23 heeft het er iets mee te maken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef OssieMan het volgende:
Hoe oud ben je
De eerste drie weken nadat ik was gestopt met roken heb ik gewoon NIET gepoept. Hoe kunnen die sigaretten zo'n invloed hebben...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Ps2K het volgende:
even goed poepen, dat verhelpt alle darmproblemen. Voor darmkanker kan ik je brocoli aanraden. Maarja iedereen weet dat darmkanker eigenschuld is, moet je maar vaker poepen.
Zo zie je maar weer dat stoppen met roken slecht voor je is. Daarom stop ik niet, ik maak altijd af waar ik aan begin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:43 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
De eerste drie weken nadat ik was gestopt met roken heb ik gewoon NIET gepoept. Hoe kunnen die sigaretten zo'n invloed hebben...
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
23 heeft het er iets mee te maken?
Ze is gestopt omdat ze haar lichaam niet wilde kapotmaken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef OssieMan het volgende:
Waarom ben je gestopt, was je het zat?
Of ze is gestopt omdat ze het zonde van het geld vond...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze is gestopt omdat ze haar lichaam niet wilde kapotmaken waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |