abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211914
Kunnen we misschien zometeen commentaar op geven !!!
Van alles is weer waardeloos

pi_211915
ik luister ik luiser kan iemand het capturen?
pi_211916
waar gaat het over dan??

( geen zin om naar de radio te lopen)

Some people tell me I need help . Some people can fuck off and go to hell. Cypres Hill - illusions

pi_211917
Ik weet nog niet waarover het gaat,maar ik neem aan over FOK !
Of over zijn column's.

pi_211918
Hij had beloofd dat hij zou zwaaien, dus allemaal terugzwaaien hoor!!
mooi he, alles
pi_211919
Het begint nu ! ! ! !

Admin zondag 31 oktober 1999 @ 21:57:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_211920
ik heb uitbundig zitten zwaaien naar m'n radio
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_211921
Nico , leuk je nu eens in het echt gehoord te hebben.Ik denk dat het niet lang duurt of we komen je ook in dag- of week bladen tegen met je column's.Maar wat zei je nou? "ik denk dat de meeste mensen het wel goed vinden" ? Ik moet hier in het forum nog de eerste tegen komen die er niet positief op heeft gereageerd !Dus niet de meeste,maar allemaal !!!
Zo te horen heb je er nog echt plezier in,dus ik hoef me geen zorgen te maken dat je er binnenkort mee stopt !
Trouwens,zag je mij terug zwaaien ?

pi_211922
Er werd net gevraagd om de mp3.
hier kan je 'm downloaden met dank aan R@b,hij flikt het 'm iedere keer weer !! http://home.multiweb.nl/~eldo/doordevil.mp3

Dit is R@b z'n site. http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

pi_211923
Allemaal leuk hoor zo'n uitzending, maar is er nu niemand die zich realiseert dat we nu waarschijnlijk tot 03:00 uur vannacht op moeten blijven voor de Doordevel van vandaag? Komen we morgen weer allemaal met kleine oogjes op ons werk of school. Productiviteit nul komma nul. Enorm schadelijk voor de economie allemaal. Je zult zien dat hier aankomende week kamervragen over gesteld zullen worden.

Had die uitzending niet gewoon vanochtend of vanmiddag kunnen plaatsvinden? Moeten wij hier weer de dupe worden van meneer zijn populariteit? Nee, ik vind dit beneden alle peil.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  zondag 31 oktober 1999 @ 22:28:00 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_211924
quote:
op 10-31-1999 om 10:02 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
"ik denk dat de meeste mensen het wel goed vinden" ? Ik moet hier in het forum nog de eerste tegen komen die er niet positief op heeft gereageerd !Dus niet de meeste,maar allemaal !!!

Nico begon zijn stukjes te publiceren in een nieuwsgroep *nl.actueel.big-brother* Na een paar dagen werd hij op dit forum gewezen en sindsdien plaatst hij ze ook hier

In die nieuwsgroep staan af en toe wel negatieve reacties,niet veel maar vandaar nico's "ik denk dat de meeste ze wel goed vinden"

Ik heb Nico horen zwaaien dacht ik

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_211925
quote:
op 10-31-1999 om 10:26 PM schreef Stippel het volgende:
Allemaal leuk hoor zo'n uitzending, maar is er nu niemand die zich realiseert dat we nu waarschijnlijk tot 03:00 uur vannacht op moeten blijven voor de Doordevel van vandaag? Komen we morgen weer allemaal met kleine oogjes op ons werk of school.

--------------
Luister naar de mp3 van R@B,dan hoor je 'm zeggen dat hij beloofd dat het er om 23.30 uur is !!

zondag 31 oktober 1999 @ 23:02:00 #13
798 voyeur
bemoeit zich
pi_211926
Als ik dan een keer op mijn borst mag kloppen; wat heet naast mijn schoenen mag lopen van trots... Ik Wees Niko Op Fokzine! Ja lieve kinderen, vroeger wierp hij zijn paarlen voor de nieuwsgroepzwijnen, maar ondergetekende attendeerde hem op het geweldige publiek in Fokzine. En Hij Deed Het... en the rest is history
Here we are now, entertain us.
  zondag 31 oktober 1999 @ 23:11:00 #14
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_211927
Heb je het zo erg nodig Voyeur? Moeilijke jeugd gehad? Nooit een schouderklopje van Phileine? Wil je er over praten?

[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 31 Oktober 1999).]

Trust, but verify (Ronald Reagan)

pi_211928
Nico.........Je beloofde half twaalf
Nee hoor, geintje !
Het lekkerste (beste) bewaard men voor het laatst ! Ik zit er helemaal klaar voor

pi_211929
Toch leuk om eens de stem te horen achter doordevil, langzamerhand komen we steeds meer van je te weten... (overigens hebben danny en ik elkaar dit keer uitgescholden omdat het zo lang duurde voordat jouw item kwam; je bent erg goed voor onze vriendschap )ook ik heb hard zitten zwaaien, en volgens mij kreeg ik een knipoog van je, maar het kan dat ik me vergist heb...

(ps: Bientje (mijn verloren achternichtje!! wat fijn dat ik je gevonden heb), ik geloof dat voyeur wel in goede handen is bij jou... mooi zo, hij vond mij geloof ik iets te vilein.)

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 31 Oktober 1999).]

mooi he, alles
pi_211930
heb meteen even de mp3 van R@b gedownload en was heel leuk om te horen ja.

ik ben altijd blij als zijn stukje er weer op staat,is altijd leuk om te lezen.

Hulde aan Doordevil!!!!!!!

Lucky 13
  maandag 1 november 1999 @ 00:04:00 #18
798 voyeur
bemoeit zich
pi_211931
In afwachting van Nico's bijdrage dan maar weer wat trivialia.
Tsja, Bientje mijn jeugd ging nog wel prima; de problemen ontstonden pas op dit FokForum. Die Phileine is niet het type van de schouderklopjes. Laten we zeggen; scherpe meid! Die episode met die bijl; ach Moor kon daar weinig aan doen; er zijn impulsen sterker dan de man. Maar die vileine kaasschaaf....Ik heb het er nog wel eens over met de andere ervaringsdeskundigen hier op de afdeling urologie. Was gewoon niet nodig, ze zijn het best met me eens; dat is nu onnodig geweld.
Kijk Moor heeft zijn beperkingen en tsja een bijl is zeker niet te vertrouwen in zijn handen. Toch blijft het wat hem betreft een spontane actie van penisnijd. Phileine heeft daarentegen rare trekjes, zo'n kaasschaaf doet lelijke dingen. Zoals de chirurg het me uitlegde is juist het gebruik daarvan instrumenteeel geweest. De kansen op herstel in natuurlijke vormen zijn miniscuul. Ik zal moeten leven met plastic attributen.
Ph. is duidelijk niet alleen scherp gebekt...
Er zijn soms delen van jezelf waar je achteraf aan hecht.
Here we are now, entertain us.
  FOK!fossiel maandag 1 november 1999 @ 00:12:00 #19
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_211932
Ik zal em morgen ff downloade die mp3, ik ga nu pitte (morgen weer school )
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 1 november 1999 @ 13:50:00 #20
910 Barbie
Graduated Fool
pi_211933
Mmmmm, wat een sexy stem heb je, Doordevil! Lijkt een beetje op Herman Brood.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')