abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57693704
Renee Gielen schrijft dit:

"Ze had zelfs uitgedokterd hoe je na een dag bacardi 150 (of hoe heet die 70% troep) nog de avond door kunt trekken".

Junks en alcoholisten hoeven geen trucks te bedenken om te kunnen doortrekken.
Wat een domme opmerking.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57693959
dan ga je er van uit dat ze junk was
en niemand heeft dat tot nu toe ooit bewezen
alleen reneetje gielen heeft beweerd dat ze in een kliniek heeft gezeten net voor het reisje
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57694089
Ik ga er niet vanuit dat ze een junk was. Integendeel.
Renee Gielen schrijft dit. Mensen die niet gewend zijn te drinken gaan juist 's middags slapen en ik begreep dat dit was wat Nathalee deed.

Gewoon belachelijke aantijgingen van die Renee Gielen. Een meisje van 18 wat succesvol haar studie heeft afgerond en gaat studeren.

Je moet allemaal maar verzinnen, die onzin.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57694130
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:30 schreef johan555 het volgende:
dan ga je er van uit dat ze junk was
en niemand heeft dat tot nu toe ooit bewezen
alleen reneetje gielen heeft beweerd dat ze in een kliniek heeft gezeten net voor het reisje
Werd dat niet bevestigd door dr (stief)vader?
quote:
Natalees verslaving is bevestig door Jug Twitty, de inmiddels ex-echtgenoot van Beth, die vertelde dat Natalee onlangs in Amerika in rehab zat.
pi_57694809
Ach welnee, die Renee Gielen beweert dat een "anonieme taxichauffeur" dit die stiefvader zou hebben horen zeggen.
Renee Gielen stuurt allerlei misleidende berichten de wereld in. Beth, de stiefvader en nog een paar mensen die op dat eiland kwamen, werden op advies van de politie naar die drugshuizen gestuurd.

Renee Gielen maakt er zo'n verhaal van.
Je moet toch wat om de aandacht van de feiten af te leiden, toch?

Nee hoor, die stiefvader heeft dit nergens bevestigd. Je kunt je natuurlijk afvragen waarom die stiefvader zoiets in het bijzijn van de "anonieme taxichauffeur" van Renee Gielen wel zou hebben gezegd, maar het later niet bevestigt.

Dan weet je eigenlijk al genoeg. Allemaal geklets wat nergens op gebaseerd is, onlogisch gezwam.
En maar roepen dat ze het gaat bewijzen. Waarom is het eigenlijk intussen nog steeds niet door mevrouw Gielen bewezen dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door secunda op 29-03-2008 13:31:34 ]
pi_57695755
Kijk Renee Gielen is in feite een schaakstukje van een groter geheel .
Ze wil graag programma's maken en dringt zich enorm op bij allerlei omroepen om maar geld los te peuteren voor wat " draaidagen " .
Ze omringt zich met allerlei mediums die allerlei uitspraken doen die precies in haar straatje passen .Een andere medestander van haar is ene Bou uit Zeeland die zich mr noemt en psychologe ,deze vrouw spoort niet ,want zegt bijv dat 9/11 een aardbeving was en dat er bommen zijn ontploft in opdracht van de regering .
Zolang je maar lang genoeg ( 3 jaar nu ) blijft roepen dat de fam Holoway er zelf achter zit en verder alle andere mensen onschuldig zijn ,zullen er best mensen zijn die daar op den duur ook in gaan geloven . Het enige wat ze concreet aangeeft zijn de blik uit de ogen van een taxi chauffeur en aankomst tijden die volgens haar niet kloppen .
Ook doet Renee Gielen allerlei uitspraken waarvan ze later blijkbaar spijt heeft ,want ze kan niks hard maken .
Ze is zelfs gevraagd om hier eens mee te posten ,maar dan geeft ze geen thuis .
wllicht bang om door de mand te vallen een andere verklaring is er niet .
Ook haar trollen hebben het hier niet gered !
Mijn therorie is dat fam vd sloot en de arubaanse regering haar opdracht heeft gegeven om dit op deze manier te doen ,want het zou weleens zo kunnen zijn dat als echt alles aan het licht komt
er ook koppen gaan rollen op regerings nivo en net daaronder .
wordt vervolgd .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57696330
Bou is dat Drs. Bou van die NWO-site?

Daar stonden ook die verhalen over Joris D. De Louwesaanhangers linkten naar die site omdat de Deventer Moordzaak ook een pedofielencomplot zou zijn. Drs. Bou heeft dit zelf volgens mij nooit gezegd geloof ik, maar de Louwesaanhang verwees regelmatig naar die site.

Ik weet niet of die vrouw niet spoort, ik heb haar artikelen niet gelezen, politiekachtige site, kreeg ik het idee. Heb destijds alleen gelezen wie de posters en de vriendjes van die site zijn.
Later kwam ik weer op die site door de Natalee Holloway-zaak.

Sommige namen keren steeds terug.

Vreemd.

[ Bericht 21% gewijzigd door secunda op 29-03-2008 15:20:28 ]
pi_57696661
klopt als je zelf overal geband wordt moet je zelf wat beginnen he !
pi_57698091
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Werd dat niet bevestigd door dr (stief)vader?
[..]

Volgens Renee Gielen heeft Trina de taxichauffer dat tegen haar verteld. Jug Twitty zou dat in de taxi met Mitch Ennis (de vader van de prom date van Natalee, Henry Ennis) hebben besproken. Hierover is ook in een van de vele processen verbaal melding gemaakt.

Ik geloof niet dat Natalee in een rehab heeft gezeten, wel blijkt uit allerlei stukken dat zij tijdens het laatste jaar van haar opleiding 'ondersteuning' heeft gehad de "natural helpers group"; een programma voor drug preventie en behandeling. Wellicht dat dit voor een "rehab" werd aangezien.
--
pi_57701934
ja ach en al zal ze ergens gezeten hebben dan mag je na een tijdje de deur uit en dan ben je uitbehandeld lijkt me .
Maar iemand een stempel opdrukken zonder enig bewijs gaat me te ver
EEN junk ziet er heel anders uit dan Natalee
Veel van die programma makers roepen maar wat ,peter r de vries en renee gielen etc
een rechtbank kijkt naar Bewijs

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 29-03-2008 20:06:40 ]
pi_57702628
Natalee Holloway (in the rebound) statestieken
1 - 18419 views
2-6500 views.
3-5543.
4-4045 views
5-5542
6-6169
7-4723
8-5501
9-4539
10-3066
11-5061
12-5739
13-6029
14-6998 till now
pi_57702868
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 16:51 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Volgens Renee Gielen heeft Trina de taxichauffer dat tegen haar verteld. Jug Twitty zou dat in de taxi met Mitch Ennis (de vader van de prom date van Natalee, Henry Ennis) hebben besproken. Hierover is ook in een van de vele processen verbaal melding gemaakt.

Ik geloof niet dat Natalee in een rehab heeft gezeten, wel blijkt uit allerlei stukken dat zij tijdens het laatste jaar van haar opleiding 'ondersteuning' heeft gehad de "natural helpers group"; een programma voor drug preventie en behandeling. Wellicht dat dit voor een "rehab" werd aangezien.
Vermoedelijk heb je het verkeerd begrepen. Nathalee was vrijwilligster in de "natural helpers group".
Kan wel kloppen, want ze wilde kinderarts worden. En nogmaals, een voortraject voor kinderarts afronden op je 18e jaar, lukt niet als je drugs gebruikt. Ze deed bovendien veel meer naast haar studie, wat overigens door haar medestudenten wordt bevestigd.
quote:
Profile of Natalee Holloway
From Charles Montaldo,
Your Guide to Crime / Punishment.

Missing: Natalee Holloway participated in a trip with 125 seniors from Mountain Brook High School to Aruba in the Caribbean. In the early morning hours on May 30, 2005 Natalee was seen leaving a nightclub and getting into a vehicle. She failed to turn up Monday morning for her return flight home and she has not been seen since. Foul play is suspected in her disappearance.
Profile: Natalee Holloway was born on October 21, 1986 to Beth and Dave Holloway. She grew up in the close-knit community of Mountain Brook, a suburb of Birmingham, Alabama.
She was very popular and respected by her classmates and had a reputation among peers at being very intelligent and focused on her future. She lived up to her reputation, graduating as an honors student from the Mountain Brook High School.

Extracurricular Activities: During Natalle's high school years she participated several extracurricular activities including:
The American Field Service - A club which interacts with the foreign exchange students.
Dorians Dance Team
Future Business Leaders of America
Mu Alpha Theta - Math honor society
Natural Helpers - A peer based emotional support group.
Outdoors Club
Spanish Club
Spanish Honor Society
Spartan Pride - School pep group.
TASC - Teens Actively Serving the Community

Future Goals: Natalee received a full scholarship to the University of Alabama. She planned to major in Pre-Med, in order to pursue her goal of being a pediatrician
The "Peer base emotional support group (Natural Helpers)" staat daar ook bij.
De reden dat ze daarbij betrokken was, was echter een andere dan de reden die jij wilt suggereren.
pi_57703712
Ik suggereer helemaal niets! Ik heb andere stukken gezien en gelezen, vandaar.
--
  zondag 30 maart 2008 @ 18:25:37 #289
207372 bastibro
I`ll get there
pi_57719134
Even voor de statistiek: ik volg dit topic intensief en verwacht binnenkort nog ruim voldoende gesprekstof dus . .
pi_57724053
Johan555,

Steun voor de bewering dat Natalee in een Rehab heeft gezeten is nergens te vinden. Het enige wat te vinden is zijn suggesties, onder andere uit de koker van Renee Gielen en die NWO-site. De verhalen dat Natalee aan de drank of de drugs was (geweest) zijn hoogst onwaarschijnlijk. Stel je voor dat ze bijvoorbeeld een keertje een paar weken ziek geweest is. Dat kan natuurlijk. De meeste mensen zijn wel eens ziek. Maar als ze afwezig is geweest om af te kicken van drugs of alcohol is er ook iets aan voorafgegaan. Wanneer je zover bent gekomen dat je hulp nodig hebt, is het al flink mis en daar lijkt me in de tijdlijn geen ruimte voor gezien de studie van Natalee. Het was een meisje van 18 die al haar tijd heeft besteed aan het voltooien van haar opleiding en daarnaast ook nog andere hobby’s had.
Van een meisje van 20 of ouder, waar een paar onduidelijke jaren zijn, kun je nog denken: “hoe komt het dat je nu pas klaar bent met je studie”, maar dat was dus bij Natalee ook niet het geval. Ze heeft kennelijk nooit een jaar over hoeven doen want 18-19 jaar is de normale leeftijd om te gaan studeren. De opleiding was geen opleiding op LBO of MBO- niveau, maar op Atheneumniveau, anders was ze niet toegelaten om een artsenstudie te gaan doen. Ze was eerder aan de jonge, dan aan de oude kant. Het is vrijwel onmogelijk dat ze aan de drank of de drugs is geweest. Of ze moet al zo’n hoog begaafd kind zijn geweest die klassen oversloeg, maar dat hoor je dan weer nergens. Ze was toegelaten om te gaan studeren aan de Universiteit van Alabama. Dat verzinnen die ouders toch niet?
Je komt wel sites tegen die nare suggesties doen over Natalee en vragen of er mensen zijn die ook suggesties hebben enzo, en dat is het dan. Renee Gielen roept van alles maar ze kan niets bewijzen, simpelweg omdat het niet zo is.
Op die Holloway-case site, (link hieronder) staan bij “Other References” twee interessante kopjes genaamd
“Arbeej-postings” en “Dash-postings”. Daar posten allerlei studenten en mensen die Natalee hebben gekend. Ze schrijven ook dat ze moe worden van al die rotverhalen over Natalee.
Die rotverhalen komen dan weer van mensen die haar niet gekend hebben.
Ze had contant geld, haar mobiel en haar paspoort in haar hotelkamer laten liggen. Erg waarschijnlijk voor een junk, vind je niet?
Bovendien had ze tegen Deepak of Kalpoe gezegd dat dit haar laatste avond op Aruba was en dat ze morgen zou teruggaan. Dat zeg je toch niet als je niet naar huis wilt?
Maar ja, zoals je zelf al eerder aangaf, als je het maar vaak genoeg blijft herhalen, zijn er vanzelf mensen die het gaan geloven. Ik snap ook niet waar die NWO-site en Renee Gielen hun verhalen op baseren.

Vermoedelijk gebakken lucht.

http://www.hollowaycase.com/

[ Bericht 1% gewijzigd door secunda op 30-03-2008 21:58:30 ]
pi_57724661
Tussen een junk en die perfecte dochter zoals haar moeder haar omschrijft zit ook nog veel hoor.

Ik geloof gewoon niet dat ze zo perfect was als Betty wil doen vermoeden. Dat wil niet zeggen dat ik denk dat ze dag en nacht aan de alcohol en drugs zat. Wat hier ook niemand beweert overigens.
pi_57725273
Heb je dat filmpje gezien op uitzending gemist van .man bij hond van 04-02-2008 ?
Daar komt nederlands "Topmedium " Henny Stoops aan het woord over de Holloway zaak .
Ze rolt met haar ogen omdat ze ze contact heeft met een dame uit de 13e eeuw die haar influisterd hoe en wat er gebeurd is op Aruba !
Wetenschap van het allerhoogste niveau !
She is between very rich people now .En she is a sexslave now !

Voorspellingen 2008 van Henny Stoops:
Het Fundamentalistisch–Extremisme rukt steeds meer op en men kan beter hier vertrekken uit Europa wat ik vorig jaar ook al heb gezegd
Presidentsverkiezingen in Amerika wordt nek aan nekrace van Hillary Clinton en Giuliani?
Wat Maxima betreft, voor degene die mijn voorspelling niet kennen van sept.2005. Toen heb ik voorspeld dat ze na 2 a 2,5jr zwanger zal worden van de beloofde tweeling!!!!!!!
Dus mensen kan dit elk moment komen of al zijn.
Die heeft echt het iq van een vuurvlieg .

Dat Renee Gielen zich met dit soort mensen omringt , geeft het nivo van hun operatie wel aan

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 30-03-2008 22:43:24 ]
pi_57753950
ben ik nu er weer in ??? als ik ook een weekkie weg ben gelijk problemen
pi_57753967
computers ??? vreemde dingen hoor , ben uitgelogd en kan toch reactie geven , maar niet inloggen , maar goed zeker een achterdeur die open sta ???

ik ga weer lezen , maar waar staan we ergens op fok forum nou ???

joran555 al een foto van het straatje achter CnC voor handen ??? wil nog steeds weten of je rechtsaf KAN en MAG ?? uit een verklaring van joran zegt hij dat hij instucties gaf om linksaf te gaan , wat er op zou wijzen dat je ook rechtsaf zou mogen , maar zeker weten doe ik dat nog steeds niet.

verder vraag ik me nog steeds af tot hoelaat de bussen rijden van oranjestad naar noorden ( hollyday inn hotel) , ik krijg nog steeds geen 40 personen in 2 minuten weg , dit kan alleen als er net een bus langst was geweest maar hier in holland rijden er om 1:00 snachts geen bussen meer, op aruba wel ??

als met taxi 40 man weg moeten lukt dat niet in 2 minuten, en waar is dan de opstelplaats voor al die taxi's ??
pi_57754920
Another lost person in Aruba. spring 2004

This young man was lost in Aruba in the spring of 2004. The mother still has no clear answer as to what happened to Max. No death certificate, no police report, and no help from the US or Aruban government. He went out on a jet ski with someone from the hotel that they were at, and never came back. Lost at sea.
pi_57755185
wb duikkie!
pi_57759215
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 09:12 schreef johan555 het volgende:
Another lost person in Aruba. spring 2004

This young man was lost in Aruba in the spring of 2004. The mother still has no clear answer as to what happened to Max. No death certificate, no police report, and no help from the US or Aruban government. He went out on a jet ski with someone from the hotel that they were at, and never came back. Lost at sea.
[ afbeelding ]
vraagje , is het wat om mijn schoonmoeder een reisje naar aruba kado te doen , met tripje om de zee te ervaren ???
pi_57759678
Hier verteld rob iets meer over de verdwijning van MAX

Here's what I know and it comes from Max's Mom Yvonne and my own research.

Prior to the trip to Aruba in 2004, Max's Father George died. This occurred 18 months before the trip. Yvonne had two children with George. Max and Dominique. These are Yvonne's only children. Max was the older and Dominique about few years younger. Dominique was born a premature baby and has had some challenges related to that.

After the death of George the family began to heal and celebrate that they were still a family and a strong one at that. They decided to take the trip to Aruba to celebrate they were all still together and going strong. Losing the Father had to be a big blow to young small children.

When they arrived on Aruba they were booked at La Cabana and were having a terrific time. A few days into the trip a man named David Stacey Sr. (age 52 approximately) and his adopted son David Stacey Jr (Age 31 approximately) indicated that they had been watching the kids on a pool slide and in the rec room. Yvonne found out that David Stacey had recently adopted David Stacey Jr. I'm not sure when she discovered he adopted Mr. Stacey Jr. She thought it was odd that an older man was adopting a fully grown man. I do not know David Stacey Junior's given name.

The Staceys inserted themselves in the daily activities of the DeVries. David Stacey Jr. asked Max to play pool in the rec room and Yvonne said that would be ok. Yvonne indicated that she felt later (looking back) that they were stalked by the two. Perhaps the Staceys thought Max might be an easy mark as there were no older men around - no father.

Yvonne budgeted the trip and felt that doing each water sport activity would be sufficient. She did not plan on two or three adventures on each of the activities. Some of these can be rather expensive. Jet-Skiing is about 35 dollars for a half an hour.

Max had already done the majority of the water activities when David Stacey Jr asked Max to go Jet Skiing. Yvonne said no. He had already gone and she didn't want to pay. DS Jr said he would pay. Yvonne reluctantly agreed. When Max returned from the Jet Skiing he told his mom that they had broken the rules of the Jet Ski company and had gone beyond a sand bar. Yvonne was disappointed that Max had broken the rules but glad he had told her the truth. Max always told the truth according to Yvonne and she was glad to know he had that character.

A few days later (could be even the following day) David Stacey SR. asked Max to once again to go Jet Skiing. Max said he could not. He had already been twice and he said no way would his mother allow it after he had broken the rules and she would never pay for it.

David Stacey Sr said he would ask Yvonne and he would pay for it. Yvonne was approached by David Stacey Sr and she reluctantly agreed to keep from disappointing Max. She did not want Max to go again, but did agree.

Max promised that they would not go beyond the allotted time or distance. David Stacey Sr and Max departed.

Approximately 45 minutes later Yvonne was starting to worry as they should have been back a few minutes prior. They did not return. Yvonne alerted Beach Patrol and they started to inquire where the two were. I guess they radioed around to find them and no luck. The Jet Ski company then started to also look. They knew they should have been back by then. The Jet Ski company knew were missing first as the time had expired on their session. Yvonne was getting very worried as Max had said he would not break the rules.

The Jet Ski company gave instructions prior to departure about what to do in case of a stalled Jet Ski. They were to tie the skis together front to back.

David Stacey Sr was found in possession of both Jet Skis roughly six miles out and off shore and six miles down from La Cabana. This would be off the southern coast of Aruba in the area of Savenata. The Jet Skis were not tied in the proper fashion.

When David Stacey Sr was found he had scratches all over his body and a few bruises. Yvonne was told that ONE person was found. Yvonne immediately knew it was not Max or they would have told her Max was found to relieve her worry. Yvonne and Dominique were taken to the Polis station. I'm not sure which one, most likely Bubali as that was the closest station to La Cabana.

When she arrived at the station David Stacey Sr. was not around. Yvonne asked where Mr. Stacey was and a polis officer told her he was in the shower. She asked why he was allowed to take a shower and was told he was cold and they allowed it. She immediately knew all evidence was most likely gone. This is when she discovered the scratches and bruises on David Stacey Sr.

David Stacey Jr. is not indicated to be at the polis station at this time. David Stacey Sr said that Max has fallen off of his jet ski and went under the water and did not re-surface.

Yvonne gave a statement and David Stacey Sr also gave his version of the events. The "loss" of Max is considered an accident. There was no desire to investigate David Stacey Sr or David Stacey Jr. by the polis investigators. It was all over lickity split. Yvonne decided it was time to leave. She did not wish to stay on Aruba. While at the airport she saw the Staceys leaving also. David Stacey Sr only had a small bag and no other luggage. She wondered how someone could be on a trip for a week or ten days and have no luggage.

To date, almost 4 years, Yvonne has received no official documents from anyone on Aruba. Max is not classified as dead and there is no death certificate. Again, NO DOCUMENTS. Yvonne has indicated to me she is wrought with worry that Max is / was a sex slave, and could be a drug mule.

After returning to the States and Michigan, Yvonne started the Max to the Millions foundation in Max's name.

http://www.maxtothemillions.com/

Several posts from my blog about Max DeVries.

http://zoltanzion.blogspot.com/2007/05/max-devries.html

http://zoltanzion.blogspo(...)llions-reminder.html

http://zoltanzion.blogspo(...)llions-reminder.html

This one has a good bit of info
http://zoltanzion.blogspo(...)-propaganda-and.html

More info here
http://zoltanzion.blogspot.com/2007/03/what-is-aruba-hiding.html

Dirty Cops involved in Natalee's and Max's cases respectively.
http://zoltanzion.blogspo(...)lack-of-it_7767.html

Max to the Millions helps others
http://zoltanzion.blogspot.com/2007/03/pay-it-forward.html
pi_57759829
is wel een idee duikie
pi_57759843
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')