abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60003257
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:47 schreef loop het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik zal eerst eens zien bij de verzekeringsmaatschappij of het mogelijk is er opties uit te halen. De polis nog eens nagelezen te hebben keert de levensverzekering inderdaad een bedrag uit na einde looptijd en dat is handig.
Heeft die adviseur jou echt niks uitgelegd over je hypotheek, of heb jij niet zitten opletten? IK vind het namelijk een beetje raar dat je hier pas achterkomt nu de hypotheek al afgesloten is. Die adviseur heeft je toch wel verteld over verschillende hypotheekvormen en welke in jouw situatie handig zou kunnen zijn?
pi_60003586
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Heeft die adviseur jou echt niks uitgelegd over je hypotheek, of heb jij niet zitten opletten? IK vind het namelijk een beetje raar dat je hier pas achterkomt nu de hypotheek al afgesloten is. Die adviseur heeft je toch wel verteld over verschillende hypotheekvormen en welke in jouw situatie handig zou kunnen zijn?
TS heeft gewoon een Levenhypotheek afgesloten en niet gelezen (en gevraagd) waar hij zijn handtekening onder zet. Neemt niet weg dat veel tussenpersonen (en dat is de Hypotheker ook gewoon) hun klanten onvolledig informeren. Maar uiteindelijk ligt het probleem in dit geval toch echt bij TS zelf, voor zover ik kan beoordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')