( geen zin om naar de radio te lopen)
Dit is R@b z'n site. http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/
Had die uitzending niet gewoon vanochtend of vanmiddag kunnen plaatsvinden? Moeten wij hier weer de dupe worden van meneer zijn populariteit? Nee, ik vind dit beneden alle peil.
quote:
op 10-31-1999 om 10:02 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
"ik denk dat de meeste mensen het wel goed vinden" ? Ik moet hier in het forum nog de eerste tegen komen die er niet positief op heeft gereageerd !Dus niet de meeste,maar allemaal !!!
Nico begon zijn stukjes te publiceren in een nieuwsgroep *nl.actueel.big-brother* Na een paar dagen werd hij op dit forum gewezen en sindsdien plaatst hij ze ook hier
In die nieuwsgroep staan af en toe wel negatieve reacties,niet veel maar vandaar nico's "ik denk dat de meeste ze wel goed vinden"
Ik heb Nico horen zwaaien dacht ik
Rob uit
Alkmaar - zuid
quote:
op 10-31-1999 om 10:26 PM schreef Stippel het volgende:
Allemaal leuk hoor zo'n uitzending, maar is er nu niemand die zich realiseert dat we nu waarschijnlijk tot 03:00 uur vannacht op moeten blijven voor de Doordevel van vandaag? Komen we morgen weer allemaal met kleine oogjes op ons werk of school.
[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 31 Oktober 1999).]
(ps: Bientje (mijn verloren achternichtje!! wat fijn dat ik je gevonden heb), ik geloof dat voyeur wel in goede handen is bij jou... mooi zo, hij vond mij geloof ik iets te vilein.)
[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 31 Oktober 1999).]
ik ben altijd blij als zijn stukje er weer op staat,is altijd leuk om te lezen.
Hulde aan Doordevil!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |