergeschikt is dan vind ik het heel triest.

Baaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrtttttttttt hellup!! Dit wordt wel een heel eng scenario zo, help me eens uit de droom..
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 16 maart 2008 @ 04:18:50 #223
bright side of life
pi_57408095
quote:
Op zondag 16 maart 2008 03:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

In principe kun je niemand vertrouwen, iedereen zit daar voor z'n eigen gewin.
En eerlijk gezegd: als Amanda Brian een schop geeft omdat ze er puur voor de winst zit dan verdient ze het ook om te winnen.
Vergis je niet in Amanda. Iedereen weet al wel dat ze als geen ander het leven van de straat kent. Guitig bekkie, vette tieten en de regie stevig in handen. Vooralsnog kent iedereen in A'dam Amanda en Amanda kent iedereen in A'dam ! Amanda had altijd vriendjes, etentjes en luxe ......

Merk het verschil met haar 'beste vriendin Nadia' ..... Die had slechts een vriendje (Dennix) en werd meteen zwanger ! Dat is juist dat hele kleine verschil met Amanda !
Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 04:20:46 #224
bright side of life
pi_57408105
quote:
Op zondag 16 maart 2008 04:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

(....)

Baaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrtttttttttt hellup!! Dit wordt wel een heel eng scenario zo, help me eens uit de droom..
Heel slim, Bartje vragen hoe zijn baas er over denkt
Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 04:24:34 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57408117
quote:
Op zondag 16 maart 2008 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vergis je niet in Amanda. Iedereen weet al wel dat ze als geen ander het leven van de straat kent. Guitig bekkie, vette tieten en de regie stevig in handen. Vooralsnog kent iedereen in A'dam Amanda en Amanda kent iedereen in A'dam ! Amanda had altijd vriendjes, etentjes en luxe ......

Merk het verschil met haar 'beste vriendin Nadia' ..... Die had slechts een vriendje (Dennix) en werd meteen zwanger ! Dat is juist dat hele kleine verschil met Amanda !
Mwah, ik weet niet hoor, Amanda lijkt me aardig beschadigd door een permanent tekort aan aandacht (van haar moeder) dus die street-wise act is waarschijnlijk meer act dan echt
quote:
Op zondag 16 maart 2008 04:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel slim, Bartje vragen hoe zijn baas er over denkt
Ja hè
Bart is gewoon een schatje
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 16 maart 2008 @ 04:36:38 #226
bright side of life
pi_57408161
quote:
Op zondag 16 maart 2008 04:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik weet niet hoor, Amanda lijkt me aardig beschadigd door een permanent tekort aan aandacht (van haar moeder) dus die street-wise act is waarschijnlijk meer act dan echt

(...)
Weet je nog toen Amanda pas in DGK zat. En vertelde dat haar jongere zus, Danielle, 'n paar 'probleempjes' had. Moeder was 'niet beschikbaar' dus had Amanda de beslissing genomen dat haar zus 'even' werd opgeborgen in een 'internaat' .......

Geen 'act' maar veel meer een manier van 'rationeel denken' ...........
Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 04:46:50 #227
bright side of life
pi_57408202
Valt jullie ook op dat van dit hele lange gesprek van Claire en Huub niets te horen was. En dat direct na het einde van het gesprek plots de microfoons werden ingeschakeld !

Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 04:53:24 #228
bright side of life
pi_57408221
Claire, rechts weggedoken onder de dekens, en Huub, links, z'n hoofd verbergend achter een kussen.

Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 04:57:16 #229
bright side of life
pi_57408230
Heerlijk ....... Lekker slapen zonder zorgen

Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 maart 2008 @ 05:03:56 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57408243
quote:
Op zondag 16 maart 2008 04:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog toen Amanda pas in DGK zat. En vertelde dat haar jongere zus, Danielle, 'n paar 'probleempjes' had. Moeder was 'niet beschikbaar' dus had Amanda de beslissing genomen dat haar zus 'even' werd opgeborgen in een 'internaat' .......

Geen 'act' maar veel meer een manier van 'rationeel denken' ...........
IMHO weinig rationeel, slechts een gebrek aan keuze en een overdaad aan aandachtstekort, het is immers te gek voor woorden dat een 19-jarige (of 25-jarige) die beslissing moet nemen over een minderjarig zusje omdat een moeder die zich aan alle verantwoordelijkheid onttrekt....... en Deborah is na de braindamage sowieso niet in staat dat soort beslissingen te nemen
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 16 maart 2008 @ 06:48:50 #231
bright side of life
pi_57408503
quote:
Op zondag 16 maart 2008 05:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

IMHO weinig rationeel, slechts een gebrek aan keuze en een overdaad aan aandachtstekort, het is immers te gek voor woorden dat een 19-jarige (of 25-jarige) die beslissing moet nemen over een minderjarig zusje omdat een moeder die zich aan alle verantwoordelijkheid onttrekt....... en Deborah is na de braindamage sowieso niet in staat dat soort beslissingen te nemen
Rationeel of niet, je moet echt niet uitsluiten dat Amanda -mede-voogdij over haar jongere zus heeft gekregen. Haar oudere zus werd door het hersenletsel uitgesloten en Mama Manda kon dus alleen maar Amanda aanwijzen als 'tweede' om het in de familie te houden.

Overigens ben ik er vrij zeker van dat Amanda nu 20 jaar is, 19 jaar toen ze de villa in kwam. Als die onzin over een andere leeftijd geloof ik niet.
Keep the Sunny Side Up
pi_57409167
Mogguh

ff bijgelezen en dat Amanda 26 is heeft Prospera volgens mij dus verkeerd verstaan wat blijkt uit het filmpje wat Lady-Night heeft gepost.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_57409226
mogûh

maar Lekker Simpel zei vannacht dat ze 24 is
dat meerdere oud dgk'ers dat hadden bevestigd.

maar lekker belangrijk.
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57409325
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:29 schreef Ziet het volgende:
mogûh

maar Lekker Simpel zei vannacht dat ze 24 is
dat meerdere oud dgk'ers dat hadden bevestigd.

maar lekker belangrijk.
Boeit mij ook niet echt, wel dat Amanda zei dat er kamervragen zouden komen als men wist wie haar moeder is.

En LS neem ik niet al te serieus
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_57409399
Goeiemoggel!
pi_57409780
Moggel.
  zondag 16 maart 2008 @ 11:33:55 #237
188345 Py
op zich
pi_57409966
Goed topic dit.
Komt er nog een deel 2?
pi_57410060
Goeie morgen allemaal op deze prachtige zondagmorgen!! Lekker regen buiten, lekker warm binnen
pi_57410429
de tokkies

huub en claire

dit beeld zal wel blijven kloppen tot een uur of 3 vanmiddag, dus streams aanzetten is overbodig
pi_57410581
Dit is oud nieuws. Ik weet het, maar ik wordt echt compleet misselijk van Bwian, wat een verschrikkelijke lage minne laffe hond is het ook. Om te kotsen.

http://www.clipser.com/watch_video/125161
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57410613
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:12 schreef Borga het volgende:
Dit is oud nieuws. Ik weet het, maar ik wordt echt compleet misselijk van Bwian, wat een verschrikkelijke lage minne laffe hond is het ook. Om te kotsen.

http://www.clipser.com/watch_video/125161
voor de duidelijkheid, het filmpje is Bezoek van Yuri, deel 1.
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:17:40 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_57410662
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:02 schreef Guuskeee het volgende:

dit beeld zal wel blijven kloppen tot een uur of 3 vanmiddag, dus streams aanzetten is overbodig
En toch klopt er iets niet. Ik hoor Wicwado "hallo" roepen, Brian schiet snel wat kelding aan en verdwijnt naar boven.
Dat was gisteren ook zo en toch blijven de streams op de slaapkamer, dat is toch vreemd?

Goedemiddag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:19:36 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_57410697
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:12 schreef Borga het volgende:
Ik ken hem niet anders, jij wel?
― Mark Twain
pi_57410714
waar is de rat?en de del is al wakker,hoe bestaat het?????
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:24:21 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_57410756
Amanda druk aan het schrijven. De vraag is: Wat schrijft ze en aan wie, normaal gesproken is ze niet zo vlot.

― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:31:11 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_57410881
Amanda geeft het briefje nu aan Brian. Er is toch een regel dat je elkaar geen briefjes mag schrijven......oh, wacht, die regel geldt alleen voor de andere wannabees, niet voor de kindjes van God.
― Mark Twain
pi_57410902
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ken hem niet anders, jij wel?
Maar het is nu zo duidelijk. Yuri is, volkomen terecht, geirriteerd en teleurgesteld dat Bwian maar bleef volhouden dat hij had gewonnen . Zelfs wanneer Yuri hem daarmee confronteerd lult onze wandelende takke tijdbom er gewoon over heen. Maar ja, zoals je al zei: Wij kennen hem niet anders. Sorry - on-topic maar weer.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57410911
RAT is er al weer uit, Amanda geloof ik nog niet. Toch liep er ook een dame door de kamer, maar aan de tieten te zien was het amanda niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')