Hoewel 'n drogist die zachtjes naar peperemunt en menthol tumtummetjes geurt wel gaat. Het àllerergste is natuurlijk wierook. Winkel, huis - waar wierook wordt gebrand zul je mij nimmer weer aantreffen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef Z het volgende:
Waar ik echt de pest aan heb zijn drogisterijen en parfumerieën. Nergens voel ik me minder op m'n plaats dan daar, vooral parfumerieën. Die geuren, het personeel, walgelijk.
Noodgewongen (kind) kom ik nu regelmatig in de Etos, daar ben ik nu wel aan gewend, maar graag kom ik er niet.
30 graden in de wasmachine. 't Eerste waar ik naar keek toen ik thuis kwam.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja, moet het nou naar de stomerij of kan het in de wasmachine?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
30 graden in de wasmachine. 't Eerste waar ik naar keek toen ik thuis kwam.
Gaat het wel eens mis, dat je iets in de was gooit wat naar de stomerij had gemoeten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Gellius het volgende:
Daar kijk ik nu dus nooit naar.
Oh, jij komt ook echt bij de stomerij?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:49 schreef Gellius het volgende:
Nou nee: zoiets voel je wel aan toch?
Ik ook. Jasjes kun je nu eenmaal niet wassen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:54 schreef Gellius het volgende:
Zeker. Met het goeie goed.
Ik draag (gelukkig) nooit dat soort jasjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ook. Jasjes kun je nu eenmaal niet wassen.
Dat doe ik dan weer wel. Ik strijk zelfs mijn spijkerbroeken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef thaleia het volgende:
Man, ik strijk niet eens. Ja, bloesjes. Daarom heb ik ook al tijden geen bloesje meer aangehad.
Ik doe een bloesje aan onder een trui. En soms onder een jasje (maar dan strijk ik natuurlijk alleen de kraag!)quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef thaleia het volgende:
Man, ik strijk niet eens. Ja, bloesjes. Daarom heb ik ook al tijden geen bloesje meer aangehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |