Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe gordijnen en nu viel mijn oog laatst op een retro gordijn. Dit was in de kleur groen, wit en ik dacht grijs/bruin. Nu kan ik deze gordijnen eigenlijk nergens weer vinden. Zeer irritant, want ik wil ze wel hebben!
Iemand een idee van wat ik bedoel?
Het was een soort van gestreept gordijn volgens mij..
Ja, ik weet dat er retro-behang te koop is wat er zeer cool uitziet. Maar de soort gordijnen hebben ze niet, tenminste niet gevonden toen ik er naar aan het zoeken was in de Ikea. Het gaat óf om streepje ( verticaal ) bij voorbaat met 3 kleuren streep óf een motief als een soort langwerpige bollen ( rondjes ) in bijvoorbeeld wit met rood of wit met groen ( zoals de soort behang ) - > waar ik overigens ook geen afbeelding van kan vinden
Dinsdag zag ik op de markt - regio Den Haag - bij de (gordijn)stoffenkraam : retromotieven zoals jij omschrijft: "een motief als een soort langwerpige bollen ( rondjes ) "
Oh ja, deze man staat ook in Utrecht vertelde die eens. Als je in de buurt bent : op zaterdag in Utrecht, de Breedstraat, staan een paar honderd ! kramen met gordijnstoffen !!!
Die onderste is het niet, en sorry ik woon niet in die buurt eigenlijk haha!
Maar wel bedankt voor het meedenken! Als iemand een plaatje heeft van dat retroe motief, zou die deze dan even kunnen plaatsen? Misschien weten anderen dan welke ik bedoel, ik kan geen afbeelding ervan vinden namelijk..