Dat is moeilijk te zeggen, je kunt gestrekt op het bankje liggen, ik denk dat je het beste op de foto's kan kijken om de grootte te bepalen. Als de halterstang er niet op ligt is ie niet zo breedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:34 schreef Firefly18 het volgende:
Hey vraag me af wat de afmetingen ongeveer zijn??
heb interesse
ok hoor het welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:04 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb zeker interesse, maar ik moet nog even kijken of ik naar tiel kan komen.
moet je wel zeggen waarheenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:10 schreef SoupNazi het volgende:
Als je het komt brengen wil ik het hele zooitje wel van je overnemen.
Hmm vanaf Tiel is Alphen a/d Rijn precies 80km volgens de ANWB routeplanner. Omdat dat 160KM op en neer rijden is moet ik dan wel 20 euro aan benzinekosten rekenen.. word wel een duur grapje, kijk maar of je daarmee akkoord wil gaan of niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef SoupNazi het volgende:
Alphen a/d Rijn
Ik wacht afquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:40 schreef SuperShark het volgende:
tvp, waarschijnlijk interesse.
Wel duur ja, maar aangezien ik zelf geen auto heb en verzenden geen optie is is het de enige oplossing. Anyway, ik zal er over denken. Welke gewichten zitten er trouwens bij? En wat zijn de afmetingen van het geheel?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:10 schreef Dokay het volgende:
[..]
Hmm vanaf Tiel is Alphen a/d Rijn precies 80km volgens de ANWB routeplanner. Omdat dat 160KM op en neer rijden is moet ik dan wel 20 euro aan benzinekosten rekenen.. word wel een duur grapje, kijk maar of je daarmee akkoord wil gaan of niet.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wel duur ja, maar aangezien ik zelf geen auto heb en verzenden geen optie is is het de enige oplossing. Anyway, ik zal er over denken. Welke gewichten zitten er trouwens bij? En wat zijn de afmetingen van het geheel?
Het breedste deel van de bank is ongeveer 50cm breed en de lengte is zo'n 120cm, hij is ook uit elkaar te halen mocht je 'm een tijdje niet gebruiken of willen vervoeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:35 schreef Dokay het volgende:
Af te halen in Tiel. Er zit totaal 16,5 KG aan elke kant van de halter. Stang is zelf iets van 15 KG. Uiteraard kun je er zelf nog gewichten bijzetten als je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |