goed gezigquote:
Ik ben tot 9 uur bezig geweest met mijn woning, vanaf 's ochtends 8 uur....quote:Op maandag 17 maart 2008 15:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
goed gezigTenminste iemand die zich aan zn voornemens houdt wat het ook is
Haselackers, tegen het fietspad aan langs de Statenweg.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Je bent toch naar Angelso verhuisd, waar eig?
Circa 300 meter denk ik, in ieder geval na de afslag naar de Boerschaplaan.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:06 schreef don-diablo het volgende:
Vrij dicht bij de rondweg dusvolgens mij woonde JDx er ook in de buurt
Whehequote:Op maandag 17 maart 2008 19:53 schreef don-diablo het volgende:
Dan weet ik zo'n beetje precies waar het is, volgens mij woont een bekende van me ook daar.
wellicht geluidsmetingen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef pekel het volgende:
Wat deden die mensjes in oranje vanmorgen langs de kant van de wegen in het centrum?zaten met oortjes en microfoontjes langs de wegen.
Zaterdag ook al. Verkeer tellenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef pekel het volgende:
Wat deden die mensjes in oranje vanmorgen langs de kant van de wegen in het centrum?zaten met oortjes en microfoontjes langs de wegen.
Serieus!?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zaterdag ook al. Verkeer tellen
Mooi beroep
1,5 uur..... en dat in een nieuwe auto.... mwoh, das zo slecht nog niequote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:16 schreef don-diablo het volgende:
En dan mag je zeker weer 2 a 2,5 uur in de auto zitten tot je weer thuis bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |