quote:
op 10-31-1999 om 08:06 PM schreef Chafre het volgende:
Er word veel tijd besteed aan het in beeld brengen van gepraat over sex... terwijl ze het toch echt wel over andere dingen hebben.
Populair doen van de regie?
'K weet het niet. Volgens mij is Ruud daar toch erg veel mee bezig. Maar dan nog. Een koude douch c.q. weer 's onder het bed kruipen zou ons veel van dit soort 'leuke' gesprekken besparen.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 31 Oktober 1999).]
Als je goed opgelet hebt hoorde je dat zelfs al toen Mona haar verhaal deed waarom ze vertrok. Ten eerste zat hij te rommelen in de envelope, beter tijdstip had hij niet kunnen nemen en hij zei kort daarom, "ik hoop wel dat er vrouwen komen he, want kan dat niet missen"
Ik ben echt niet preuts ofzo hoor maar het kan minder. Ruud moet oppassen denk ik want dadelijk wordt die nog genomineert ook
quote:
op 10-31-1999 om 08:52 PM schreef oliebol2000 het volgende: Allemaal (...)oppassen denk ik want dadelijk wordt die nog genomineert ook
Vond het wel amusant. Willem over die spiegeleieren, of Ruud over zijn mislukte poging om tepels hard te krijgen. Dat kon Willem nog wel eens heel wat stemmen kosten van spiegeleierige vrouwen.
Ik (M) vind Ruud ondertussen een vieze oude vent worden. Hij moet er niet zoveel over zeuren en er gewoon s wat vaker aan trekken. Gezeik.
En ook zijn wijze opmerkingen over hoe het leven in elkaar zit plus het ge-emmer over voetbal met Willem, begint me danig de keel uit te hangen.
Dat ze nog even aan Anouks kont mochten zitten, en dat ook nog deden!?!
Voer voor psychologen.
Oh, wat erg. NOT.
Zolang Paul de L. hem zo goed blijft immiteren vind ik het best. "Dat vind ik nu echt te gek. Weet je?"
Karin houd zich wel goed staande zeg. Petje af voor haar.
Lijkt me leuk als Ruud een keer genomineerd wordt (door de niewelingen eventueel). Hij zal er wel erg emotioneel op reageren.
"ben jij de nieuwe bewoonster??? "
"nee ik ben Anouk"
en Karin meende het ook nog.....
Bird, ja je hebt wel gelijk dat die immitatie van hem wel goed is bij Paul de L. Maar als Ruud zo door blijft gaan ben ik bang dat die het voor zichzelf verpest....
hahaha, Ruud nomineren dat zou wat worden.
Zo dat moest ik ff kwijt
quote:
[b]op 10-31-1999 om 09:01 PM schreefDat ze nog even aan Anouks kont mochten zitten, en dat ook nog deden!?!
![]()
Voer voor psychologen.
Behalve Bart dus,he. Toch weer wat punten voor hem.
ik vond de streams met Anouk toch leuker en vind het toch leuk dat deze niet waren weg gedraaid... veel geleerd maar dat hoort in een andere topic (zoals de infra rood camara waarbij Willem dacht dat tie door de dekens heen kon kijken hehehe heeft tie dus tot nu toe heel braaf geslapen )
Thanks voor je opmerkzaamheid, ik ga even gummen
Hier voor jou een oliebol met poedersuiker
Dat ene knoppie met dat potloodje rechtsboven je eigen bericht...kom op je kan het wel
Goede opmerking echter van oliebol2000 (welkom trouwens!) over dat Ruud's betoog mogelijk kwetsend had kunnen zijn voor Karin. Zou kunnen, maar ik denk het niet. Karin lijkt me 'fysiek ingesteld' en is erg bezig met haar lichaam. Op het gevaar af hier op het voer-voor-psychologen-niveau terecht te komen (niks mis mee overigens!), denk ik dat ze daar (on?)bewust voor de andere sexe mee bezig is. Misschien denkt ze wel "zie je wel, heb ik toch een goede beslissing genomen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |