Viel mij ook al op.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT Streams: Huub wordt om half drie naar de FEBO geroepen, ben ik de enige die dat vreemd vind ?
Nou waarom praat je dan over dat Huub back up nodig heeft.Als het dan al vast staat,dan heb je toch niemand nodig om je erin te houden.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ondanks je nickname neem ik je toch ff serieus.
Want je slaat de spijker op z'n kop.
Maar sommigen hebben dat nog niet door.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij moet Claire wel een huzarenstukje uithalen om nog kijkcijfers te scoren...quote:Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DGK weet het nóg niet denk ik. Claire heeft d'r lot in eigen hand. Als ze opzienbarend is de laatste week voor de stemming, voor kijkcijfers zorgt, dan blijft ze gewoon.....
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, maar wil wel graag Jaap de finale zien spelen....![]()
Daarna allemaal maar naar huis....
Claire had er in het begin in moeten zitten,snap echt niet dat ze zoiets pas in de eindfase er in hebben gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij moet Claire wel een huzarenstukje uithalen om nog kijkcijfers te scoren...
Voor de ogen van Huub aan enorme "swinging from de chandeliers" wilde neuksex met Jaap gaan doen ofzo...
Ik denk dat haar enige redding is dat ze vol gaat kiezen voor Brian en Amanda en tegen Jaap en Huub gaat spelen.....dan vliegt ze er deze ronde in ieder geval niet uit........quote:Op zondag 16 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij moet Claire wel een huzarenstukje uithalen om nog kijkcijfers te scoren...
Voor de ogen van Huub aan enorme "swinging from de chandeliers" wilde neuksex met Jaap gaan doen ofzo...
Mwah, ik denk dat het programma met 2 Sylvia's nog sneller voorbij geweest was......quote:Op zondag 16 maart 2008 02:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Claire had er in het begin in moeten zitten,snap echt niet dat ze zoiets pas in de eindfase er in hebben gedaan.
Houd ze dan nooit vol,want dan gaan Huub en Jaap vol in de aanval.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat haar enige redding is dat ze vol gaat kiezen voor Brian en Amanda en tegen Jaap en Huub gaat spelen.....dan vliegt ze er deze ronde in ieder geval niet uit........
Alleen kent ze het woord "spelen" niet zo goed.....
Nah, dat snap ik wel. Ik ben lichtelijk nerveus doordat ik niet weet of Huub nu met Claire of met Jaap verder gaat. Ik vrees regelmatig dat Jaap slachtoffer wordt van het DGK mismanagement......twee stelletjes in de eindfase, gelijke uitgangspositie t.o.v. Brian en Amanda....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Claire had er in het begin in moeten zitten,snap echt niet dat ze zoiets pas in de eindfase er in hebben gedaan.
Had er wel willen zien met Natasiaquote:Op zondag 16 maart 2008 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het programma met 2 Sylvia's nog sneller voorbij geweest was......
Neuh... t is een lief kind, maar niet voor dit spelletje...quote:Op zondag 16 maart 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat haar enige redding is dat ze vol gaat kiezen voor Brian en Amanda en tegen Jaap en Huub gaat spelen.....dan vliegt ze er deze ronde in ieder geval niet uit........
Ze is idd een echt schatje.....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... t is een lief kind, maar niet voor dit spelletje...
Ik hou me maar vast aan de borden op het park.Als ik het goed heb staan daar al maanden Brian,Amanda,Huub en Jaap op.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dat snap ik wel. Ik ben lichtelijk nerveus doordat ik niet weet of Huub nu met Claire of met Jaap verder gaat. Ik vrees regelmatig dat Jaap slachtoffer wordt van het DGK mismanagement......twee stelletjes in de eindfase, gelijke uitgangspositie t.o.v. Brian en Amanda....
Arme arme Palma, het zit d'r ook niet mee, eerst dit, daarna Mikey, triest.quote:
Dat is maar een nietszeggende foto, kun je binnen een dag vervangen.....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hou me maar vast aan de borden op het park.Als ik het goed heb staan daar al maanden Brian,Amanda,Huub en Jaap op.
Als ze zou kiezen voor B&A dan is het een zekere exit ...... J&H danken haar gegarandeert dan af en bij B&A hoeft ze geen steun te verwachten. Amanda zal haar geen seconde dulden en Brian zal uitleggen dat hij haar wegstemd omdat Amanda dat wil.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is ook bij Huub een kansloze speelster (uiteindelijk), dat maakt dus niet uit. De relevante vraag is, wordt Jaap slachtoffer van Claire of niet......quote:Op zondag 16 maart 2008 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze zou kiezen voor B&A dan is het een zekere exit ...... J&H danken haar gegarandeert dan af en bij B&A hoeft ze geen steun te verwachten. Amanda zal haar geen seconde dulden en Brian zal uitleggen dat hij haar wegstemd omdat Amanda dat wil.
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:53 schreef Leandra het volgende:
Conclusie: Claire hoort niet in de finale (sorry Claire, het is niet persoonlijk) en als ze wel in de finale zit dan wil "achter" een van de andere spelers naaien door Claire erin te houden....
Is ook zo...quote:Op zondag 16 maart 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Of.........andere spelers dwingen tot het spelen van het spel om de kijkcijfers hoog te houden. Claire, de stok achter de deur.......
Truste NMNSquote:Op zondag 16 maart 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu.....nu gaat NMNS slapen....![]()
![]()
![]()
Claire was vanaf het begin al kansloos. Ongeveer 1 jaar later in de Kooi komen ..... Iedereen snapt dat je dan niet meer kunt winnen. Haar familie is volslagen mediagek, dus lapte pa even 10.000 euri ..... Talpa is niet gek, dus kreeg ze de titel 'Miljonair". Anders was ze niet eens gastspeelster geworden !quote:Op zondag 16 maart 2008 02:53 schreef Leandra het volgende:
Conclusie: Claire hoort niet in de finale (sorry Claire, het is niet persoonlijk) en als ze wel in de finale zit dan wil "achter" een van de andere spelers naaien door Claire erin te houden....
Maar ehm...... is de mediagekte dan 10 mille waard??quote:Op zondag 16 maart 2008 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Claire was vanaf het begin al kansloos. Ongeveer 1 jaar later in de Kooi komen ..... Iedereen snapt dat je dan niet meer kunt winnen. Haar familie is volslagen mediagek, dus lapte pa even 10.000 euri ..... Talpa is niet gek, dus kreeg ze de titel 'Miljonair". Anders was ze niet eens gastspeelster geworden !
H en J vertrouwen elkaar niet helemaal 100%, bij B en A speelt dat probleem nog niet zichtbaar. Het zou zomaar kunnen dat daardoor B en A sterker staan. En ik sluit niet eens uit dat dan Amanda gaat winnen, ze is echt in staat om Brian te laten flippen.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of........again.......gelijke uitgangspositie t.o.v. Brian en Amanda. Want één ding weet je zo goed als zeker. Bij een finale tussen H en J tegenover B en A, zullen B en A het onderspit delven......
Het zou zo maar kunnen dat de Fam. R. daar 10k voor over heeft. Broertje, die alles doet om zijn media-bedrijf in de picture te krijgen. Pa, die tegen de stroom in aan de telefoon komt en in de villa komt. Iedere dag brieven van thuis. Claire, die helemaal idolaat van het thuisfront is ......quote:Op zondag 16 maart 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ehm...... is de mediagekte dan 10 mille waard??
Laten we eerlijk zijn, er was gerede kans dat ze er op een of andere manier uitgewerkt zou worden met verlies van inleg.
In principe kun je niemand vertrouwen, iedereen zit daar voor z'n eigen gewin.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
H en J vertrouwen elkaar niet helemaal 100%, bij B en A speelt dat probleem nog niet zichtbaar. Het zou zomaar kunnen dat daardoor B en A sterker staan. En ik sluit niet eens uit dat dan Amanda gaat winnen, ze is echt in staat om Brian te laten flippen.
slaapzequote:Op zondag 16 maart 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu.....nu gaat NMNS slapen....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |