SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer mensen die medelijden hadden met de dood van de bad guy?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Bruce Willes in The Jackall
Die had echt moeten winnen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef supersayan het volgende:
Kazuo Kiriyama in Battle Royale
Die kan ik me vaag herinneren!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Bruce Willis in The Jackall
die iddquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax
Ben dus niet de enige die vond dat hij zou moeten winnen? Hij gaat wel gaaf dood btwquote:
inderdaad een hele goeie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef ThE_ED het volgende:
Die Duitsers in Das Boot
Hoofdrolspelers zijn per definitie geen badguys.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef Purevil het volgende:
Tony Montana in Scarface
Is in principe toch ook een badguy
Goeie!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef ThE_ED het volgende:
Die Duitsers in Das Boot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond ik dat een potje kut zeg, zo cool en dan toch verliezen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het een van de beste Aziatische filmsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:26 schreef supersayan het volgende:
Ben dus niet de enige die vond dat hij zou moeten winnen? Hij gaat wel gaaf dood btwben fan van de film
Ja, echt hequote:Op donderdag 13 maart 2008 10:50 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik vind het een van de beste Aziatische filmsMaar idd, beter dan het "zoetsappige" einde dat er nu is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |