Dit is wat ik gevonden heb:quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef DuTank het volgende:
Ik heb direct x10 geïnstalleerd, update van me driver geïnstalleerd, CoD4 opnieuw geïnstalleerd.. maar ik krijg nog steeds die Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call error...![]()
![]()
![]()
Hopelijk werkt dit ook voor jou. Tenzij je een Nvidia kaart hebt...quote:I got it fixed. Heres what i did,i hope this helps anyone with the same problem.
Go into catalyst,Click the 3D tab on the left,Go to more settings,Check the "Support DXT Texture Format's" box.
Weet ik datquote:Op zondag 6 april 2008 20:03 schreef Hardrebel het volgende:
wat voor videokaart heb je?
Komen ook voor PC. Moet je extra voor dokken.quote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ow kenker, alleen voor de xbox zie ik net
Eensch.quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou net zeggen, ik betaal geen fucking centGames zijn al duur genoeg tegenwoordig
Tegenwoordig? Games zijn al jaaaaaaren vrij duur. In het gulden tijdperk waren PC games al 100-110 gulden en PS2 games waren toen ook 125 gulden. Nu zijn de meeste PC games tussen de 40 en 50 euro. Gemiddeld is de prijs zelfs wat gedaaltquote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou net zeggen, ik betaal geen fucking centGames zijn al duur genoeg tegenwoordig
PS2 games koop ik niet, die brand ik zelfquote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Games zijn al jaaaaaaren vrij duur. In het gulden tijdperk waren PC games al 100-110 gulden en PS2 games waren toen ook 125 gulden. Nu zijn de meeste PC games tussen de 40 en 50 euro. Gemiddeld is de prijs zelfs wat gedaaltPS2/PS3 games zijn vaak 60 euro dus die kosten vrijwel exact hetzelfde.
Gamen is een dure hobbie/lifestyle
Inderdaad, COD4 zie ik ook meer als iets om te doen tot Left 4 Dead uitkomt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kun je beter wachten op Left 4 Dead. Dat wordt pas een geweldig spel.
Daar heb ik geen last van eigenlijk. Speel alleen tdmquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:19 schreef Verbal het volgende:
Wat ik nog steeds moeilijk te verkroppen vind is hoe je vorm in dit spel kan variëren. De ene dag ben je aan het vlammen, de volgende dag haal je als een soort n00b amper 1 of 2 kills in een ronde
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |