quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan!
[..]
Ook een goed plan!
[..]
Uitstekend plan! ga ik zeker doen!
Ja. Dan kun je na het douchen lekker rozig je bedje inquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:22 schreef ScarFace- het volgende:
`S avonds douchen in plaats van `s ochtends helpt ook.
Slaap lekker Martquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, nu is wel een mooi moment om toch even wat nachtrust te gaan pakken.
Trusten Hounietquote:
Vind het zelf ook lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dan kun je na het douchen lekker rozig je bedje in
Zit je in een studentenhuis?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vind het zelf ook lekker![]()
Doe het alleen niet zovaak vind `s ochtends ook wel lekker, en de rest hier in huis vind het geloof ik niet zo geweldig als ik rond een uur of 12-1 ga douchen, zouden ze nog weleens last van kunnen hebben.
En ze beginnen al zovaak over geluid wat te hard staat etc.
En als ik moe ben ga ik liever gelijk mn bed in, tv kijken, maar douchen is wel fijner.
En elke dag 2 keer douchen is ook weer zowat.
Nope, woon bij mn ouders in en heb een zus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit je in een studentenhuis?
Oh okey, omdat je het over 'het huis' had. Lui die in een studentenhuis wonen, spreken meestal zo over hun woningquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope, woon bij mn ouders in en heb een zus.
''Het huis'' heb ik niet genoemdquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey, omdat je het over 'het huis' had. Lui die in een studentenhuis wonen, spreken meestal zo over hun woning
Hehe, oke. Ik ben nogal moe dus niet scherp meer!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:01 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
''Het huis'' heb ik niet genoemd![]()
Ik zit overigens altijd te kloten met die ''''''''''''''' citeer haakjes.
Hoe ik ze moet gebruiken, geen idee
Riiiiick houd je wakkerquote:
Rick is een baasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Riiiiick houd je wakker![]()
Slaap lekker, ik ga ook zo, hier blijft het toch nog wel ff stil dus hou ik het op fok voor gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |