abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2008 @ 21:04:16 #1
163650 Greys
pi_57383778
Webdesign-on!
En vergeet niet te shampoën!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:06:37 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57383820
hoooooi
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:06:59 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57383829
omg, een naamtopic
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2008 @ 21:10:13 #4
163650 Greys
pi_57383905
Maar je vroeg of ik Droomwever fijn vind werken...
Ik weet en kan niet anders en dan is kunnen dus nog sterk uitgedrukt, zoals je al hebt gemerkt

Ben benieuwd wanneer we de shampootjes krijgen!?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:11:00 #5
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57383924
TVP, eerst Lama's kijken
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_57383931
Sham-pootjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:12:45 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57383973
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Maar je vroeg of ik Droomwever fijn vind werken...
Ik weet en kan niet anders en dan is kunnen dus nog sterk uitgedrukt, zoals je al hebt gemerkt

Ben benieuwd wanneer we de shampootjes krijgen!?
hmm oke. Naja, geeft niks toch. Zo ben ik ook begonnen hoor

De shampoo krijgen we als alle adressen binnen zijn.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:13:10 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57383982
*trekt nog een blikje bier open
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2008 @ 21:14:03 #9
163650 Greys
pi_57384002
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het niet Maar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57384028
Ben benieuwd naar dat schuim voor katten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:19:03 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384119
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het niet Maar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
Nah, ik begon die website waar ik het over had van die "ja we willen hem voor 200 euro" als sponsoring. Die lui hadden geen site, en dat was toch wel iets wat ik zelf miste. Dus die ben ik begonnen.

Heel erg kut design hoor echt, als ik hem laat zien gaat iedereen lachen dus hij is ook hard aan vervanging toe. Daarmee ben ik toen in de lokale krant hier gekomen waar de actie van makatsi ook instond. Via dat heb ik een klant gekregen voor een taxi bedrijf.

Uiteindelijk komt er druppel gewijs wat binnen.

Die martinjeuring.com heb ik gemaakt (MM dus gemaakt ) voor de vriend van mn zus. Die had me toch een kloten website die gemaakt was in frontpage . Daar zijn we toen voor uit eten genomen. Als mensen nu beginnen over dat ze een website willen, geeft hij hun mijn nummer

Idem dito met computer reparatie's enzo

En ik vind het normaal om daar geld voor te vragen. Bij mn zussen enzo ist wat anders, maar als andere vrienden ofzo een site moeten hebben, kunnen ze in de buidel tasten. Voor niets gaan de zon op
pi_57384121
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.
Of ik hoor dat iemand dat zelf niet bij kan houden en van een offerte van een bedrijf dat dat wel even doet... nou.... dat kan EW dan voor een schijntje doen voor een vriend en hij krijgt de kans om het te oefenen en beter te worden.

Wij zijn ook wel erg van de gratis hoor. Daarom kan ik geen eigen bedrijf voeren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:19:19 #13
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57384128
Ik ben begonnen met Microsoft Frontpage

Wel een tijd Dreamweaver gebruikt, nu gewoon editplus. Even de structuur met wat divlayers opzetten en van daaruit gewoon verder bouwen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:19:38 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384141
Ik krijg kippenvel van het nr Jeanny van Falco
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:20:09 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384155
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Litso het volgende:
Ik ben begonnen met Microsoft Frontpage

Wel een tijd Dreamweaver gebruikt, nu gewoon editplus. Even de structuur met wat divlayers opzetten en van daaruit gewoon verder bouwen
editplus for the fucking win gewoon. Dat is zo'n fijn programma.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:20:56 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384175
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.
Of ik hoor dat iemand dat zelf niet bij kan houden en van een offerte van een bedrijf dat dat wel even doet... nou.... dat kan EW dan voor een schijntje doen voor een vriend en hij krijgt de kans om het te oefenen en beter te worden.

Wij zijn ook wel erg van de gratis hoor. Daarom kan ik geen eigen bedrijf voeren.
Ik ben dus echt niet van het "ooh hier is gratis". Er gaat ontzettend veel tijd inzitten, en die kan ik ook gebruiken om te fokken
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:21:46 #17
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57384189
Het is overigens nog een work-in-progress voor mijn stiefvader, maar mag ik jullie oordeel over http://www.litso.com/hapto/ ?

-edit-
ho, ik zie net dat ie in IE6 nog niet optimaal werkt, FF3 beta en IE 7 al wel, maar ik ben er ook nog mee aan het sleutelen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:22:08 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384196
al moet ik er wel bij zeggen dat ik natuurlijk voor bepaalde mensen voor computer reparatie's geen geld vraag. Voor MM niet, mn zussen niet.

Vorige week zondag een computer gemaakt bij een vriendin. Was iets heel simpels dus daar heb ik ook niks voor gevraagd. Maar bij de rest van de familie/vrienden cash ik gewoon.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:22:55 #19
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57384213
Repareren cash ik tegenwoordig ook voor. Veel te lang gewoon gratis gedaan, na een tijdje ben je dat zat. Nu mag ik af en toe voor m'n oma, ooms & tantes of een buurvrouw wat fixen. Ideaal
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:24:39 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384260
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:21 schreef Litso het volgende:
Het is overigens nog een work-in-progress voor mijn stiefvader, maar mag ik jullie oordeel over http://www.litso.com/hapto/ ?

-edit-
ho, ik zie net dat ie in IE6 nog niet optimaal werkt, FF3 beta en IE 7 al wel, maar ik ben er ook nog mee aan het sleutelen
Ik heb FF 2.0.0.12 en daarbij loopt onder "wie" het mail adres helemaal door in het blauwe.

Verder vind ik de kleuren erg goed gekozen. Ze zijn lekker rustig aan je ogen ook nog.

Zou je dat "wie" alleen niet onder een "contact" knop zetten?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:25:37 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384286
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:22 schreef Litso het volgende:
Repareren cash ik tegenwoordig ook voor. Veel te lang gewoon gratis gedaan, na een tijdje ben je dat zat. Nu mag ik af en toe voor m'n oma, ooms & tantes of een buurvrouw wat fixen. Ideaal
idd. Ik doe het ook niet langer gratis. Het was altijd "ooh bel denise maar dies gratis" en ik kon komen opdraven voor dingen die anderen hebben gemolt. Dokken mogen ze
pi_57384429
nah.. het is ook echt wel voor intimi hoor.
Dat ie dat deed voor een burgerkingmenu is ook wel omdat zijn danslerares ook zo ongeveer ziojn beste vriendin is en zij ook heel erg veel voor hem betekent en doet.
Het bijhouden van die andere website is ook omdat ik deels in die organisatie zit die bepaald niet overloopt van de centen.
En gewoon helpen om te helpen voelt ook fijn. Niet als mensen er misbruik van maken, maar wel als het gewoon vanuit onszelf komt.
Wij zijn gewoon wel zo van: ow, vind je het mooi? Neem maar mee hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2008 @ 21:31:00 #23
163650 Greys
pi_57384441
Litso, negers?
Fijne kleurtjes inderdaad!

En als jullie nou een site hebben gemaakt en hebben afgeleverd... krijgt men daar dan ook een cursus bij hoe ze zelf teksten er op kunnen wijzigen of dingen toevoegen ofzo? Weten ze er daarna wel raad mee? Of komen ze dan elke keer weer bij je aankloppen voor elk wissewasje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:32:21 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57384479
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Litso, negers?
Fijne kleurtjes inderdaad!

En als jullie nou een site hebben gemaakt en hebben afgeleverd... krijgt men daar dan ook een cursus bij hoe ze zelf teksten er op kunnen wijzigen of dingen toevoegen ofzo? Weten ze er daarna wel raad mee? Of komen ze dan elke keer weer bij je aankloppen voor elk wissewasje?
Nee. Bijhouden doe ik ook. Tegen uurloon
Ze mogen 40x op een dag bij me aankloppen, zolang ze maar dokken
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:34:03 #25
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57384522
Ja, de kopjes zijn uit mijn dikke duim gezogen. De inhoud moet ik nog helemaal mee aan de slag, het ging voornamelijk om de layout

De kleuren waren ook deels al bekend uit het logo, maar ik heb verschillende composities geprobeerd en deze (in overleg met hem zelf) was toch de keuze geworden
Grappig genoeg ook de eerste compositie die ik maakte. Had me weer een boel extra werk gescheeld om 'm meteen te gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')