Youp is daarom ook een heldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:11 schreef Osramp het volgende:
Youp van het Hek deed dat ook, maar die zeek dan over zijn vaat die die in de gootsteen had opgestapeld. En hij scheet blijkbaar regelmatig uit het raam in de dakgoot. Staat ergens in een van zijn boeken.
Ik heb een woning waar de wc verder is dan mijn wasbak en ik loop dan gewoon naar de wc hoor. Bedoel ik heb wel een beetje fatsoen ipv deze smerigheid die jij voorschotelt alsof dat iets heel normaals is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Osramp het volgende:
Wacht maar eens af als jij eens ergens woont of logeert waar de wasbak veel dichter bij is dan de wc. Wedden dat je dan ook 's nachts in de wasbak zeikt.
Ligt er maar net aan hoeveel verder het is naar de wc.....Ik vond 2 trappen af s nachts nogal ver.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:23 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik heb een woning waar de wc verder is dan mijn wasbak en ik loop dan gewoon naar de wc hoor. Bedoel ik heb wel een beetje fatsoen ipv deze smerigheid die jij voorschotelt alsof dat iets heel normaals is. [ afbeelding ] Nog ff en jij vertelt mij ook dat jij gewoon je mond aan elk pak melk/sap zet en er zo uitdrinkt ipv het in een glas te schenken.. Nou?
Ik was ook eens in de sportschool. En daar hebben ze zo'n kolen sauna. Had 1 of andere zeikmongool over die kolen staan pissen. Gevolg was dat iedereen onder de 16 jaar 4 maanden niet meer in die kleedkamer mocht.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb twee keer geplast onder de douche. een keer om tijd te winnen, maar da's niks... die ene minuut is het niet waard.
En de andere keer was de sportschool. ik was ff in de sauna cabine gaan zitten en die stond veel te benauwd zeg. Ik kwam eruit na 20 minuten, gelijk koud douchen en ik werd toen helemaal licht in het hoofd...en kon het niet meer houden.
En toen moest ik plassen, netjes in gootje gedaan.
quote:En om u verder nog eens een indruk te geven van de luxe in de showbusiness; ik heb hierachter de beschikking gekregen over een kleedkamer met een wastafel en een wc.
Ja, dat lijkt mij ook wat dubbelop, maar het is er toch allemaal maar
quote:Ik schijt ook in bad, trouwens, ik. Ja ik schijt ook in bad, he, dan zit ik zo in bad, en dan in één keer van eh, jah ik kan er niet uit, nou ja, dan FFFFFFRRRRRRTTTTT! Dan tussen het schuim kijken, van: “Zow, das niej niks.” Heerlijk vind ik dat, vind ik zoiets lekkers man. Dan zat ik zo met een meisje in bad, toen zei ik: “Schat, ik heb een verassing voor je, doe je ogen eens dicht.” Hahahahaha! En dan die kop jongen; “Ik dacht, ik hoopte dat het een ring was.” Ik zeg: “Dan doe je hem om je vinger!” Hahahahahahaha. Ojjojojoijoijoi. Maar ik hou niet alleen van stront he, ik bedoel ik hou ook van fruit. Ja tuurlijk, ik hou meer van fruit dan van stront! En weet je waarom? Stront stinkt! Neej, maar kijk, echt, dat heb je, kijk, stront stinkt, en fruit, mits vers, stinkt niet, terwijl stront stinkt juist als het vers is! Dat wil dus zeggen dat, aan de ene kant, stront en fruit, zijn aan de ene kant dan dus tegenpolen, maar ze liggen ook in elkaars verlengde. Facinerend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |