hmm oke. Naja, geeft niks toch. Zo ben ik ook begonnen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Maar je vroeg of ik Droomwever fijn vind werken...
Ik weet en kan niet anders en dan is kunnen dus nog sterk uitgedrukt, zoals je al hebt gemerkt
Ben benieuwd wanneer we de shampootjes krijgen!?
Nah, ik begon die website waar ik het over had van die "ja we willen hem voor 200 euro" als sponsoring. Die lui hadden geen site, en dat was toch wel iets wat ik zelf miste. Dus die ben ik begonnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het nietMaar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben het niet van plan want ik heb er niet genoeg talent voor... maar wat ik me afvraag is hoe jullie dan die klanten krijgen vanuit vriendenkring enzo. Ik bedoel, weten die dat je het kunt en voel je je er dan niet lullig bij om er geld voor te vragen? Moet ik er direct bij zeggen dat ik het gewoon normaal vind hoor, dat je er geld voor krijgt, dus daarom vraag ik het nietMaar ik zou daar dus veel te schijterig voor zijn
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Litso het volgende:
Ik ben begonnen met Microsoft Frontpage
Wel een tijd Dreamweaver gebruikt, nu gewoon editplus. Even de structuur met wat divlayers opzetten en van daaruit gewoon verder bouwen
Ik ben dus echt niet van het "ooh hier is gratis". Er gaat ontzettend veel tijd inzitten, en die kan ik ook gebruiken om te fokkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
stel...vriend A heeft een beginnend klein bedrijfje of heeft er een beetje geld voor beschikbaar en weet dat EW dat wel kan. Nou ...zo dus.
Of ik hoor dat iemand dat zelf niet bij kan houden en van een offerte van een bedrijf dat dat wel even doet... nou.... dat kan EW dan voor een schijntje doen voor een vriend en hij krijgt de kans om het te oefenen en beter te worden.
Wij zijn ook wel erg van de gratis hoor. Daarom kan ik geen eigen bedrijf voeren.
Ik heb FF 2.0.0.12 en daarbij loopt onder "wie" het mail adres helemaal door in het blauwe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:21 schreef Litso het volgende:
Het is overigens nog een work-in-progress voor mijn stiefvader, maar mag ik jullie oordeel over http://www.litso.com/hapto/ ?
-edit-
ho, ik zie net dat ie in IE6 nog niet optimaal werkt, FF3 beta en IE 7 al wel, maar ik ben er ook nog mee aan het sleutelen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:22 schreef Litso het volgende:
Repareren cash ik tegenwoordig ook voor. Veel te lang gewoon gratis gedaan, na een tijdje ben je dat zat. Nu mag ik af en toe voor m'n oma, ooms & tantes of een buurvrouw wat fixen. Ideaal
Nee. Bijhouden doe ik ook. Tegen uurloonquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Litso, negers?![]()
Fijne kleurtjes inderdaad!
En als jullie nou een site hebben gemaakt en hebben afgeleverd... krijgt men daar dan ook een cursus bij hoe ze zelf teksten er op kunnen wijzigen of dingen toevoegen ofzo? Weten ze er daarna wel raad mee? Of komen ze dan elke keer weer bij je aankloppen voor elk wissewasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |