Scherp! Zijn 'hipheid' duurde voort tot ongeveer 1998 - en wie weet bloeit-ie binnenkort weer op.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:35 schreef Gellius het volgende:
Hij ziet er uit alsof hij ongeveer vijftien jaar geleden hip was, vind ik.
Nee, ik geloof niet dat je meneer aldus kunt beschrijvenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:36 schreef Apropos het volgende:
Naargeestig vrouwenidool?
Hmmm, meneer is dus dood en zijn ongetwijfeld prachtige muziek is herontdekt door een andere muzikant/andere band.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:34 schreef pyl het volgende:
Scherp! Zijn 'hipheid' duurde voort tot ongeveer 1998 - en wie weet bloeit-ie binnenkort weer op.
Geen Canadees, niets met darts, noch met schaken. En ik ga op zoek naar een minder groezelig plaatje.
Opgeruimd moet je wel zijn, in zijn beroep. Maar met de verkondiging van het een of ander heeft dat beroep niets van doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:42 schreef Apropos het volgende:
Opgeruimd evangelist?
Gunst, ik weet helemaal niets van hitlijsten. Maar ik dacht dat hij daarop wel heeft gefigureerd, ja.quote:Heeft meneer hier ook de hitlijsten bereikt?
Nee, hij maakt(e) zijn aspiraties waar.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:48 schreef Z het volgende:
Of bleef het bij aspiraties en staat hij bekend om andere dingen?
Jij associeert duidelijk maar wat in het wilde weg.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:54 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, meneer is dus dood en zijn ongetwijfeld prachtige muziek is herontdekt door een andere muzikant/andere band.
Voortaan gewoon bij de A van Achterberg beginnen.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:33 schreef Gellius het volgende:
God, de tijd dat ik dacht dat de ideeënroman daartoe het geëigende middel was..
Ik ben ook verbaasd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef Gellius het volgende:
Dat jij zulke mensen kènt, pyl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |