Ik ving je op......quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik flikker hier op mijn plaat. Val ik zo over jou heen.
![]()
tvp
Zoveel tijd en geld erin steken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen maar een notebookje.....een lief klein ding......![]()
Verbaas mij iedere keer weer dat fans zoveel tijd steken om iets leuks te sturen...zoals nu dat boek van Huub
Dat is echt een cadeau voor het leven, een mooie herinnering.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te kijken, wat een geweldig kado zeg.
Wedden dat ze aan drank zit.....? 't Is vrijdagavond.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:55 schreef Py het volgende:
En Leandra struint... en struint... en struint...
Verdwaald dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dat ze aan drank zit.....? 't Is vrijdagavond.....
B+A vinden heel dat boek natuurlijk niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
Bianca van DOB schrijft dat ze hoopt dat Huub wint?
Dat zal Amanda leuk vinden!
Prachtig toch, ik hoop dat ze het leest.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
Bianca van DOB schrijft dat ze hoopt dat Huub wint?
Dat zal Amanda leuk vinden!
Literflessen tegelijk zeker weten 100%quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wedden dat ze aan drank zit.....? 't Is vrijdagavond.....
Huub zal het wel aan iedereen laten zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat Huub dat boek laat slingeren
Pfffquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook Luc verklaart zijn vriendschap, hij vindt Huub een intelligente persoonlijkheid. 'Much love, Luc.'
Als je Luc heet dan moet je dat natuurlijk tegen 99,9 procent van de mensheid zeggen....laat onverlet dat het wel een mooi boekwerk is.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook Luc verklaart zijn vriendschap, hij vindt Huub een intelligente persoonlijkheid. 'Much love, Luc.'
Hij laat het straks vast aan ze zien en dan is het slingeren niet meer nodigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Lady-night het volgende:
100% pruts NL?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Literflessen tegelijk zeker weten 100%
Ok, programma afgelopen...u wint geen villa maar een boekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n boek is bijna de hoofdprijs. Ik hoop niet dat het een afscheidsboek is, met dank aan de FEBO, krijg er een raar gevoel bij.
Inderdaad Beequeen, zoiets was ook het eerste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n boek is bijna de hoofdprijs. Ik hoop niet dat het een afscheidsboek is, met dank aan de FEBO, krijg er een raar gevoel bij.
Maar een prutser was het welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfs die 100% had Dennis dus niet van zichzelf.....
Ik luisterde even op de andere streams: Een enorme slijmbrief van Bianca, miljoenen kusjes en Amanda en Brian zijn haar beste vrienden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Prachtig toch, ik hoop dat ze het leest.
Dezelfde Bianca die Huub net voorleest, die vindt dat Huub mag winnen? Bianca van DOB? Zou wel flink geslijm zijn dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik luisterde even op de andere streams: Een enorme slijmbrief van Bianca, miljoenen kusjes en Amanda en Brian zijn haar beste vrienden.
Wat ziet Claire er zo slonzig uit. Laat haar alsjeblieft een ander topje aandoen, die borsten zijn het aanzien niet waard.quote:
Mens, wake up, het is een en al geslijm en kontenlikkerij in die kooiquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dezelfde Bianca die Huub net voorleest, die vindt dat Huub mag winnen? Bianca van DOB? Zou wel flink geslijm zijn dan.
Die Bianca, ze is enorm afgevallen. En de brief aan B&A was echt slijm galore.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dezelfde Bianca die Huub net voorleest, die vindt dat Huub mag winnen? Bianca van DOB? Zou wel flink geslijm zijn dan.
als ik het goed begrijp de mensen van de Huub-hyve en gesponsord door albumprinten.nl.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Wie heeft dit boek gemaakt?
Ananas eten helpt bij lozen van teveel gewicht..........2 kilo ananas zijn maar 1000 calorieën, ze zitten vol met antioxidant en breken vet af......quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die ava's van jou![]()
Wat heb je met die vruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |