Volgens mij begrijp je het niet. Federer heeft er last van dat hij zo wordt overladen met aandacht dat hij zich niet kan concentreren op zijn tennis. En hij weet al hoe het is om in een olympisch dorp te zitten dus dat gevoel kent hij al en zo verwend is hij dus niet (anders had hij altijd geweigerd om in dat dorp te zitten).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dan zij we het eens , kan Federer weer lekker in hotels naar zijn keuze overnachten.
Tennis en OS gaan niet samen
Verwende tennissers..
In de vorige OS zat ie wel in het dorp ..
Hij wil wel de lusten maar niet de lasten
Roger Federer is gevlucht uit het Olympisch dorp in Peking. De Zwitserse tenniskampioen vindt er geen minuut rust en gaat elders in de stad wonen om zich volop te kunnen concentreren in de race naar zijn eerste Olympisch goud.
In een persconferentie gaf Federer tekst en uitleg over zijn vertrek:"Ik werd door de andere atleten constant gevraagd voor een foto of handtekening. Zo kan ik me niet optimaal voorbereiden op mijn wedstrijden."
Federer wil zijn kwakkelseizoen goedmaken met olympisch goud. De sfeer in het olympisch dorp zal hem worst wezen? Federer:"Ik zat in Sydney en Athene al in het atletendorp. Dat gevoel ken ik dus wel, maar nu wil ik goud."
Ik ben geen Federer fan maar ik begrijp hem wel in deze. Ik heb geen idee of andere athleten deze keuze ook gemaakt hebben maar ik betwijfel of het bij anderen zoveel nieuwswaarde zou hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef anon57 het volgende:
In Sydney en Athene was hij ook lang niet zo bekend als dat hij nu is, ik zie het probleem eigenlijk niet. Hij heeft om wat voor reden dan ook besloten dat het voor zijn voorbereiding het best is als hij niet in het Olympisch dorp zou blijven en zal heus niet de enige athleet zijn die dat besloten heeft.
Off topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef XL het volgende:
De Nederlandse atleten hebben spelden enzo gekregen van NOC*NSF, zodat ze die kunnen uitwisselen met andere sporter. Marianne Vos verklaarde dat ze op die manier al heel veel sporters heeft kunnen ontmoeten.... maar dat Kobe Bryant onbeleefd was.
Jongens... op dat soort ongein zit je als serieuze sporter toch niet te wachten.
Afschaffen die hele kneuzenkermis en gewoon wat hotels bouwen... daar heeft de Chinese maatschappij ook wat aan.
Ja, je herhaalt je mening inderdaad steeds. Maar ik heb een reactie gegeven en daar ga je niet op in:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Off topic
Het gaat over Tennis en dat kan beter van de OS verwijderd worden.
Redenen heb ik al eerder aangegeven en Federer bevestigt het beeld alleen maar
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet. Federer heeft er last van dat hij zo wordt overladen met aandacht dat hij zich niet kan concentreren op zijn tennis. En hij weet al hoe het is om in een olympisch dorp te zitten dus dat gevoel kent hij al en zo verwend is hij dus niet (anders had hij altijd geweigerd om in dat dorp te zitten).
Het klinkt inderdaad wel erg triest. Lijkt de scouting wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef XL het volgende:
De Nederlandse atleten hebben spelden enzo gekregen van NOC*NSF, zodat ze die kunnen uitwisselen met andere sporter. Marianne Vos verklaarde dat ze op die manier al heel veel sporters heeft kunnen ontmoeten.... maar dat Kobe Bryant onbeleefd was.
Jongens... op dat soort ongein zit je als serieuze sporter toch niet te wachten.
Afschaffen die hele kneuzenkermis en gewoon wat hotels bouwen... daar heeft de Chinese maatschappij ook wat aan.
Als je dat alleen met je huisgenoot of met je buren doet, valt dat nog wel mee, maar iedereen wil even met Roger Federer of Kobe Bryant praten, die mensen krijgen helemaal geen rust.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef XL het volgende:
Ik hoorde gisteren bij de opening dat de gouden medaille 400 punten 'waard' is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:21 schreef Federer-fan het volgende:
Krijgen de spelers dit jaar nu punten voor de wereldranglijst bij de OS? Ik dacht van niet maar dat er wel sprake van was dat dat in de toekomst gebeurt. Klopt dat?
Dat zou wel mooi zijn. Als Federer de OS wint en Nadal vroeg verliest, is Federer misschien over drie weken alweer nummer 1 en is Nadal het maar één week geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren bij de opening dat de gouden medaille 400 punten 'waard' is.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Als Federer de OS wint en Nadal vroeg verliest, is Federer misschien over drie weken alweer nummer 1 en is Nadal het maar één week geweest.
Volgens mij is Boris Becker destijds ook maar drie weken ofzo nummer 1 geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |