idd die telling heb ik ook nooit helemaal begrepenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:05 schreef LXIV het volgende:
Ik had ook 550.
Dat de telling begon bij 500 vond ik trouwens onzinnige nivelering. Zo lijkt het verschil tussen de laagste en hoogste score's kleiner. Beter wordt er 500 van de score afgetrokken, en vervolgens met 2 vermenigvuldigd. Dan krijg je 2 vs 98 ipv 501 vs 549
Dat is zodat de kinderen die 502 halen toch nog denken dat ze een hoge score hebben. Doorzichtig natuurlijk, maar als je 502 haalt heb je dat toch niet doorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd die telling heb ik ook nooit helemaal begrepen
Zegt dat je waarschijnlijk lui bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:43 schreef Jules_1313 het volgende:
Cito score zegt nog niks, had 447 (genoeg voor VWO). Zit intussen op HAVO, met cijfers voor VMBO. Dus cito zegt best wel weinig.
Onze leraren hadden geen CITO-trauma.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:19 schreef Sehaga het volgende:
Wij deden de BNT-toets ( Basis niveau test) in groep 8 in plaats van de CITO-toets. Wat is het verschil ?
Dit is het 550 meldtopic. Scheer je weg, Untermensch.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Lyzio het volgende:
547.
Nee natuurlijk niet, ben 17 oetlulquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:29 schreef helldeskr het volgende:
Wacht even...
TS stoort zich aan het feit dat er kinderen zijn die trots zijn op het feit dat ze hoge cijfers halen ?
Pannenkoek !
Dat soort kinderen moet je koesteren...wat wil je dan...breezahs die pimpen dat ze de laagste score hebben ?
TS heeft vast zelf geen kinderen...
Ach, ik vind het wel van goede opvoeding getuigen als je niet andere kinderen jouw goede cijfers onder de neus wrijft.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:29 schreef helldeskr het volgende:
Wacht even...
TS stoort zich aan het feit dat er kinderen zijn die trots zijn op het feit dat ze hoge cijfers halen ?
Pannenkoek !
Dat soort kinderen moet je koesteren...wat wil je dan...breezahs die pimpen dat ze de laagste score hebben ?
TS heeft vast zelf geen kinderen...
Dat zegt ook helemaal niet, pff, mij lieten ze ook binnen bij de uni, dus het niveau is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
uiteindelijk vrij eenvoudig VWO gehaald. En nu universiteit. Die toets zegt echt niet voor iedereen alles.
Dus pakweg 6 jaar geleden noem jij "een grijs verleden "quote:
Ach ja..natuurlijk je moet rekening houden met de rest van de kinderen die later aangepaste woordenboeken nodig hebben omdat de woordjes in de Dikke van Dale te moeilijk zijn....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel van goede opvoeding getuigen als je niet andere kinderen jouw goede cijfers onder de neus wrijft.
Ik ben wel van plan mijn (toekomstige) kinderen zo op te voeden ja. Streef ernaar om het zo goed mogelijk te doen, maar onthoud wel dat anderen lagere plafonds hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:22 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ach ja..natuurlijk je moet rekening houden met de rest van de kinderen die later aangepaste woordenboeken nodig hebben omdat de woordjes in de Dikke van Dale te moeilijk zijn....
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan mijn (toekomstige) kinderen zo op te voeden ja. Streef ernaar om het zo goed mogelijk te doen, maar onthoud wel dat anderen lagere plafonds hebben.
Je doet net alsof die kinderen beperkt worden in hun ontwikkeling als ze niet roepen dat ze de beste zijn.
Over het algemeen worden kinderen gepest om dat ze de slimste van de klas zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja ja, vooral naar beneden trappen om jezelf goed te voelen, want je kan kinderen niet vroeg genoeg leren dat de wereld keihard is
Je kan prima goed presteren zonder dat je dat doet om tof te doen op het schoolplein of je verheven te voelen boven anderen. Ik heb nergens gezegd dat je je in de klas bescheiden op moet stellen of expres lage cijfers moet halen, maar er zit een groot verschil tussen goed je best doen enerzijds, en anderen de grond in trappen anderzijds.
Door FOK! heb ik de pww verneuktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:36 schreef DuTank het volgende:
Ron ga eens geschiedenis leren jonge!
Je bedoelt zoals FOk!kers alles wat lagergeschoold is dan universiteit bashen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:40 schreef Hephaistos. het volgende:
en anderen de grond in trappen anderzijds.
Dat ja. En ze allemaal 20 meter ver kunnen pissen en een leuter van 3 meter hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef Herald het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals FOk!kers alles wat lagergeschoold is dan universiteit bashen?
Of zoals FOK!kers in dit topic allemaal 550 hebben gehaald en amper aanwezig VWO heben gepwned en nu slapend een directeur zijn van Deloitte & Touche of Ernst & Young?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |