abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57373223
lezers,

Ik zit te overwegen om een cursus bij de LOI te volgen namelijk prince2 foundation.
zie link

Aangezien de totale studie kosten 380 euro bedragen vroeg ik me af heeft iemand ervaring met deze cursus en dan ook aan de LOI?

De cursus is voor mij vooral bedoeld om verbreding van mijn huidige HBO opleiding te krijgen en PRINCE2 is een aardig aangeschreven project methodiek in de IT.

alvast bedankt
pi_57373630
Ik vraag me af of zo'n hele cursus wel nodifg is. Ik heb alleen het boekje de kleine Prince 2 besteld en heb de foundation ook gehaald.

Succes in ieder geval met welke keuze je dan ook maakt.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:27:05 #3
38161 faculty
Always around
pi_57375056
Ik heb hem dit jaar tijdens mijn studie gehaald. Als je gewoon een goed uitgebreid boek hebt waarin PRINCE2 beschreven staat haal je hem ook..
What goes around, Comes around
pi_57375545
Heb hem ook gedaan, maar dan door werk betaald (en niet via de LOI). Drie avonden theorie, een avondje vragen oefenen en hij is binnen. Theorie voor je rijbewijs is moeilijker... (maar wel vragen net zo kut gesteld )
pi_57378323
Let er trouwens wel op dat PRINCE2 langzaam de examenvragen aan het veranderen is. Waar tot een tijdje geleden allemaal MCV waren zijn ze nu langzaam MCV aan het verzinnen waarbij alle 4 de antwoorden goed of fout zijn maar dan moet je de meest logische kiezen.

Nogmaals succes!!!
pi_57379790
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:30 schreef jobosrulez het volgende:
Ik vraag me af of zo'n hele cursus wel nodifg is. Ik heb alleen het boekje de kleine Prince 2 besteld en heb de foundation ook gehaald.

Succes in ieder geval met welke keuze je dan ook maakt.
Bedankt voor de info! waar heb jij het foundation examen gedaan?

Ik zit nu in het derde jaar HBO en wil het gebruiken om een streepje voor te hebben met het solliciteren straks.
pi_57452936
Ik heb de training via mij n werkgever Logica gedaan. Ik heb dus zelf geen extern beureau aangeschreven. ook het examen kan je zelfstandig aanvragen.

Het boekje de kleine prince ofzo dat is in ieder geval een handig boekje. om vervolgens het examen aan te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')