abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211909
Vandaag vond Ruud het nodig om zijn mening te geven over de situatie in Cuba. Al snel bleek dat hij direct door de mand valt indien hij een ander ondewerp aansnijdt dan sex of voetbal. Volgens hem is de armoede in Cuba veroorzaakt door de boycot van de Verenigde Staten. Dat de armoede mogelijk veroorzaakt wordt door het falende communistische systeem is bij hem niet bekend. Ruud leest waarschijnlijk geen kranten, want hij sprak in lovende bewoordingen over Fidel Castro en Che Guevara. Dat de mensenrechten in Cuba op grote schaal worden geschonden, en de bevolking wordt onderdrukt door het communistische bewind is bij hem niet bekend.
Wat mij betreft vliegt deze nitwit er als eerste uit.
  zondag 31 oktober 1999 @ 20:31:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_211910
quote:
op 10-31-1999 om 08:27 PM schreef bill het volgende: Vandaag (...)vliegt deze nitwit er als eerste uit.

Goeie strategie om op deze manier alle Cubaanse immigranten in Nederland voor zich te winnen. Waarschijnlijk paait hij in de volgende uitzending de Yanks door alle begrip op te brengen voor het inbrengen van (Cubaanse) sigaren in stagiares.
Haalt gelijk bij rechter.
  zondag 31 oktober 1999 @ 23:04:00 #3
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_211911
quote:
op 10-31-1999 om 08:27 PM schreef bill het volgende:
Vandaag vond Ruud het nodig om zijn mening te geven over de situatie in Cuba. ... Volgens hem is de armoede in Cuba veroorzaakt door de boycot van de Verenigde Staten. Dat de armoede mogelijk veroorzaakt wordt door het falende communistische systeem is bij hem niet bekend. Ruud leest waarschijnlijk geen kranten, want hij sprak in lovende bewoordingen over Fidel Castro en Che Guevara. Dat de mensenrechten in Cuba op grote schaal worden geschonden, en de bevolking wordt onderdrukt door het communistische bewind is bij hem niet bekend.
Wat mij betreft vliegt deze nitwit er als eerste uit.

Hij weet dat er armoede is in Cuba, en dat er een boycot is van de VS? Hij weet Fidel te binden aan Cuba? Dan weet-ie meer dan de meeste simpele zielen die dagelijks bij mij door de straat fietsen hoor
(nou woon ik ook in een rare straat, da's waar)

Murphy

[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 31 Oktober 1999).]

pi_211912
Ik vind het vreemd dat Ruud zowel fan is van Fidel Castro als van Che Guevara. Dat lijken me toch twee concurenten van elkaar.
Je kan niet voor alle twee zijn!
Ik ben ook niet voor Feyenoord en Ajax
  maandag 1 november 1999 @ 18:09:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_211913
Ruud is op Cuba geweest, hij had het over de armoede daar maar dat de mensen meer tevreden waren met weinig en de touwtjes aan elkaar knopen.. hij relativeerde de situatie in het BB huis aan deze persoonlijke observatie.. is daar iets mis mee ofzo.. of zijn we allemaal in cuba geweest?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')