In DGK alleen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op m'n steunzolen.....![]()
Wat kunnen meisjes toch druk zijn met hun uiterlijk....in die DGK.....
Anders krijg ik al die "huisvrouwen" hier over mij heen (figuurlijk natuurlijk)......moet op m'n woorden letten.....quote:
Sinds wanneer trek jij je daar wat van aan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders krijg ik al die "huisvrouwen" hier over mij heen (figuurlijk natuurlijk)......moet op m'n woorden letten.....
De vrouwen die helemaal niks aan hun uiterlijk doen wil je ook niet over je heen.{ letterlijk natuurlijk}quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders krijg ik al die "huisvrouwen" hier over mij heen (figuurlijk natuurlijk)......moet op m'n woorden letten.....
Ja van zijn gedicht : 9 months zijn de eerste drie regels al gejat uit een liedje!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal vast wel ergens een komma verandert hebben.
Bovendien denkt hij dat zodra hij iets gekopieerd heeft, dat het dan ook echt van hem is
Klopt, ik ben gelukkig niet als Huub..als het een hartslag heeft.........quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
De vrouwen die helemaal niks aan hun uiterlijk doen wil je ook niet over je heen.{ letterlijk natuurlijk}
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:45 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
kwartjes vallen soms wat later![]()
Sjees druk baasje
OT: Jemig, doet me denken aan Demins.quote:
Ik zit met verbazing te kijken, wat een geweldig kado zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
Huub krijgt een gebonden boek vol screencaps, foto's en teksten. De teksten zijn van o.a. Ilona en Luc.
Ik flikker hier op mijn plaat. Val ik zo over jou heen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen maar een notebookje.....een lief klein ding......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |