Oh wel, de baan is opgezegd, en de moestuin wordt momenteel gespit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:53 schreef LXIV het volgende:
Hoe staat het nu met de autarkie, S?
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:04 schreef Z het volgende:
Is Stad een dorp?
Nou, ik heb al wel wat gesolliciteerd, maar het valt toch niet mee. Een functie als buurtmanager, om de leefbaarheid van achterstandswijken te verbeteren, leek me erg leuk. Niet altijd achter het bureau zitten, iets maatschappelijks doen en ook nog een goed plan er voor ontwikkelen. Het lijkt zelfs een beetje op hetgeen ik in A. gedaan heb. Maar er zijn meer mensen die hierop solliciteren, en een oud-politieagent, welzijnswerker oid heeft toch meer specifieke ervaring op dat vakgebied. Ik denk dat ik het ook goed kan, maar goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh wel, de baan is opgezegd, en de moestuin wordt momenteel gespit.
Ik moet vandaag studeren op de juiste wisselteelt, dan kan ik daarna bedden maken. Met wat meer of minder mest per bed.
Er is het goede voornemen een en ander ietwat fotografisch vast te leggen, om er verslag van te gaan doen in een F&F topic. Maar ja, eerst zien, dan geloven.
Hoe is het met jouw voornemens? Al een goedbetaalde baan waarvoor geen kwalificaties benodigd zijn en toch veel vrijheid laat opgeschept? En/of een nieuw huis met ruimte voor moestuin?
Of zit Prul nog driehoog achter met een godvergeten en vervaarlijke aanblik biedende vader?
Je klinkt buitengewoon geschikt om op een vmbo-school te werken. Buurtmanagen, leefbaarheid van achterstandswijken verbeteren, reclassering, nieuwe media, héél veel leidinggeven.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik heb al wel wat gesolliciteerd, maar het valt toch niet mee. Een functie als buurtmanager, om de leefbaarheid van achterstandswijken te verbeteren, leek me erg leuk. Niet altijd achter het bureau zitten, iets maatschappelijks doen en ook nog een goed plan er voor ontwikkelen. Het lijkt zelfs een beetje op hetgeen ik in A. gedaan heb. Maar er zijn meer mensen die hierop solliciteren, en een oud-politieagent, welzijnswerker oid heeft toch meer specifieke ervaring op dat vakgebied. Ik denk dat ik het ook goed kan, maar goed.
Iets met reclassering lijkt me ook wel leuk, maar daar geldt natuurlijk hetzelfde voor als bij bovenstaande.
Nu ben ik hiernaast ook nog afgestudeerd IT'er, alhoewel mijn kennis op dit gebied niet meer up-to-date is. Dit compenseer ik dan met een enorme berg aan managementervaring en leidinggeven. Een veelgezochte en goedbetaalde combinatie. Alleen vind ik dát weer niet zo interessant. Misschien dat ik dit ga doen als ik echt niets anders vinden kan.
Nou, die jongetjes daar kan ik wel aan. Met dat bijltje heb ik al vaker gehakt natuurlijk. Waren de ouders hogelijk verbaast dat ze bij ons wél hadden leren luisteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je klinkt buitengewoon geschikt om op een vmbo-school te werken. Buurtmanagen, leefbaarheid van achterstandswijken verbeteren, reclassering, nieuwe media, héél veel leidinggeven.
Herculaneum.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:01 schreef thaleia het volgende:
Dierenseks is momenteel hoogst actueel he. Maar dat gaat dan weer niet over seks tussen dieren onderling. Actueler is dus dit plaatje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |