) op rechts en Hleb linksmid. Hoyte/Kolo rechts in de verdediging. Maar hopelijk gooit hij Walcott voor de leeuwen in plaats van Eboué.
 ) op rechts en Hleb linksmid. Hoyte/Kolo rechts in de verdediging. Maar hopelijk gooit hij Walcott voor de leeuwen in plaats van Eboué. 

Uitgoals hequote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgt er trouwens bij een stand van 2-2 ook verlenging?

Onverdiend op voorsprong? Vond het zelf wel een terecht dat we scoorden, waren een stuk sterker dan Liverpool.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
Same old story
Je heerst, komt oververdiend op voorsprong en dan geef je het bij hun einge mogelijkheid gewoon weg.
Het gaat iig beter dan ik op voorhand had verwacht en we zitten in principe nog steeds in een goede positie.\
Mochten we de 1-2 kunnen scoren zijn we binnen.

Neen, dan zijn we door op basis van uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgt er trouwens bij een stand van 2-2 ook verlenging?

Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Onverdiend op voorsprong? Vond het zelf wel een terecht dat we scoorden, waren een stuk sterker dan Liverpool.

My badquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Er was maar één ploeg in de eerste 25/30 minuten die de intentie had om te scoren. Liverpool creërde hiervoor ook geen enkele kans, laat staan mogelijkheid.

Ik krijg er de schijt van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat was het seizoen dan...
Nu is uit balans brengen opeens wel een penalty

Heb hetzelfde. Vaak probeer ik nog te kijken naar beslissingen in ons voordeel, maar in de kwartfinale CL zelf een pingel niet krijgen en voor een zelfde soort overtreding (uit balans brengen) krijgt de tegenstander 'm wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
Ik schuif niet graag op de scheidsrechter af en dat doe ik eigenlijk nooit maar in deze 2 wedstrijden ben je in de steek gelaten door ze.

Was het maar een overtreding zoals in de 1e wedstrijd, dan had ik er vrede mee kunnen hebben. (op het feit na dat wij hem niet kregen de 1e wedstrijd)quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
en voor een zelfde soort overtreding (uit balans brengen) krijgt de tegenstander 'm wel.

Aanvallend is het ook minder sinds de wedstrijd tegen Birmingham.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef neilpad het volgende:
Senderos was idd drama. Ik denk dat het aanvallend wel goed zit op zich, maar ik heb het idee dat het verdedigend juist te slap is de laatste tijd.

Klopt, maar op het juiste moment scoorde ie wel vlak voor tijd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het eerder Adebayor verwijten dan de scheidsrechter, wat een kans mistte die.

Precies, ik vond het vorige keer geen penalty, maar hier was het hetzelfde verhaal. Extra klote dat ie dan nu wel gegeven wordt. Had Arsenal liever zien winnen, is toch meestal leuker om naar te kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb hetzelfde. Vaak probeer ik nog te kijken naar beslissingen in ons voordeel, maar in de kwartfinale CL zelf een pingel niet krijgen en voor een zelfde soort overtreding (uit balans brengen) krijgt de tegenstander 'm wel.

Tja, ik vond het nu geen penalty en de vorige keer wel, maar ik dacht dat dat aan m'n Arsenalbril lag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was het maar een overtreding zoals in de 1e wedstrijd, dan had ik er vrede mee kunnen hebben. (op het feit na dat wij hem niet kregen de 1e wedstrijd)

Ik wil niet kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee niet de highlights, niet de highlights...

True.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef Horloge het volgende:
De beslissingen van de scheidsrechters zijn cruciaal geweest, maar ook individuele fouten.
Almunia die net voor het eerste tegendoelpunt zijn doelgebied uitloopt waarna wanorde in de verdediging ontstaat; Senderos die eerst Hyypiä en daarna Torres volledig kwijt is; tenslotte Kolo die een ontzettend domme actie maakt. Het was geen strafschop denk ik, maar je moet op zo'n moment kalm blijven en je handen bij je houden.
En inderdaad, dat was het seizoen. Geef vooral wat talenten de kans zou ik zeggen, want veel maakt het toch niet meer uit. (Nee Wenger, we worden geen kampioen meer, get real.)

Hij liet de linkerhoek echt helemaal open. Zou hij zelf wel weten waar hij stond op dat moment?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Babel zegt het zelf al: de keeper nam heel slecht de positie.

Tsjaquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij liet de linkerhoek echt helemaal open. Zou hij zelf wel weten waar hij stond op dat moment?

Niet alleen dat, maar ik denk dat hij over het algemeen gewoon een ontzettend slechte captain is. In de periode tot B'ham was hij een van de gevierde mannen (waarin hij volgens mij ook 2 wedstrijden voor ons won met goals), maar nu lijkt het alsof zijn aanvoerdersrol wat te zwaar wordt.quote:Gallas fails as a captain yet again. He should've stopped the celebrating after the goal and refocussed the team.

Hij's nog iemand die imo nog tevaak gecorigeerd moet worden door teamgenoten, en zich niet volwassen genoeg gedraagd.
 Hij's nog iemand die imo nog tevaak gecorigeerd moet worden door teamgenoten, en zich niet volwassen genoeg gedraagd.

Zijn we vergeten dat hij tijdens de warming-up zijn teamgenoten stuk voor stuk oppepte? Dat vind ik anders één van de eigenschappen van een echte aanvoerder. Grote klasse was dat wat ie daar liet zien.
  Zijn we vergeten dat hij tijdens de warming-up zijn teamgenoten stuk voor stuk oppepte? Dat vind ik anders één van de eigenschappen van een echte aanvoerder. Grote klasse was dat wat ie daar liet zien.  

Dat is de charme van voetbalquote:Op woensdag 9 april 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij de 2-2 ging ik hier volledig uit mijn dak, maar werkelijk nog geen 30 seconden later flipte ik 'm alweer. Hoe snel kan het gaan.
*Zucht*

Hier ook. Vervolgens de scheidsrechter alle ziektes toegewenst.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij de 2-2 ging ik hier volledig uit mijn dak, maar werkelijk nog geen 30 seconden later flipte ik 'm alweer. Hoe snel kan het gaan.

De titelaspiraties mogen de ijskast in en nu in de CL worden we eruit gekegeld. Dat terwijl iedereen torenhoge verwachtingen had van dit Arsenal.
 De titelaspiraties mogen de ijskast in en nu in de CL worden we eruit gekegeld. Dat terwijl iedereen torenhoge verwachtingen had van dit Arsenal.   

Omdat er deze week wel een goede scheidsrechter op het veld rondliep. Zeer terechte penalty.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hier ook. Vervolgens de scheidsrechter alle ziektes toegewenst.
waarom vorige week niet en nu wel?

Heb je alleen érg weinig aan op dit moment.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
http://101greatgoals.magnify.net/item/C8V7G29QG586F0NH

Maar de rush van Walcott blijft...

Is Flamini trouwens nog van plan om zijn aflopende contract te gaan verlengen? Volgens de laatste geruchten zou hij naar Juve gaan. Oh my god
 Is Flamini trouwens nog van plan om zijn aflopende contract te gaan verlengen? Volgens de laatste geruchten zou hij naar Juve gaan. Oh my god   

quote:Rentree Bergkamp in voetballerij
Na een periode in de luwte te hebben geleefd is Dennis Bergkamp van plan terug te keren in de voetballerij. De 38-jarige oud-speler heeft zich aangemeld voor de cursus coach betaald voetbal. De 79-voudig international kan de leerschool in een versneld traject gaan doorlopen. Zaakwaarnemer Karel Jansen bevestigt tegenover de Volkskrant de plannen van het clubicoon van Arsenal.
De nog altijd in Londen woonachtige Iceman mag de cursus in een stroomversnelling volgen omdat hij aan deze criteria van de KNVB voldoet. De bond stelt dat alleen spelers hiervoor in aanmerking komen die vijf interlands op een groot eindtoernooi hebben gespeeld of een finale van de Champions League. Bergkamp voldoet ruimschoot aan het eerste.
Eind mei zal Bergkamp, die in de zomer van 2006 afscheid nam van zijn professionele carrière, samen met de overige deelnemers (40 in totaal) zich in Zeisterbossen moeten melden voor een introductiedag. In eerste instantie wacht er een toelatingsexamen om te kijken of hij geschikt is voor de stoomcursus.
Het lijkt in ieder geval een opstelsom welke plek een aannemelijk stage-adres voor Bergkamp gaat vormen. Zijn woonadres ligt namelijk nog altijd nabij het trainingscomplex van Arsenal. Trainer Arsène Wenger vormde bij de Gunners tien jaar lang zijn leermeester.
 Bergkamp
 Bergkamp   

Leg maar 150 miljoen neer dan.quote:Op woensdag 9 april 2008 07:56 schreef DAMH het volgende:
Hopen dat Fabregas zich realiseert dat er niks te winnen valt met die club en weer snel naar Spanje terug komt

En dat heb ik alleen de Pool-symphatisanten horen zeggen vandaag tot nu toe.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Omdat er deze week wel een goede scheidsrechter op het veld rondliep. Zeer terechte penalty.

. Vorige week was het een penalty en hier kan ie em ook voor geven ja. Tja, wel kut
. Vorige week was het een penalty en hier kan ie em ook voor geven ja. Tja, wel kut  

De niet gegeven pingel van vorige week en de wel gegeven pingel van deze week hadden gewoon beide een penalty moeten zijn imo..quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat heb ik alleen de Pool-symphatisanten horen zeggen vandaag tot nu toe.

En als je op dat moment vorige week een penalty krijgt (ervanuitgaande dat hij erin gaat), krijg je sowieso een heel andere (return)wedstrijd. Dan moet Liverpool wel van hun behoudende reet afkomen en een goal maken.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De niet gegeven pingel van vorige week en de wel gegeven pingel van deze week hadden gewoon beide een penalty moeten zijn imo..

Kom op zeg, Gilberto kan je toch niet beoordelen op een invalbeurt in zo´n belangrijke wedstrijd?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:

Een dag laterIs Flamini trouwens nog van plan om zijn aflopende contract te gaan verlengen? Volgens de laatste geruchten zou hij naar Juve gaan. Oh my god

Gilberto mag trouwens wel de verkoop in. Heeft terecht plaats moeten maken voor een superieure speler.

Feit is dat hij een stuk trager is dan Flamini. Die laatste is veel dynamischer en heeft volgens mij ook meer inzicht. Je zag dat er veel momentjes waren links in het middenveld-centrum dat hij de bal net niet heeft, of dat hij hem op hangen en wurgen nog in de ploeg kan houden. Die dingen zie je bij Flamini minder.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom op zeg, Gilberto kan je toch niet beoordelen op een invalbeurt in zo´n belangrijke wedstrijd?

quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom op zeg, Gilberto kan je toch niet beoordelen op een invalbeurt in zo´n belangrijke wedstrijd?

!!!
 !!! 

Doe maar Flaminiquote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ze als eerst moeten doen is Gallas zijn aanvoerdersband afnemen en hem aan Fabregas geven. Dat is de leider in het veld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |