quote:Goed plan
Op dinsdag 05 maart 2002 19:54 schreef NathaN het volgende:[..]
I can't wait
Maar dan ben ik nu effe fitnessen...
Ik ga maar weer vroeg naar bed. Morgen is het weer gleuven-vul-dag Moet misschien toch maar is minder gaan werken. Maar ja, minder werken betekent minder geld
quote:Nou gezellig hoor Vlarpje!
Op dinsdag 05 maart 2002 20:08 schreef Vlarp het volgende:
*gaap*Ik ga maar weer vroeg naar bed. Morgen is het weer gleuven-vul-dag
Moet misschien toch maar is minder gaan werken. Maar ja, minder werken betekent minder geld
quote:Nah, binnenkort ga ik actief worden in de ICT.. dan ga ik bakken *kuch* met geld verdienen
Op dinsdag 05 maart 2002 20:12 schreef error het volgende:[..]
Nou gezellig hoor Vlarpje!
Zijn we druk bezig om dit topic nog een beetje levend te houden en dan kap je ermee
Minder werken is altijd een goede optie. Heb ik sinds vorige week ook gedaan. Hoewel ik nu nog wel op mijn werk zit
Tja, minder geld is lastig. Misschien meer verdienen met minder uren, of zo? Helpdeskje? Bolletjesslikkerbewaarder?
quote:*grin*
Op dinsdag 05 maart 2002 20:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nah, binnenkort ga ik actief worden in de ICT.. dan ga ik bakken *kuch* met geld verdienen
Deze ICT-jongen gaat nu echt naar huis. Eerst ff die bakken vol met geld inladen natuurlijk
CU
quote:Slaap lekker Vlarpje!
Op dinsdag 05 maart 2002 21:46 schreef Vlarp het volgende:
Nou, lieverds, ik ga weer naar bed. Morgen gaat om 5.15 de wekker weer. Dan ga ik weer nobel werk doen.
Voor nu, welterusten en tot morgen![]()
quote:Anyone we know?
Op dinsdag 05 maart 2002 22:04 schreef Gboy27 het volgende:
Even de boel opleuken met een plaatje
quote:Leuk plaatje GBoy!
Op dinsdag 05 maart 2002 22:04 schreef Gboy27 het volgende:
Even de boel opleuken met een plaatje
Ik vraag mij langzamerhand wel af waar al onze medehomotjes toch gebleven zijn. Dit was toch ooit een druk topic....
quote:jaaa, vroeger....
Op dinsdag 05 maart 2002 22:25 schreef error het volgende:Ik vraag mij langzamerhand wel af waar al onze medehomotjes toch gebleven zijn. Dit was toch ooit een druk topic....
quote:Niet dat ik weet... ben jij het soms?
Op dinsdag 05 maart 2002 22:25 schreef NathaN het volgende:Anyone we know?
quote:Ehm... ik sta al op de eerste pag van dit topic, Guppieboy
Op dinsdag 05 maart 2002 22:43 schreef Gboy27 het volgende:Niet dat ik weet... ben jij het soms?
(Nog leuke jochies op de fitness gezien?)
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:46 schreef NathaN het volgende:Ehm... ik sta al op de eerste pag van dit topic, Guppieboy
Weet ik toch... plaagstootje
![]()
En weinig echt interessants bij fitness, helaas. Maar gelukkig ging ik ook gewoon voor het sportenZijn er ook gezamelijke douches of een sauna?
![]()
quote:Naja, gezamenlijk... dames en heren zijn gescheiden
Op dinsdag 05 maart 2002 22:50 schreef Gboy27 het volgende:Zijn er ook gezamelijke douches of een sauna?
quote:Moet ik toch eens naar de fitness gaan... Hehehe
Op dinsdag 05 maart 2002 22:58 schreef NathaN het volgende:Naja, gezamenlijk... dames en heren zijn gescheiden
En er is een sauna, ja.
quote:Krijg je misschien net zo'n strakke buik als ik
Op dinsdag 05 maart 2002 22:59 schreef Gboy27 het volgende:Moet ik toch eens naar de fitness gaan... Hehehe
quote:Grrrrrr... ik heb een beginnend welvaartsbuikje...
Op dinsdag 05 maart 2002 23:02 schreef NathaN het volgende:Krijg je misschien net zo'n strakke buik als ik
quote:Sja, ik zou zeggen, doe er wat aan
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Gboy27 het volgende:Grrrrrr... ik heb een beginnend welvaartsbuikje...
quote:Zal ik eens diep over nadenken! *Ik is een beetje lui*
Op dinsdag 05 maart 2002 23:15 schreef NathaN het volgende:Sja, ik zou zeggen, doe er wat aan
quote:Ah gossie. *handdoekje pak*
Op woensdag 06 maart 2002 13:32 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik ben weer thuis.. en hoeZeiknat geregend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |