Isaquote:Op donderdag 13 maart 2008 02:47 schreef Isabeau het volgende:
En die nachtmerries zijn niet leukHad er gisteravond ook gewoon weer één.
Je kunt toch voor je plezier daten, niet iedere date hoeft in trouwerijen te eindigen, jeweets.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Als jij weet hoe ik mijn gevoel kan uitzetten dan hoop ik dat ik dat kan gebruiken om zijn gevoel aan te zetten
Ja, elke andere man zou nu tweede keus zijn, dus doe ik maar niet aan datenof is niet logisch?
Ja ben aan mijn afstudeeropdracht aan het werken.. morgen deadline..quote:
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja ben aan mijn afstudeeropdracht aan het werken.. morgen deadline..
alwaar het gapen inmiddels de overhand begint te krijgen..
Op dit tijdstip nog!quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja ben aan mijn afstudeeropdracht aan het werken.. morgen deadline..
alwaar het gapen inmiddels de overhand begint te krijgen..
Jij boft met zulke vrienden! Geluk in het spel....quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:29 schreef Isabeau het volgende:
Nah, ik heb vrienden die achter me staan, hoe stom mijn keuzes ook zijn![]()
Nou, een vriend van mij is aan het internetdaten geslagen. En behalve een heleboel directe afknappers bij het VoIPen ("Zo, en wat vind jij van de situatie in Darfur? Hallo? Hallo?") komt het toch vaak bij een afspraakje. En dan is de afspraak met de tegenpersoon dat je *altijd* en *meteen* kunt zeggen dat je het niet ziet zitten.quote:Ja, kan ook voor m'n plezier daten, maar wek je met daten geen verwachtingen? En is dat dan wel zo eerlijk?
Mijn ex doet marketing voor Philips. Heb dat nooit begrepen, marketing.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik moet een strategisch marketing plan schrijven voor Artificiale interieurbeplanting & deco
Dat is het probleem. Jij bent te lief! Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, sorry, ik ben daar veel te lief voor. Dus dat gaat mij nooit lukken. Dan maar even geen dates hoor, het is niet dat ik een man in mijn leven mis oid (alleen 1 specifieke) en ik heb een aardig actief sociaal leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |