Tenzij ze zelf voor een zo groot mogelijk publiek op willen treden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Omdat zowel U2 als Coldplay kutbands zijn. Daar wil je als Interpol toch niet mee geassocieerd worden.
Het is triest. U2 is een enorme kutband, daar wil je toch zover mogelijk vandaan blijven? Gaan de Pixies dan ook de kant op van Coldplay? Die hadden één goed album en worden nu met recht "de nieuwe U2" genoemd: wat een kutband2 is dat geworden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:32 schreef WeezerButler het volgende:
Pixies zijn ook voorprogramma van U2 geweest !!!
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het is triest. U2 is een enorme kutband, daar wil je toch zover mogelijk vandaan blijven? Gaan de Pixies dan ook de kant op van Coldplay? Die hadden één goed album en worden nu met recht "de nieuwe U2" genoemd: wat een kutband2 is dat geworden.
Sowieso, in een stadion optreden... dat kan toch niet als de Pixies. Zoiets kan als Stones of Michael Jackson. Of U2 dus. Maar niet als de Pixies.
Geweest = verleden dwz voorgramma circa 1990/1991 Achtung Baby tourquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:32 schreef WeezerButler het volgende:
Pixies zijn ook voorprogramma van U2 geweest !!!
Tot (t/m?) Discoteque was U2 af en toe nog best te pruimen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:00 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Geweest = verleden dwz 1991/1992
Mwoah, Eerlijk gezegd is bij Interpol gaandeweg ook eerder een neerwaartse dan een opgaande lijn te zien in kwaliteit van de albums. Ik ben benieuwd op wat voor niveau ze zitten bij hun 9e album (wat bij U2 Pop is, waarop o.a. discotheque is te vinden) als deze lijn zich doortrekt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tot (t/m?) Discoteque was U2 af en toe nog best te pruimen.
Ja precies! En daarom reageer ik dus zo fel als ze met U2 gaan touren. Willen ze ook die inspiratieloze-bagger-kant op met hun muziek?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, Eerlijk gezegd is bij Interpol gaandeweg ook eerder een neerwaartse dan een opgaande lijn te zien in kwaliteit van de albums. Ik ben benieuwd op wat voor niveau ze zitten bij hun 9e album (wat bij U2 Pop is, waarop o.a. discotheque is te vinden) als deze lijn zich doortrekt.
Yesh, me two!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik hoop dat Interpol gewoon de muziek blijft maken waar ze tot nu toe zo goed in zijn, en dat ik op Lowlands van een geweldig optreden mag gaan genieten.
True! Hopen op Lowlands en natuurlijk een normaal optreden in NL, met daarbij een geweldige plaat!quote:
Iemand trouwens weleens die filmpjes gezien uit 2002, waar ze optraden in een kleine bar in Saint Louis? Geweldig om te zien hoe ze daar met z'n allen op de kleine podium staan, 20/30 man publiek, knallend met TOTBL-nummers. Linkjes: Stella, Roland, Obstacle 1 en Hands Away.quote:Overigens hoop ik echt dat Interpol langskomt. Lijkt me ook een redelijke kans, ook als we naar hun tourschema kijken:
Van 27 juni t/m 19 juli voorprogramma U2 (![]()
) in Noord-Amerika, van 18 september t/m 8 oktober als voorprogramma van U2 in Europa. Lijkt het me een grote kans dat ze in die tussentijd in Europa zullen touren, tenzij ze hun album gaan opnemen als die dan nog niet uit is.
Hopen, hopen![]()
Omg, hebben ze een WordArt artiest gecontracteerd voor dat logoquote:Op donderdag 29 april 2010 02:00 schreef Haunter het volgende:
Jongens, nieuws! Een nieuw, mijn inziens een lelijk, logo, nieuwe site, maar het allerbelangrijkste, nieuw materiaal!Het nummer genaamd "Lights" valt HIER te downloaden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |