Wel een aardige film.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:28 schreef Bastard het volgende:
Ik denk zo ff kijken of alles is liefde te huur is.. over een half uurtje kwalificatie vlgs mij
Vanacht vroeg op.. uurtje of 5 denk ik?
Maar ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:50 schreef Magneet het volgende:
120GB hdd voor de 360 is nu maar 124 euro oid bij play.com
Lekkere plaat er onder ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:21 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LQzCAv-XiBM&feature=related
Het F1 jaar begint meteen goed.quote:Op zondag 16 maart 2008 05:02 schreef Bastard het volgende:
.
Wat een knalquote:Op zondag 16 maart 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
Kan niet geloven dat mensen zo dom kunnen zijn,... echt TRANEN van het lachen hier,.... buikpijn,.... met geluid mensen!! Met geluid!!
http://www.flabber.nl/archief/023467.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:11 schreef gijsje79 het volgende:
Net Condemned uitgespeeld.
Coole game, freaky dingen erin.Zag je bericht,..... goed spel he,.... echt genieten is Condemned,..... daarom wil ik deel 2 zo graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Goede vrijdag = vrije dagquote:
Is een officiele dag net zoals volgende week maandag.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh hier niet denk ik.. als het niet een officiele is.
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:34 schreef Bastard het volgende:
Neeeheee het is geen officiele feestdagMaandag wel ja.. tweede paasdag maar goede vrijdag is bij een hoop bedrijven gewoon een goede werkdag hoor
Leve de overheidquote:Op maandag 17 maart 2008 08:34 schreef Bastard het volgende:
Neeeheee het is geen officiele feestdagMaandag wel ja.. tweede paasdag maar goede vrijdag is bij een hoop bedrijven gewoon een goede werkdag hoor
Welnee, druk zat op het werk.. creche is ook open.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Last.
Ja kijk maar, ben sweekends voornamelijk thuis.
Heb ik iets gemist vandaag?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef kepler het volgende:
damn
http://www.dumpert.nl/mediabase/52151/790e8f6f/albani_boem.html
Kijk die huisjes rond de 10 sec onderin het beeld. Die vergaan compleet tot stof
Dichterbij:
http://www.youtube.com/watch?v=uLdF7_PC3GM&feature=related
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, was zaterdag. Explosie in een wapendepot in Albanie...
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:18 schreef ChOas het volgende:
Mijn hele huis staat vol met dozen
Ik kom er aan, Choco!!
Wat wonen we in een mooie gemeente he ?quote:
WTF? Serieus? Waar?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat wonen we in een mooie gemeente he ?
Leidschendam-Voorburg wonen we toch ??quote:
Natrosious!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChAos!
Jij bent altijd vroeg op,... ook in de weekenden. Slaap jij niet uit wa?quote:
Doordeweeks altijd om 6:30 uur.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:02 schreef Chocobo het volgende:
Jij bent altijd vroeg op,... ook in de weekenden. Slaap jij niet uit wa?
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:08 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six Vegas week,.... ff een knal afwisselingZoveel zin in
Ik hoop dat deze week mijn Freeloader binnenkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:08 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six Vegas week,.... ff een knal afwisselingZoveel zin in
Sja als je in een week tijd een game uitspeelt en verder laat liggen heb je er wel kans op jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik ook.
Gisteren weer wat oude games gespeeld, iedere game die ik er in deed was er weer een update voor.
Laatste tijd gewoon wat SP games gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja als je in een week tijd een game uitspeelt en verder laat liggen heb je er wel kans op ja![]()
Sja, heb ik eindelijk CoD4.. het spel vlgs jou, en zie ik je het nooit spelen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste tijd gewoon wat SP games gedaan.
Online vind ik Frontlines wel tof en CoD4 rest eigenlijk weinig.
Deze week RBS lekker weer online gamen.
Gisteren nog gespeeld hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja, heb ik eindelijk CoD4.. het spel vlgs jou, en zie ik je het nooit spelen!![]()
Maar eerlijk gezeg denk ik dat je de CoD4 MP leuker vnid dan de RBS MP.. ja het speelt anders natuurlijk. Vond de MP van deel 1 RBS erg cool, vooral die met die 2 huizen tegen elkaar.. maar CoD4 speelt wat realistischer.. denk ik hoor.
Loopt stormquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Bastard het volgende:
http://sport.fok.nl/f1.php/subleagues/2657
Ja mij ook,.... de coop is zo heerlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat mij voornamelijk trekt in RBSV2 is de co op en dat je de XP points zowel in de mp als sp kan halen.
Het gaat vast sneller dan een Freeloader uit Engeland laten overkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
RSVIk hoop dat mijn game een beetje snel verzonden wordt. Heb de game besteld bij een voor mij nieuwe webshop: www.gamehubs.com Gaat een weekje duren denk ik
Ik zou er niet blind op varenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg een SMS zodra RSV binnen is,.... dan ga ik hem halen. Ook iets nieuws voor me.
Altijd,..... gameshop Den Haag is ziekelijk duur maar heeft hem wel altijd veel en veel eerderquote:
Ik ga morgen wel es rond kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd,..... gameshop Den Haag is ziekelijk duur maar heeft hem wel altijd veel en veel eerder
Jaaaaa Gijs donderdag heb je hem zeker. Reviews zijn tot nu toe erg OKquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel es rond kijken.
MM had hem vandaag nog niet binnen.
Hoorde dat de FRS ze ook al had, misschien morgen daar maar es kijken heb nog voor ¤15,- aan bonnen liggen.
Als ik hem donderdag maar heb.
Lekker gamen en vrijdag vrij.
Pincet en pulken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef Chocobo het volgende:
Iemand tips tegen een ingegroeide baardhaar,..... duurt al weken nu
Heb het ook al eens gehad.quote:
Met 6 circuits en 70 auto's is het niet gek..quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Tering dit is strak hoor,......GT5
[ afbeelding ]
Jullie stappen toch niet allemaal over op de PS3?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
Met 6 circuits en 70 auto's is het niet gek..
Welneequote:Op woensdag 19 maart 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jullie stappen toch niet allemaal over op de PS3?
Al heb ik het vermoeden dat ik binnenkort mijn 360 mag gaan vervangen. Hij loopt steeds vaker vast, en maakt meer lawaai.
Ik hoef voorlopig echt geen andere console erbij, zeker tot na de zomer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:39 schreef Bastard het volgende:
WelneeIk bedoel juist dat er een rede achter die mooie plaatjes zit.
Nee, blijf trouw aan mn xbox.. GTA4 nog en dan vind ik het wel prima zo.
Hoi Struik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:57 schreef Bastard het volgende:
Ik denk zelf dat het voor mij persoonlijk een aflopende zaak is.![]()
Er komen geen games aan die ik moet hebben, geen coole racer als een forza3 bijvoorbeeld.
Kan mn geld beter gebruiken helemaal nu ik een huis gekocht heb, heb genoeg te klussen, de tijd die ik heb kan ik daar beter aan besteden.. is ook leuker.
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rambo gister gezien trouwens, gaat ook echt puur om het geweld he?
Wii Fitquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
En wat ga je dan anders doen? Naar de sportschool?
Ik wil hem ook. Wanneer komt hij uit?quote:
Vrijdags na GTA IVquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook. Wanneer komt hij uit?
Precies, ik heb tegen die tijd Lost Odyssey, Lost en The Simpsons ook wel uit als het goed is. Mijn maingame wordt dan GTAIV met Wii Fit als dagelijkse afwisselingquote:
Zo zit ik er ook in. Alleen moet je Lost en The Simpsons vervangen door No More Heroes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Precies, ik heb tegen die tijd Lost Odyssey, Lost en The Simpsons ook wel uit als het goed is. Mijn maingame wordt dan GTAIV met Wii Fit als dagelijkse afwisseling
Neej. Is al op 7-3 verstuurd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je de Freeloader al, en werkt het allemaal een beetje?
Gijs, mijn projectplanningen op het werk zijn niet zo strak als mijn game-planning.quote:
Proestquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, mijn projectplanningen op het werk zijn niet zo strak als mijn game-planning.
Ik haal hem na de zomer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat MGS4 bovenaan mijn wishlist staat,.... en die is nog maar 4 maanden verwijderd van een wereld-releaseGodver zeg,.... eindelijk
Soms ben ik zo blij met dat Blu-ray broodroostertje van me!
http://www.ps3focus.nl/v3/media/MGSGOP005.jpg
Ik ben blij dat ik nu eindelijk iets van een planning kan maken. Voorheen kwamen er altijd review-games tussendoor (vaak ook nog 'ns bagger ook).quote:
Me2quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat ik nu eindelijk iets van een planning kan maken. Voorheen kwamen er altijd review-games tussendoor (vaak ook nog 'ns bagger ook).
Ik ben sowieso iemand die veel plant, hou van structuur en zekerheid.
Wii is zeker een leuke aanvulling voor bij de 360. Maar voor de serieuze gamer zeker geen vervanging.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:17 schreef Bastard het volgende:
Eerlijk gezegd en dat is dat ik jullie nu zie praten over Wii fit.. lijkt me dat wel leuk.. maar ja dat is ff sparen nog.. zou leuk zijn een wii voor de meiden
http://youtube.com/watch?v=5oNVIcMnZh4quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:17 schreef Bastard het volgende:
Nee heeft niks met Struik te maken, maar ik zie gewoon niks in het vooruitzicht met games.. Ninja 2 wil ik niet GoW2 wil ik niet .. er is gewoon niks wat me verder gaat boeien.
Eerlijk gezegd en dat is dat ik jullie nu zie praten over Wii fit.. lijkt me dat wel leuk.. maar ja dat is ff sparen nog.. zou leuk zijn een wii voor de meiden
Klopt zeker maar wel leuk in de rusitge tijden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wii is zeker een leuke aanvulling voor bij de 360. Maar voor de serieuze gamer zeker geen vervanging.
Dit zijn adviesprijzen, bij de MediaMarkt zul je er misschien wat onder zitten:quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt zeker maar wel leuk in de rusitge tijden.
Wat zou het me kosten om een Wii aan te schaffen, een draadloze controller, en een leuk spel (leuk voor peuters om te zien of te doen)? En wat kost de Wii fit mo aan te schaffen? Ruwe schatting mag.
Wii sport zit er standaard bij bij een wii toch?
Wellicht in de toekomst, eigenlijk meer voor de kinderenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
B. aan de Wii.
Begin anders gewoon met een Wii en een extra remote. Geloof me, met Wii Sports krijg je in het begin ook genoeg lichamelijke oefening.
Voor papa ook hoor. Genoeg toffe gamesquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
Wellicht in de toekomst, eigenlijk meer voor de kinderen
Spel opgehaald bij intertoys.quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:18 schreef Chocobo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)6/?carrousel_id=2378![]()
@Gijsje,..... Zeus en Soos mailde me,.... Vegas 2 is erg goed. Genieten dus
Tooltje om import games mee te spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat is een Wii freeloader ?
Wat is een mod?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat is een Wii freeloader ?
Ik kreeg mijn sms ook,.... spel is binnen,.... opgehaaldquote:
Volhouden maarquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Verjaardagscadeau aan mezelf is redelijk geslaagd,... rook al sinds begin februari niet meer. Wilde gestopt zijn voor mijn verjaardag,.... gisteren 33 geworden en mezelf op Vegas getrakteerd
Nee?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:01 schreef Chocobo het volgende:
Vegas 1UP review: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3166991&p=4
A-
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker cruisen.. beetje rond lopen, beetje schieten, beetje rijden.
kan niet wachten om het spel maagdelijk te starten.. en gewoon zoiets te hebben van "ok.. lopen maar ga dingen checken".
Zoals jij zou zeggen,...... die kreeg hem van mequote:
Zij welquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals jij zou zeggen,...... die kreeg hem van me!!
Verkapt ik krijg hem van iemand anders post!quote:
Cool spel he RBS.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkapt ik krijg hem van iemand anders post!
Gijs ik geniet onwijs,.... gisteren in mijn eentje een Terrorist Hunt gedaan,.... lekker XP verdient,... mijn character wat uitgebreid en de SP ingedoken. Genieten Gijsquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool spel he RBS.
Co op functie hebben ze goed gedaan net zoals die xp points.
klinkt leuk, maar klinkt ook als iets wat ik nooit zal gebruikenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme,..... dat is nog eens een Blu-ray update. Als de XMB er nou ook in zou zitten was het helemaal een klaar geweest.
http://www.insidegamer.nl(...)are-met-BD-Live.html
Nieuws | 20 maart 2008 - Binnenkort kunnen we na enkele kleine firmware-updates weer een grote toevoeging verwachten voor de functionaliteit van de PlayStation 3. Met firmware v2.20 worden namelijk de opties rondom Blu-ray flink uitgebreid. Dat betekent dat de PlayStation 3 de Blu-ray Disc Profile 2.0 gaat ondersteunen, ook wel BD-Live genoemd.
BD-Live geeft de gebruiker de mogelijkheid tijdens het afspelen van een film verbinding met het internet te maken, om zo extra content en features te downloaden. Zo kunnen bestaande Blu-ray-schijfjes na verloop van tijd van meer inhoud worden voorzien. In april komen de eerste Blu-ray-films die BD-Live ondersteunen en met deze update is de PlayStation 3 het eerste apparaat die het ondersteunt. Ook is het met de update mogelijk DVD- en Blu-ray-films af te spelen vanaf het moment dat je gestopt bent, ook wanneer je de disc tussendoor uit de PS3 hebt gehaald.
Verder voegt v2.20 nog enkele andere functionaliteiten toe, zoals het eenvoudig kopiëren van playlists (van zowel foto als muziek) naar de PlayStation Portable, het afspelen van DivX- en WMV-formaten groter dan 2 GB en het gebruiken van je PSP als afstandsbediening bij het afspelen van muziek op je PS3 zonder de televisie aan te hoeven zetten.
Je koopt straks geen dvd meerquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef kepler het volgende:
[..]
klinkt leuk, maar klinkt ook als iets wat ik nooit zal gebruikenIk koop een DVD voor de film, niet voor de extra's
Die Coulthard vanmorgen tijdens de vrije trainingquote:
Maar op zich is de feature wel leuk gedaan maar onnodig. Kun je straks extra trailers of bloopers downloaden van een film.. en wie zegt dat alle download gratis zal zijn?quote:
Enormquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:18 schreef Chocobo het volgende:
Godver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pinnen
[ afbeelding ]
Tis de potentie wat het met games en films kan doen wat ik interessant vind. Mensen zijn creatief genoeg. Hoe is het met LO overigens Gijs,.... ik ga proberen dit weekend het spel uit te spelen,.... moet echt alleen nog maar een ding doen. Na 75 uur is het leuk geweestquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar op zich is de feature wel leuk gedaan maar onnodig. Kun je straks extra trailers of bloopers downloaden van een film.. en wie zegt dat alle download gratis zal zijn?
Net dat ik dacht dat het meer van hetzelfde aan het worden was.. cave vechten, liften zoeken, en vechten, icebaan vechten ben ik nu in een coole stad aangekomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis de potentie wat het met games en films kan doen wat ik interessant vind. Mensen zijn creatief genoeg. Hoe is het met LO overigens Gijs,.... ik ga proberen dit weekend het spel uit te spelen,.... moet echt alleen nog maar een ding doen. Na 75 uur is het leuk geweest
He, schatjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
Misschien ben ik wel vrij alleen vandaag
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
Kheb nog 8,5 week aan vrije dagen staanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:20 schreef Magneet het volgende:
vrij? wasda?
Cool voor je .. ga je het ook opnemen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kheb nog 8,5 week aan vrije dagen staan
En?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
maar die kunnen ze er toch gewoon al gelijk opzetten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar op zich is de feature wel leuk gedaan maar onnodig. Kun je straks extra trailers of bloopers downloaden van een film.. en wie zegt dat alle download gratis zal zijn?
Dit is harde piemel werk hoorquote:
Prachtig,.... maar het zal wel een in-game cutscene zijn denk ikquote:
Believe!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig,.... maar het zal wel een in-game cutscene zijn denk ik
maakt het niet minder tof natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig,.... maar het zal wel een in-game cutscene zijn denk ik
Probeer een weekje of vijf als de kleine komtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool voor je .. ga je het ook opnemen?
dat is art work (schilderij), stel blinden.quote:
Een schilderij,...... die Strolquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
dat is art work (schilderij), stel blinden.
Gijs.. 3 posts terugquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een schilderij,...... die StrolPoep in ogen mompelt
[ afbeelding ]
Overheen gelezen door die Mekka kijkende kenkerhondenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb Infonet gebeld
Wendy is zwaar overspannen thuis.. al tijden..
Garmt is weg
Yme is weg
Roos is manager geworden
Ollie is voorzichtig weer aan het werk na een burnout, datzelfde geld voor Meerman
Ron is nog steeds aan het kuchen
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
dat is art work (schilderij), stel blinden.
ze voorspellen 100% regen op zondag nuquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/47199
Zonder TC
Klopt,.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]Er zit juist een filter in GTAIV zodat het meer een schilderij lijkt (althans dat heb ik begrepen), dus ja dan lijken screens ook meer op art-work
Gijs WK is ecchht niet ziekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Overheen gelezen door die Mekka kijkende kenkerhonden
Gijs,....................... dat gaat neeeergens over. Wendy ging volgens Sander 2 weken na mijn vertrek de ziektewet in,..... dat is best lang,.... hoop dat het wel goed gaat met haar. Ik mis haar soms welMis die pets op mijn billen
GZ is voor zichzelf begonnen,..... beterbeeldengeluid.nl ofzo,... hij heeft groot gelijk. Spreek hem nog wel eens,.... zijn vriendin heeft een atelier vlakbij een van onze huisartspraktijken.
Yme ging naar Legian voor zover ik weet. Wat Roos doet boeit me nietManager ook,.... whahahahahahahahaha,.. Olie was altijd al een nerveus wrak,... wel een goede jongen,.... Ron,...hahahaha,.. zou hij nog steeds sigaretten pijpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:12 schreef Bastard het volgende:
Dit ga je niet menen he.... Roy ik weet niet hoever je bent in LO maar als de ijstrein niks zegt niet verder lezen.Gijs dat ken ik echt niet,..... klinkt als een corrupte save. Nee,..... correctie,... het klinkt als iets voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ok... niet opgewonden nuquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje,... een vagina van binnenIets waar je hetero geaardheid zich even van omdraait vind je niet
[ afbeelding ]
Gijs....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje,... een vagina van binnenIets waar je hetero geaardheid zich even van omdraait vind je niet
[ afbeelding ]
Komt deze nu naar Europa??? Dan zwicht ik namelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:14 schreef Chocobo het volgende:
Tering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En MGS4 staat voor de deurBen verliefd op die bruine kleur,.....!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerucht gaat van wel,... met DS3,... maar kan nergens bevestiging vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt deze nu naar Europa??? Dan zwicht ik namelijk
In de gaten houden dus!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:21 schreef Chocobo het volgende:
Gerucht gaat van wel,... met DS3,... maar kan nergens bevestiging vindenStaat op een aantal fora
Ben nog niet echt begonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik hoor je amper over 'No more heroes',... is het wat wa?
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:08 schreef Chocobo het volgende:
betere gameplay dan die stink loodgieter!
Ja ik hoor je denken,... maar vond Banjo Kazooie op de N64 beter dan Mario 64 toendertijd,... alle games van Rare vond ik eigenlijk beter,.... toen althansquote:
Heb je hier wel wat van meegekregenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Heb dat allemaal totaal niet meegekregen.Heb pas vrij laat de overstap van PC naar consoles gemaakt. Rond de tijd dat MGS op de PSX uitkwam.
Nope, gaat niet door, heb er al een gekochtquote:
Je hebt een PS3 Gijs,.....quote:Op zondag 23 maart 2008 20:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, gaat niet door, heb er al een gekocht
dat die WLAN
die controllers![]()
![]()
die stilte
dat gewicht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, gaat niet door, heb er al een gekocht
Soort tech demo inderdaad. Ziet er goed uit hoor, maar gaat snel vervelen ben ik bangquote:Op zondag 23 maart 2008 21:30 schreef kepler het volgende:
GT5: Prologue zou ik uit principe niet kopen
40 euro betalen voor een demo... Wel uitgebreid en supercool natuurlijk, maar ik ga niet twee keer betalen voor dezelfde contentEn zeker geen 40 euro
Ik ben klaar met Haloquote:Op maandag 24 maart 2008 01:26 schreef gijsje79 het volgende:
Bungie heeft in hun wekelijkse update aangekondigd dat de Heroic Map Pack niet vanaf 15 april, maar al vanaf 25 maart gratis te downloaden zal zijn. Dit vanwege de release van de Legendary Map Pack een maandje later, waar wel gewoon 800 Microsoft Points voor betaald moet worden.
De Heroic Map Pack bevat drie nieuwe maps voor de online multiplayer; Standoff, Rat's Nest en Foundry. Alle drie de maps bieden hun eigen vorm van gameplay, zo is Standoff wat opener met flink wat plekken om te verstoppen, is Rat's Nest een indoor voertuig paradijs en is Foundry enorm verder te finetunen.
Het gaat dit jaar een console worden voor me,....quote:Op maandag 24 maart 2008 07:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soort tech demo inderdaad. Ziet er goed uit hoor, maar gaat snel vervelen ben ik bang
Vooralsnog een mooie BR speler!
Was te verwachten, daarom heb ik Wiiconnect24 meteen uitgezet.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Heb je hier wel wat van meegekregen![]()
whahahahahaha!
Freeloader buitenspel door Wii update
Heb ook zin in deze gamequote:Op maandag 24 maart 2008 07:38 schreef Chocobo het volgende:
Het gaat dit jaar een console worden voor me,....LBP (Little Big Planet) en Metal Gear Solid 4 zijn wel titels die ik blind ga halen
Maar voor de rest inderdaad,... BR films! De LBP community wordt zooo groot denk ik. Iedereen gaat los van de SP zelf ook levels bouwen
Helemaal met de ingebouwde foto check. Foto's van ons zeg maar in je level,.... ik heb nog zoveel shops
Ga los op dit spel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na NMH wel de updates aan toch? Wat is dat Wii-ware nu precies allemaal. Ga overigens over 2 weken Mariokart kopen. Daan heeft er zoveel zin in. 40 euro met stuur hequote:Op maandag 24 maart 2008 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was te verwachten, daarom heb ik Wiiconnect24 meteen uitgezet.
Weet je, ik heb die Freeloader alleen voor NMH gekocht. Zolang ik dat spel ongecensureerd kan spelen, vind ik het best. En een VS-versie van NMH en een Freeloader bij elkaar was nog steeds goedkoper dan NMH hier in de winkel halen. Ik heb er dus wel vrede mee.
StruikroverNLquote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt een PS3 Gijs,.....![]()
![]()
Gefeliciteerd. Al gezien hoe een Blu-ray film bij je eruit ziet
Ja Gijs dat ding is doodstil he
Geniet ervan,.... deze week is het GT5 week geloof ik. Niet het volledige spel,.... maar toch,... down het desnoods.
Wat is je PSN naam? Voeg ik je toe.
Wii Ware is een soort XBLA, maar dan alleen met originele titels. Sommige klein, sommige groot, Bijvoorbeeld: FF Crystal Chronicles. Mij trekt het niet zo.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Na NMH wel de updates aan toch? Wat is dat Wii-ware nu precies allemaal. Ga overigens over 2 weken Mariokart kopen. Daan heeft er zoveel zin in. 40 euro met stuur he
[ afbeelding ]
Klinkt als een goede koop!quote:Op maandag 24 maart 2008 08:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Het is een 2de handse van 2 maanden oud van een ouder stel. Gekregen bij de aankoop van een Sony HD tv
Nieuw in de doos, extra controller, spidermand 3, Motorstorm en F1 2007. en dan die kabel voor 400 euro
Gijs hij is het NU aan het spelen,.....quote:Op maandag 24 maart 2008 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Super Mario Galaxy al geprobeerd?
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Gijs hij is het NU aan het spelen,.....
En hij heeft gisteren mijn save gedelete
Strak menu he,... of heb je hem nu niet component aangesloten? Drie games ook. Motorstorm is cool,.... !quote:Op maandag 24 maart 2008 08:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
StruikroverNL
zat een HDMI kabel bij ban 79 euro, istie te kortDus noig geen blu-ray ervaring. Dinsdag ff een kabel halen
Het is een 2de handse van 2 maanden oud van een ouder stel. Gekregen bij de aankoop van een Sony HD tv
Nieuw in de doos, extra controller, spidermand 3, Motorstorm en F1 2007. en dan die kabel voor 400 euro
Had 89 sterren,..... klein traantje op mijn wangquote:
Heerlijk om te horen!quote:Op maandag 24 maart 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Gijs wij zijn zulke zombie liefhebbers,.... en we houden zoooo van het survival horror genre. Dit moeten we inderdaad meemaken. Ik haal hem blind!!
[ afbeelding ]
Geen geld!! opde wii?quote:Op maandag 24 maart 2008 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na NMH wel de updates aan toch? Wat is dat Wii-ware nu precies allemaal. Ga overigens over 2 weken Mariokart kopen. Daan heeft er zoveel zin in. 40 euro met stuur he
[ afbeelding ]
Ja Gijs,... dimplus voor 45,... zuiderpark computers voor 40 dacht ik. Mario Kart Wii + Stuur,... ziekelijk goed geprijst! Spel is al beloond met lekkere reviews,... Daan vind het echt geweldig en telt de dagen afquote:
Met de kerst ofzo dan... meteen een leuk spel erbij.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs,... dimplus voor 45,... zuiderpark computers voor 40 dacht ik. Mario Kart Wii + Stuur,... ziekelijk goed geprijst! Spel is al beloond met lekkere reviews,... Daan vind het echt geweldig en telt de dagen af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is die nog goedkoper denk ik,... classic gewordenquote:Op maandag 24 maart 2008 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met de kerst ofzo dan... meteen een leuk spel erbij.
Ok.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
@ Gijsje!
Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2
Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '
Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!
[ afbeelding ]
Jij bent iets verder maar ik genooooot van de daken sessie gisteren die eindigde bij de gijzelaars. Geheel act 2 zeg maar. Daarna even SP terrorist hunt gedaan om even level-up te gaan. Was er bijnaquote:Op maandag 24 maart 2008 09:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Heb Street ook al gedownd, die stond er vorige week bij.
Zal vandaag es checken.
Gisteren nog wat SP gedaan, cool spel.
De daken was wel cool.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij bent iets verder maar ik genooooot van de daken sessie gisteren die eindigde bij de gijzelaars. Geheel act 2 zeg maar. Daarna even SP terrorist hunt gedaan om even level-up te gaan. Was er bijnaAan mijn A.C.E.S. gewerkt. Gijs ik vind het spel zo goed
Ga vanavond act 3 proberen.
Speel hem op normal omdat ik bang ben dat er weer zo'n scripted shoot event zoals in deel 1 in zit. Je weet wel,.... aan de turrent hangen en schieten. Vond ik ook zo jammer van GRAW,... die kon ik hard wel hebben,... maar niet die shoot turrent events in de helicopter..... dood voordat je weet waar het vandaan komt.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De daken was wel cool.
Speel hem zelf op hard, dus zit soms wel wat te kloten.
Wat wel raar is, ik nam het spel mee naar een maat van me en die kreeg de achievement "Private First Class".
Zelf heb ik hem niet gekregen en als ik naar me friends list kijk, niemand heeft hem behalve hij.
We zaten gewoon wat SP te spelen.
Dat kan best.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Private first class,..... kan het zijn dat hij deel 1 niet had? Ik heb het idee dat hij mijn deel 1 character heeft overgenomen en me meteen wat ranks hoger heeft gezet. Denk dat wij voorbij die rank zijn namelijk.
Ja Ok,... en dan ook je Vegas 2 save,... omdat je echt overnieuw moet beginnen ofzo? Maar wel doen als je 2 uit hebt ofzoquote:Op maandag 24 maart 2008 10:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat kan best.
Hij heeft zelf geen vegas 1 gehad of gespeeld.
Anders me save game van vegas 1 er maar af gooien, spel heb ik ook niet meer.
Je hebt die review van The Escapist bekeken? Lachen is die idd.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Inderdaad Strol,.... tranen gehad om die Turok review. Ook hoe hij die nieuwe krachtbalk beschrijft van FPS games,... dat herladen. Run away and suck your thumb for a whileSerieus,.... HL2 is echt de beste FPS game die ik ooit gespeeld heb!!
Gijs ik vond HL2 zoooo goed. Echt zo goedquote:Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt die review van The Escapist bekeken? Lachen is die idd.
HL2
Kan niet wachten op Episode 3.
Best duur voor een demoquote:Op maandag 24 maart 2008 14:53 schreef Chocobo het volgende:
39 euro,... vanaf vrijdag te downen
[ afbeelding ]
Ja ik begin er ook niet aan. Maarja demo, demo,.... 7 banen geloof ik en 71 auto's. Wel iets meer dan een demo,... tis een voorproefje. Een waar Struik echt van gaat genieten denk ik. Ohhhhh,.. na GTA4 is het MGS4 tijdquote:
en dan een jaar later voor 60 euro 10 keer zoveel content krijgen, inclusief de content die je net voor 40 euro hebt gekochtquote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik begin er ook niet aan. Maarja demo, demo,.... 7 banen geloof ik en 71 auto's. Wel iets meer dan een demo,... tis een voorproefje. Een waar Struik echt van gaat genieten denk ik. Ohhhhh,.. na GTA4 is het MGS4 tijd![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:09 schreef kepler het volgende:
tof, voor mn afstuderen mag ik naar Parijs (voor een dag)
ja, ik kan ook met de universiteit gaan, maar dan gaan we drie dagen en moet ik voor mn eigen overnachting betalenquote:
Wat kost het Gijs?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, ik kan ook met de universiteit gaan, maar dan gaan we drie dagen en moet ik voor mn eigen overnachting betalenIk heb op dit moment niet zo heel veel geld
geen idee, maar zal bij elkaar iets van 200 euro kosten ofzo. Misschien dat ik het ook wel gewoon doequote:
Klinkt als ruimtevaartshit Gijsquote:Op maandag 24 maart 2008 20:38 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee, maar zal bij elkaar iets van 200 euro kosten ofzo. Misschien dat ik het ook wel gewoon doeHet is wel de grootste beurs ter wereld over composieten
Welke universiteit zat jijquote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef Bastard het volgende:
In mijn tijd waren schoolreisjes niet zo duur.. tientje voor de dierentuin hooguit.
hier gaat het om: http://www.jeccomposites.com/quote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt als ruimtevaartshit GijsMijn respect heb je,.... vind het zo knap wat je doet!
tis ook geen schoolreisje, ik moet ook echt nuttige dingen doenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef Bastard het volgende:
In mijn tijd waren schoolreisjes niet zo duur.. tientje voor de dierentuin hooguit.
Met achteraf een spreekbeurt?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:47 schreef kepler het volgende:
[..]
tis ook geen schoolreisje, ik moet ook echt nuttige dingen doen
Alles is school Gijsquote:
Heb je de 360 nog gehouden om te gamen?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo, spiderman 3 is een BR disc, geen spel![]()
Maar dat menu idd. Zoveel opties![]()
. Gewoon een internetbrowser op m`n HD tv met m`n usb muis en toetsenbord
![]()
![]()
En die WLAN geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |