Voor de Tim fans:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:55 schreef schatje het volgende:
Die droogkloot van een Tim is er ook.
En Jeroen Post.
Wel op de 2e date.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bovendien heeft ze gezegd nooit te pijpen op haar 1st date ...
* Eet tosti en bewaard calorierijk voedsel voor Lea....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stuur maar naar NMNS... daar eet ik vaker de kast leeg
Vooral dat laatste maakt haar vrij kansloos bij Huubquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond zal het moeten worden want ze vertrekt toch vannacht nog of anders morgenvroeg?
Maar Nienke lijkt me te gehaaid en te slim om direct nu in Huubs armen te vallen. Bovendien heeft ze gezegd nooit te pijpen op haar 1st date ...
* maakt aantekening niet bij NMNS op de koffie te gaan voor de weegschaal minimaal 5 kg minder aangeeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Eet tosti en bewaard calorierijk voedsel voor Lea....
Staat genoteerd.....tot ziens in 2015quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
* maakt aantekening niet bij NMNS op de koffie te gaan voor de weegschaal minimaal 5 kg minder aangeeft.
Niet zo geirriteerd johquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ? Wie heeft daar nu nog zin in ?
Vrienden van Nienke Pruts NL, incl. Dj jeroen Post.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:07 schreef Ziet het volgende:
wie zijn dit allemaal?
Is zn koffie niet te pruimen of zo ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
* maakt aantekening niet bij NMNS op de koffie te gaan voor de weegschaal minimaal 5 kg minder aangeeft.
Geweldig Mazaru.....ik plak ze ook in de SV bij VOL....vind je toch niet ergquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
Maar voor de rest gaat het prima hoor![]()
[ afbeelding ]
Leuke muziek hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mike heeft af en toe niet zo'n foute muzieksmaak.....jammer dat hij zoveel aan die knoppen zit te draaien.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |