Dan al??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Staat genoteerd.....tot ziens in 2015
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is een beetje een kippenhok in die villa.......erg druk voor m'n oortjes.....
Geen ideeeeequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:07 schreef Ziet het volgende:
wie zijn dit allemaal?
aha...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vrienden van Nienke Pruts NL, incl. Dj jeroen Post.
Je plakt maar aan hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:09 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Geweldig Mazaru.....ik plak ze ook in de SV bij VOL....vind je toch niet erg
haai mutsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
Maar voor de rest gaat het prima hoor![]()
[ afbeelding ]
whehe...komt doordat ie in een loop zit.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen ideeeee
Maar hij hoort bij haar. Hij plakt er in ieder geval de hele tijd aan vast![]()
[ afbeelding ]
Mwah... de chocoladepindakoeken zijn wel aardig, maar jouw koffie is lekkerderquote:
Typerend bij dat soort stelletjes inderdaad. Dat kleffe gedoe kan je ook thuis doen, heb je tijd zat voor. Zijn ook meestal stelletjes die ontzettend onzeker zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen ideeeee
Maar hij hoort bij haar. Hij plakt er in ieder geval de hele tijd aan vast![]()
[ afbeelding ]
Mike is op goede feesten geweest hoor ! Paar weken terug ging ie echt uit zn bol door heftig mee te dansen en versloeg ie iedereen ...quote:
Eeuhm ik ging op basis van deze post even meeluisteren maar dit is het aurale equivalent van een epileptische aanval opwekkende stroboscoopquote:
Geen idee, de bedoeling was een 'feestje' met deze vrienden. En in de jacouzi duiken of zwembad. En Jeroen Post zou komen draaien. Gaat zo denk ik wel gebeuren. Jeroen neemt 't vast zo van Mike over.quote:
Hoi lekker gebekt knulletje van mequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai muts, mooie en informatieve o.p.! veeel duidelijker dan die updates van disana
Ik vermeld wel de bron hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je plakt maar aan hoor.
Ik heb geen copyright
Mike is "the shit" jonguh.......van vuilnisman tot miljonair.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mike is op goede feesten geweest hoor ! Paar weken terug ging ie echt uit zn bol door heftig mee te dansen en versloeg ie iedereen ...
Zonder de loop ook hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
whehe...komt doordat ie in een loop zit.....
En Jeroen staat inmiddels achter de draaitafels. 100% pruts feestje met dito gasten kan beginnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Jeroen neemt 't vast zo van Mike over.
Reclame voor Fok op Vol is altijd leukquote:
Volgens mij heb je dan net niet dat andere nummer gehoord....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Eeuhm ik ging op basis van deze post even meeluisteren maar dit is het aurale equivalent van een epileptische aanval opwekkende stroboscoop
haha, dacht jou te quoten, misschien kan mazaru een andere achtergrondkleur zoeken..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de chocoladepindakoeken zijn wel aardig, maar jouw koffie is lekkerder
Gelukkig, Discotheek Mike begint al vol te lopen....
Helaasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan net niet dat andere nummer gehoord....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |