abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 31 oktober 1999 @ 19:49:00 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_211877
Nou, het was echt niks dit keer. Ze hebben de hele week uitgesmeerd over 50 minuten en dan nog 5 min Anouk.
Is dat de reden waarom tegen achten er nog geen topic is gemaakt waarin de uitzending wordt besproken? Omdat niemand het meer interesseert?
Kan het me goed voorstellen. Mij namelijk ook niet. Wat zullen ze nu weer verzinnen om het spannend te maken?
  Redactie Frontpage zondag 31 oktober 1999 @ 19:51:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_211878
shit, moet natuurlijk 31 oktober zijn. Heb nog steeds een jetlag van dat uur extra slaap:-))
  zondag 31 oktober 1999 @ 19:51:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_211879
De zondag aflevering gebeurt uberhaupt nooit wat in. Vandaag was geen uitzondering..BORING
  zondag 31 oktober 1999 @ 20:06:00 #4
1400 Chafre
who am i...
pi_211880
Er word veel tijd besteed aan het in beeld brengen van gepraat over sex... terwijl ze het toch echt wel over andere dingen hebben.
Populair doen van de regie?
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_211881
Wel één leuke opmerking van K. "ben jij de nieuwe bewoonster??" Anouk: "Nee, ik ben Anouk". Hoe suf kan het nog worden?
heb ik niet
pi_211882
quote:
op 10-31-1999 om 08:06 PM schreef Chafre het volgende:
Er word veel tijd besteed aan het in beeld brengen van gepraat over sex... terwijl ze het toch echt wel over andere dingen hebben.
Populair doen van de regie?

'K weet het niet. Volgens mij is Ruud daar toch erg veel mee bezig. Maar dan nog. Een koude douch c.q. weer 's onder het bed kruipen zou ons veel van dit soort 'leuke' gesprekken besparen.

heb ik niet
pi_211883
Ben ik dan de enige die de uitzending van vanavond hilarisch vond? Ik kwam echt niet meer bij van het lachen bij "Een nieuwe bewoonster!" "..Nee, ik ben Anouk!"
En toen Ruud ging vertellen wat hij mooie vrouwen vond.. 8-D Ha Ha Ha!!
"Ik vin die spleet zo mooi, weet je wel!" "Dan kom me maatje gelijk omhoog, als me vriendin zo kijk, weetjewel?"
hahaha
^_^
pi_211884
Thanks Alkyone voor de tip

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 31 Oktober 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_211885
Allemaal herhaling inderdaad, VOO mag wel oppassen dat we niet allemaal naar "onderweg naar Morgen" gaan kijken . En ook vindt ik dat Ruud wat zich in mag houden want ik vindt dat geleuter telkens over "sex", "lekker lijf tegen me aan" en "lekker kontje" af en toe irritant aan het worden.

Als je goed opgelet hebt hoorde je dat zelfs al toen Mona haar verhaal deed waarom ze vertrok. Ten eerste zat hij te rommelen in de envelope, beter tijdstip had hij niet kunnen nemen en hij zei kort daarom, "ik hoop wel dat er vrouwen komen he, want kan dat niet missen"

Ik ben echt niet preuts ofzo hoor maar het kan minder. Ruud moet oppassen denk ik want dadelijk wordt die nog genomineert ook

pi_211886
oeps sorry, twee keer in het forum..Ik ben hier vandaag voor het eerst dus neem me het niet kwalijk.
  zondag 31 oktober 1999 @ 20:59:00 #11
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_211887
quote:
op 10-31-1999 om 08:52 PM schreef oliebol2000 het volgende: Allemaal (...)oppassen denk ik want dadelijk wordt die nog genomineert ook

Hi O2K,

Vond het wel amusant. Willem over die spiegeleieren, of Ruud over zijn mislukte poging om tepels hard te krijgen. Dat kon Willem nog wel eens heel wat stemmen kosten van spiegeleierige vrouwen.

Haalt gelijk bij rechter.
  zondag 31 oktober 1999 @ 21:01:00 #12
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_211888
Agree oliebol,

Ik (M) vind Ruud ondertussen een vieze oude vent worden. Hij moet er niet zoveel over zeuren en er gewoon s wat vaker aan trekken. Gezeik.

En ook zijn wijze opmerkingen over hoe het leven in elkaar zit plus het ge-emmer over voetbal met Willem, begint me danig de keel uit te hangen.

Dat ze nog even aan Anouks kont mochten zitten, en dat ook nog deden!?!
Voer voor psychologen.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_211889
Ruud moet oppassen denk ik want dadelijk wordt die nog genomineert ook
[/quote]

Oh, wat erg. NOT.
Zolang Paul de L. hem zo goed blijft immiteren vind ik het best. "Dat vind ik nu echt te gek. Weet je?"

heb ik niet
  zondag 31 oktober 1999 @ 21:08:00 #14
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_211890
Worden we BB een beetje zat? Ik heb het deze week een aantal keer gemist en met de aflevering van vandaag was ik meteen weer op de hoogte en heb totaal geen dran (meer) om er naar te kijken.
Ik merkte ook al dat ik Ruud nu ook wel gehoord had en inderdaad met die suffe verhalen over vrouwen maakt hij zich niet populair.
Het viel me op dat Bart daar niet echt mee mee deed en dat Karin zo nu en dan iets 'wijs' tussendoor zei. Toen Ruud zijn ideale vrouw aan het beschrijven was zei zij iets over karakter, go Karin go tussen simpele zieltjes die alleen hun pik achterna lopen en verhalen hebben over lekkere vrouwen terwijl ze zelf zo lelijk zijn als de nacht, yeah!

Karin houd zich wel goed staande zeg. Petje af voor haar.

Lijkt me leuk als Ruud een keer genomineerd wordt (door de niewelingen eventueel). Hij zal er wel erg emotioneel op reageren.

fake a dream
pi_211891
haha ik heb zo gelachen

"ben jij de nieuwe bewoonster??? "

"nee ik ben Anouk"

en Karin meende het ook nog.....

Some people tell me I need help . Some people can fuck off and go to hell. Cypres Hill - illusions

zondag 31 oktober 1999 @ 21:10:00 #16
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_211892
Ja dat was inderdaad erg goed van Karin, het viel me op dat Anoek ook al uit een potje zat te drinken, zijn de glazen stuk??? ik heb dit al eerder gesignaleerd.

fake a dream
pi_211893
Big Papa zo is het, hij moet niet zeuren laat die dan vaker onder het bed gaan liggen. Ik heb dat dus ook dat ik vaker mijn irritatievoelsprieten opsteek. "korte rokjes en dan die benen dat vint ik zo erotisch"...en dan dat GLUB geluid erbij..brrrrrrr

Bird, ja je hebt wel gelijk dat die immitatie van hem wel goed is bij Paul de L. Maar als Ruud zo door blijft gaan ben ik bang dat die het voor zichzelf verpest....

pi_211894
Respect voor Karin, inderdaad dat is hier ook al gezegd en dat mag gezegd worden. Ik heb bewondering voor haar en dat borstenverhaal van Ruud zal haar zeker pijn hebben gedaan want ze heeft al wat doorgemaakt met haar gezondheid zoals ze heeft verteld. Je zag haar ook wat verbitterd kijken, nee Karin , alle respect, GO Karin Go!!!!!!!!

hahaha, Ruud nomineren dat zou wat worden.

Zo dat moest ik ff kwijt

zondag 31 oktober 1999 @ 21:20:00 #19
572 Sniper
Gull Catcher
pi_211895
quote:
[b]op 10-31-1999 om 09:01 PM schreef

Dat ze nog even aan Anouks kont mochten zitten, en dat ook nog deden!?!
Voer voor psychologen.

Behalve Bart dus,he. Toch weer wat punten voor hem.

zondag 31 oktober 1999 @ 21:23:00 #20
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_211896
Eh, Oliebol, effe off-topic: als je per ongeluk een dubbele posting plaatst (gebeurt nog wel eens als het druk is op FOK/Internet, je kunt er zelf meestal niets aan doen) kun je het dubbele bericht wijzigen met het symbooltje van het briefje en het rode potloodje dat bovenaan je posting staat. De schermtip benoemt de knop "Edit/Delete message". Nou is deleten alleen mogelijk als je administrator bent, dus het blijft bij bewerken , maar daarmee kun je dus de tekst in de dubbele posting terugbrengen tot een korte uitleg/message. Tenzij je nog iets toe te voegen hebt aan je oorspronkelijke posting, dan doe je dat dus gewoon in de tweede. Toch handig om te weten, denk ik ! Het bevalt je al aardig op het forum, merk ik. Je bent goed bezig vandaag, keep up the good postings! (zie je wel dat we niet allemaal zo erg zijn )
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

zondag 31 oktober 1999 @ 21:30:00 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_211897
heel even om "ben jij de nieuwe bewoner" van Karin te nuanceren... later zei ze .. ik dacht dat Anouk lang haar had, en ik zelf dacht toch dat Anouk op de sabine vlechtjes tour was (of andersom , whatever)

ik vond de streams met Anouk toch leuker en vind het toch leuk dat deze niet waren weg gedraaid... veel geleerd maar dat hoort in een andere topic (zoals de infra rood camara waarbij Willem dacht dat tie door de dekens heen kon kijken hehehe heeft tie dus tot nu toe heel braaf geslapen )

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_211898
thanks alkyone, ik zal het zo even proberen..ik wist inderdaad niet hoe ik hem nu moest deleten, zal zo ff kijken of ik het kan bewerken , thanks voor de tip en je lieve woorden. Zoalsje weet had ik wat moeite met reageren omdat ik "bang" was dat nieuwelingen zeer kritisch worden bekeken maar ik vindt het leuk om soms te reageren.

Thanks voor je opmerkzaamheid, ik ga even gummen

Hier voor jou een oliebol met poedersuiker

pi_211899
Nou kom op....gummen dan

Dat ene knoppie met dat potloodje rechtsboven je eigen bericht...kom op je kan het wel

pi_211900
'T viel op dat Bart niet bij de initiele ontmoeting met Anoek aanwezig was in de voorraadkamer.
Hij mistte daarom de handtastelijkheden bij
de begroeting, en kon even later Anoek niet anders begroeten dan door een handje te geven.
pi_211901
ff reageren op alle reacties met betrekking tot Ruud. Jongens en meiden, Ruud is gewoon een heerlijk primitief persoon, die gewoon zegt wat 90% (te laag geschat? ) van alle mannen denken en niet willen/durven zeggen. BTW, ik schaar me dus ook onder die 90%, laat daar geen twijfel over bestaan.

Goede opmerking echter van oliebol2000 (welkom trouwens!) over dat Ruud's betoog mogelijk kwetsend had kunnen zijn voor Karin. Zou kunnen, maar ik denk het niet. Karin lijkt me 'fysiek ingesteld' en is erg bezig met haar lichaam. Op het gevaar af hier op het voer-voor-psychologen-niveau terecht te komen (niks mis mee overigens!), denk ik dat ze daar (on?)bewust voor de andere sexe mee bezig is. Misschien denkt ze wel "zie je wel, heb ik toch een goede beslissing genomen".

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')