quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
En dat panische naar bed rennen als je was wezen pissen
Wie hadden een WC met een raam naar buiten. Dat was dus vreselijk als ik moest plassen. Zag altijd gezichten naar me kijken. En na het doortrekken, dat ook al eng was zette ik het op een rennen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Nee. Ik had wel moeite met die vent onder m'n bed![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh dat is dus gelijk de reden wrom je zelden slaapt....veuls te koud
OMG, zo herkenbaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie hadden een WC met een raam naar buiten. Dat was dus vreselijk als ik moest plassen. Zag altijd gezichten naar me kijken. En na het doortrekken, dat ook al eng was zette ik het op een rennen.
jah!! oranje lichtje wat dus eigenlijk geen licht afgafquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:18 schreef NanKing het volgende:
Ik had zo'n heel klein vierkantstopcontactlampje (3 keer woordwaarde).
Ja! Die idd. Van mij hoefde het trouwens niet zo maar mijn mamma vond het fijner voor mequote:Op woensdag 12 maart 2008 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah!! oranje lichtje wat dus eigenlijk geen licht afgaf![]()
jah mijn mama ook, maar ik wilde gewoon echt lichtquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja! Die idd. Van mij hoefde het trouwens niet zo maar mijn mamma vond het fijner voor me
Ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
...met het licht op de gang aan![]()
Ik dus wel.
Nog steeds moet er ergens in huis een lampje branden als ik ga slapen
Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:31 schreef SuperShark het volgende:
[..]
En maar klagen over energieverspilling.
Ik neem aan dat je s'nachts je ogen dichthebt?quote:
Waar bemoei je je meequote:Op woensdag 12 maart 2008 02:33 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je s'nachts je ogen dichthebt?
Dan is het nogal overbodig hè, zo'n lampje aan?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie hadden een WC met een raam naar buiten. Dat was dus vreselijk als ik moest plassen. Zag altijd gezichten naar me kijken. En na het doortrekken, dat ook al eng was zette ik het op een rennen.
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Kijk, dat zijn ten minste tieten die nadenken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:37 schreef SeaOfLove het volgende:
snik...dit was een lief topicje zoals alles in MLN
* SOL geeft een spaarlamp aan supershark![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |