competitie misschien wel, maar de beker????quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:25 schreef Blawh het volgende:
We zullen in de beker en competitie overleven.
quote:
En waarom zou dit niet lukken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
competitie misschien wel, maar de beker????
ROFL!
Ik denk eigenlijk nog niet verder dan zaterdag, ben donders zenuwachtig voor komend weekend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef Remzz het volgende:
Ik zit hem me nu ook al te knijpen voor woensdag
Jij neemt de honneurs voor mij waar dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Damzkieee, ik ben ook best zenuwachtig. Heb wel weer zin in een bekerfinale in de Kuip. De vorige vijf keer is dat me uitstekend bevallen
Misschien moet iemand in photoshop gewoon effe een mooie collage maken, dat we die kunnen gebruiken bij elk nieuw topic. Deze OP ben ik beuquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Edit: Zal ik die kruisjes in de op maar vervangen?
Joa en het het Heracles Info kopje mag ook wel iets korter als ik kritisch mag zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nog niet verder dan zaterdag, ben donders zenuwachtig voor komend weekend.
Best wel bizar dat 3 wedstrijden in 1 week grotendeels je seizoen kunnen bepalen.
Edit: Zal ik die kruisjes in de op maar vervangen?
Zie vorige bericht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:42 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Joa en het het Heracles Info kopje mag ook wel iets korter als ik kritisch mag zijn
dat klopt... ik volg heracles niet goed sinds de winterstop....quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan volg jij Heracles niet goed sinds de winterstop. Ik hoef niet altijd negatief te zijn toch?
Komt helemaal goed. Dan drink ik met Blawh wel een biertje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij neemt de honneurs voor mij waar dan?
Die info staat op Heracles.nl bij historie, ik heb zelf aangevuld met de laatste 2 jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:47 schreef Blawh het volgende:
Photoshoppen kan ik niet, dan mag iemand anders het doen. Ik zal wel eerst ff beetje inkorten en kruisjes vervangen. Zal de wiki nog niet definitief vervangen... wil de vorige maker niet voor de schenen schoppen.
Bellen jullie me dan welquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Dan drink ik met Blawh wel een biertje.
Tuulk wa.quote:
Jij bent daar toch zo goed in.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die info staat op Heracles.nl bij historie, ik heb zelf aangevuld met de laatste 2 jaar.
We hebben lang gebruik gemaakt van deze OP, dus de maker zal het vast niet erg vinden als we hem gaan vervangen. Nu nog een photoshopper
quote:
Hopelijk geen Amstel Lite dit keer in de kuip, anders neem ik ook een colaatjequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
@Heineken:
Ligt eraan hoe ik me voel, misschien wordt het ipv een biertje wel een colaatje.![]()
Ik win liever zaterdag dan woensdag. Competitie blijft het belangrijkste.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk geen Amstel Lite dit keer in de kuip, anders neem ik ook een colaatje
Maar goed, eerst woensdag maar winnen. Gaat heel lastig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |