Mutsje, laat die onzin maar gewoon weg. Snap je echt niet dat voor de COS dit niet zo belangrijk is ? In tegenstelling tot nolife hebben de meesten hier wel een life en trappen niet in die gescripte onzinnige groepsgesprekken, alleen opgezet om TV-minuten te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:22 schreef Musje456 het volgende:
(....)
van nowlive of nolife, met gevaar dat coldstar me opnieuw aanvalt dat met dat ik op moet zouten :|
Ik vond echter weinig in de cos hierover terug
Ik las bij de buurtjes dat Mike een vrije dag heeftquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Verida het volgende:goedemorgen
Is Mike niet naar zijn werk gegaan?
Krijgen hij en Dellie dagelijks rijles?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens allen!![]()
Las net dat er om 12 uur een vliegtuigje komt en om 13 uur nog eentje.
Hoop wel dat Huub dan aanwezig is, hij moet ook motorrijden volgens mij.
Yep, gisteren voor het eerst allebei en volgens mij lessen ze minstens 3 keer per week.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijgen hij en Dellie dagelijks rijles?
Waarom dan? Heeft hij al een vrije dag verdiend? Hij werkt nog niet eens twee weken. Het hele 'zwerver gaat werken project' zal wel mislukt zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik las bij de buurtjes dat Mike een vrije dag heeft
Brian en Claudiaquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:17 schreef Kaat38 het volgende:
Wie heeft er uitslaapdag vandaag?
Ik hoorde Amanda gisteren nog wel zeggen dat haar paaldanslessen en optredens, waarschijnlijk niet meer doorgaan...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, gisteren voor het eerst allebei en volgens mij lessen ze minstens 3 keer per week.
Geen idee, maar Brian wil na DGK met hem on tour door A'dam, om andere zwervers te helpenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan? Heeft hij al een vrije dag verdiend? Hij werkt nog niet eens twee weken. Het hele 'zwerver gaat werken project' zal wel mislukt zijn.
Hij moest geloof ik naar de kaakchirurg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan? Heeft hij al een vrije dag verdiend? Hij werkt nog niet eens twee weken. Het hele 'zwerver gaat werken project' zal wel mislukt zijn.
Ook goedensmorgens! Mooi, dan ziet Huub in ieder geval zijn vliegtuigje, geen idee voor wie dat andere vliegtuigje is eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:25 schreef Margo37 het volgende:
Volgens mij heeft Huub morgen weer rijles en Mikey moet vandaag naar de tandarts, info van NOWLIVE![]()
![]()
goeie s'morgens
Ze zijn allebei voor Huub, 1 vd fans van Nowlive en 1 van zijn franse fansquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook goedensmorgens! Mooi, dan ziet Huub in ieder geval zijn vliegtuigje, geen idee voor wie dat andere vliegtuigje is eigenlijk.
Misschien voor Fries? Vind ik de enige leuke buiten Huub om in de kooi.
Wat gaaf! Dat van de fanse fans heb ik niet meegekregen, hoeveel franse fans heeft hij dan wel niet?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei voor Huub, 1 vd fans van Nowlive en 1 van zijn franse fans
gaan ze zijn bek dichtnaaien?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij moest geloof ik naar de kaakchirurg.
Huub weet het zelf ook niet precies, af en toe krijgt hij een telegram van ze of een bos bloemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Dat van de fanse fans heb ik niet meegekregen, hoeveel franse fans heeft hij dan wel niet?
Wel apart hoor dat mensen uit oa. Denemarken, Amerika, Duitsland en blijkbaar ook Frankrijk de Gouden Kooi volgen.
Ik heb er zin inquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Huub weet het zelf ook niet precies, af en toe krijgt hij een telegram van ze of een bos bloemen.
Hé Kaat, niet dat het me ene donder aangaat, post je ook nog bij de buren?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Zelf ooit vliegtuigje van buren geregeld en onwijs leuk om te doen was dat.
Wel jammer dat hij al getipt is maar precies wanneer weet hij nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |